IngridM schreef:Lanouska helpt Bettepet maar half hahaha.....
uh ja soms gaan andere dingen voor
Citaat:Lanouska moet werk gaan maken van die flirt
was ook wel de bedoeling
ik werdt vandaag om kwart over 8 wakker gesmst met niet zo heel leuk nieuws
(dat horen jullie van de week wel) snel geantwoord en op reactie terug gewacht en daarna gewoon weer in slaap gevalen tot 11 uur en vanmiddag even naar de manege geweest om naar het springen te kijken en vanavond helemaal niks doen 
.
. maar helaas is het niet anders. het eerste slechte nieuws ga/kan ik nog even niet vertellen
. vanmiddag kregen we ook nog bericht dat een vriendin van mijn moeder donderdag een herseninfarct heeft gehad
.
We kwamen een groep van zo'n 15 quads tegen die ons luid ronkend tegemoet kwamen. De 1e 3, 4 gingen nog maar toen was hij echt bang .... op zijn achterste benen, wilde omspringen .... gelukkig zag ik een dam waar ik op kon vluchten en daar kreeg ik hem heen. En die quad-mensen zagen gelukkig dat het echt wel paniek was dus ze stonden stil totdat ik stilstond
Maar goed, hele handel er weer uit kunnen rijden en de weg vervolgt plus weer heelhuids op stal teruggekomen.... Duszz.
ze kan ondertussen zowaar voor het linker- als rechterbeen netjes wijken
en iedereen fijne avond verder!
Schrikken vhu !!! je was toch niet alleen met Snuit op pad ?? je schrikt je toch ook "dood" als paardje zijnde met een kudde quad's..gelukkig kon je hem goed een dam insturen, en weer heelhuids thuis komen !!
, gelukkig is alles goed afgelopen.
....
!
Brutus was niet voor niets Nederlands Kampioen in de Z met jou.
toch wel een beetje jaloers; wil ik ook