Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

tallechie schreef:Ipsilonka er zijn er heel veel uitgehaald bij de keuring, wat is de naam van je vriendin?
Ik weet dat er iemand voor het staptraject er ook uit is gehaald ivm oud wondje, maar dat was een man met een dubbelspan pony's.
En wie is je juffie.
Van de 9 deelnemers van mijn klasse zijn er maar 4 goed er door heen gekomen. Waren inderdaad heel veel EL dus zo slecht heb ik het nog niet gedaan voor de eerste keer
morgen en overmorgen beetje gymnastieken voor de wagen / stapoefeningen onder jou voor Rembrand en hij kan er weer volop tegenaan.

want ging middendraf en was net te laat met bijremmen met terugnemen denk dat ze de wagen iets te dicht bij zich voelde komen en daar ging ze hupsen en er kwam een soort van bok. Gelukkig ook zo weer uit te rijden maar ik ben dan zo'n sloompie ik had het niet eens echt in de gaten, dus reageerde nauwelijks
Toen wilde ik nog even tussen de pionnetjes rijden gewoon (ze kijkt nergens naar ze is echt wat dat betreft zo supercool
), reed ik verdorie dwars over een grote pion heen die natuurlijk, je zult het net zien nogal onder de wagen bleef hangen, ze schrok zich een hoedje en hups daar ging ze weer hupsend soort galop-bok-galop-bok en toen was het weer klaar. Ze kan niet zo hoog bokken want we rijden haar dus (gelukkig) met slagriem en ik was daar dus wel heel blij om! Toen wilde ik natuurlijk wel weer tussen de pionnen door dus nog een keer gedaan, wow ze ging toch lekker lopen, had haar super aan twee leidsels helemaal mooi in draf eraan
toch nog een keer over een pion gereden, nog een soort gehups maar geen bok meer en had haar vrij snel weer rustig, ze reageerde erg goed op mijn stem, had er dus echt van geleerd, dat vind ik dan ook wel weer erg knap van haar.
Ben ook zo blij dat ik hier goede begeleiding in heb, anders zou het echt niets worden denk ik met zo'n jong en gevoelig dier
).
Maar goed uiteindelijk liep het redelijk gelijk op, in stap liep het netjes gelijkop en ben ik nog een stukje naar buiten gegaan
Kwamen nog flinke tractor tegen met hooischudder dus Tallechie, Alwyn heeft onderweg ook weer tractor gezien (keken ze natuurlijk totaal niet naar maar dat terzijde
).
maar doordat ze wat 'nuchterder' zijn zeggen ze vaak wel de juiste dingen (alhoewel dat soms lastig toe te geven is maar ik moet eerlijk zeggen... die van mij heeft meestal wel gelijk
).
maar goed je kunt niet alles natuurlijk. Toen zei Peter dat van die evenaar, dacht ik he, nu snap ik waarom Snuit relatief rustig bleef en Alwyn uiteindelijk toch aan het werk ging. Grappig he, had dat nog nooit 'gevoeld'.