en bijgelezen. Veel zieken hier in het topic? Ik dacht gisteren ook dat ik keelpijn ging krijgen, maar vandaag voel ik niks meer.Zondag geen oefenwedstrijd gehad wegens het slechte terrein, maar wel een drukke dag gehad. 's Morgens naar Maastricht geweest waar dochter moest dansen en we hadden daarna voldoende tijd over om nog naar Noordwijk toe te gaan voor de familiereünie. Was erg gezellig om iedereen weer even te zien. Nog een leuke neven-nichten foto gemaakt (20 van de 25).
Hopelijk blijft het tot donderdag nog droog.... de hindernissen van de marathon blijven nog even staan en ik heb nog maar een lesje afgesproken. Ik neem dit keer een jongen mee van de zorgboerderij van vriendin Loes om achterop te gaan "meehangen". Ik gun het hem wel; hij vindt het mennen (en Ster) erg leuk, en is wel in voor een beetje ruig werk
! Mooie gelegenheid om eens zonder lesmees achterop (lees: zonder de veilige zekerheid van ingrijpen wanneer nodig) door die hindernissen te skeuren
.

het lijkt me ook zowiezo zwaar als je er door de week echt alleen voorstaat met kind, dierenspul en een flink erf 'up & running' te houden. Ik weet wel als mijn man veel weg is, het me echt veel meer energie kost dan wanneer hij dichtbij werkt en dus thuiskomt. Ook al is dat vaak laat, het scheelt toch, al was het alleen in gevoel.... (kerels maken ook een hoop zooi
)...dat je er niet alleen voorstaat 
bak ziet er zwaar uit idd...ik zie de meerwaarde niet van die leidsels onderdoor...loopt robijn er veel anders door als dat je ze niet onder de halsriem doorhaalt ?
op die foto van het halthouden, maar dat zal wel meevallen.
was niet eens zoveel werk eigenlijk maar ik kan er dan zo tegenop zien

!
misschien wil hij je een keertje helpen met drie stallen uitmesten en paardjes trainen, dan piept hij wel anders
)
Dids heeft een cadeautje gekregen