Met trekhaak, dus kan nog een aanhangertje achter ook
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
tja Evelli, van die auto van jouw moeder plus die trailer droom ik dus ook
Gaaf hoor. Past echt alles op en in.
.. Als ik mijn rijbewijs heb en ook de aanhangerbewijs kan ik al aardig uit de voeten, dan mag ik van mijn ouders hun auto lenen .. naja dat zeiden ze bij de oude auto.. nu hebben ze een nieuwe en denk toch dat dat nog even duurt (mijn rijbewijs ook wel, begin ik pas in de zomer)...
hij is niet van mij 

)

Superfijn paardje is het!
(hoewel ik het wel geprobeerd heb in een goede bui van mijn ouders, maar ze lachten me uit en verklaarden me voor gek
)
Hier heb ik ook eentje staan die zijn achterpootjes wat meer mag optillen, maar hoe leer je dat? Soms loopt hij prima, maar soms hoor je zijn hoef over het asfalt slepen, ik drijf hem dan aan, maar helpt lang niet altijd...
anders zou ik er niet mee gaan rijden
) geen menkarren (heb 2 mooie staan), maar een trailer.
Citaat:Misschien dat een getrainde shet deze wagen wel zou kunnen trekken.
) dan ben ik bang dat de stad hier wordt afgebroken
Als ze verliezen misschien ook
Maar mijn paard loopt nu mooi zonder wonden en dat vind ik toch veel belangrijker. Is alleen in je eentje wat lastig te tillen, maar goed, is niet anders.
Ben ik blij dat ik zo veel vrije tijd heb, anders kon ik het niet bijhouden
Als het mooier weer gaat worden, vrees ik wel dat het weer moeilijk gaat worden om het bij te houden, dan ben ik bijna voortdurend buiten.
Ik vind het een geweldig lamoen, zo heeft Romeo bewegingsruimte en kan hij correct buigen bij kortere bochten. Het lamoen van de haflingers is veel smaller, dit maakt dat er bij korte bochten geen buiging is, maar dat ze gewoon draaien. Heb veel commentaar gekregen (van onwetenden) die zeiden dat mijn lamoen van achter veel te breed was, maar toen ik uitleg gaf, veranderden ze van mening en waren ze al aan het denken om zelf ook zo eentje aan te schaffen
(had nog nooit van een Bergmann gehoord
)
)
, en poot-niet-optillende-ponys.. Die heb ik ook een...
.. hihi 

.. weer een pluspunt voor de wagen
hihi