goedemiddag
ook ik zal me weer is melden (kreeg al een opmerking van mijn vaste (maar stille) meelezer (HARRY STREUTKER
))
hier ook al een aantal avonden niet zo lekker geslapen.. verkouden en dus neus verstopt terwijl ik altijd door mijn neus adem s'nachts...
ook wij hadden geselecteerd voor de hippiade in leek met 4 combinatie's.. 3 in de dressuur en 1 in de vaardigheid... omdat je maar 2x dressuur mag starten 1 ticket terug gegeven..
vrijdag om half 2 in coevorden begonnen met schoonmaken, hadden om half 4 nog 4 span les en daarna met achterspan nog even vaardigheid getraind.. alles stond om half 10 kant en klaar om de volgende dag te vertrekken.
vaardigheid voor 2 span paard begint om half 9 en daarvoor nog parcourslopen dat betekend dus om half 6 in de auto richting ermelo..
vaardigehid ging niet zo goed 3 ballen en tijd en dus 8ste van de 9..
om half 11 enkelspan dressuur Z met arjan wij vonden het goede proeven maar de jury niet met een 6de plek toch eigenlijk super tevreden.. aangezien en niet heel veel enkelspan getraind wordt..
daarna uzma onder het zadel even losgereden en mochten we om 14:40 met het 2 span de baan in.. 3 winstpunten gereden maar toch niet goed genoeg.. 3de geworden van de 8.. ook weer aangezien de hoeveelheid training super tevreden ..

maar toen was onze dag nog niet afgelopen..
we waren nog gevraagd om s'avonds in nijbroek (ongeveer 40 km richting huis vanaf ermelo) een show te geven met het 4 span.. was leuk om te doen maar daardoor pas om 11 uur s'avonds in coevorden en om kwart voor 12 thuis..
nu weer druk met voorbereiden, inpakken en schoonmaken voor de wedstrijd in le pin au haras waar we woensdag heen gaan...