Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

) en rechtsvoor een springschoen (hij is linksvoor verlamd geweest en sleept soms een beetje en komt dan tegen rechterhoef aan). Bij de vaardigheid krijgt hij ook peesbeschermers om.
heb 2 maten. 
dus weet even niet zo 1,2,3 waar ze zijn en kan morgen pas weer naar stal om ze te zoeken 
Ik laat t je nog wel weten 
Ik wil gewoon met mn pony gaan werken op de manier als ik dat altijd deed.. nu staat hij op het gras en ik zie hem zo groeien

, maarja daartegenover staat wel dat ik altijd zelf de pony's train.
Zie mij hier staan met mijn vierwielertje, 1 enkelspantuig en 1 pony
Maar ik heb niet te klagen, ik had niet beter kunnen wensen met Romeo!
)

Ik heb liever een dubbelspan. (en enkelspan begin ik nu ook wel leuker te vinden nu Romeo ervoor staat)
Anders kan niemand storten hé
.. maar denk dat dat net wat te wordt
Geweldig! Wat ziet dat er toch mooi uit.Citaat:een goede opvoeding is het halve werk...
maar ik stond daarna wel te trillen op mijn benen.
toen weer rustig stil laten staan en er weer op. Super door de wijk gereden, en op het veldje hadden ze zowaar enkele wipkippen aan de zijkant gezet. Die waren ook bijzonder eng
zo ongeveer erlangs gekropen (er natuurlijk nu niet af, was ruimte zat en hij moest maar). Maar de 2e keer er al bijna gewoon langs en de 3e keer ging hij er bijna opzitten
Op het veldje echt een paar rondjes lekker gedraafd, voltes, van hand veranderen, dat was echt gaaf om te doen, voelde net echt! Toen weer door het wijkje en ook maar drafje op straat, deed hij super braaf, nu echt een draf niet zo'n gesukkel. En jawel... alsof er niets stond gewoon super relaxed langs die graafmachine, zo braaf
en dus geen 16 inch. Niet te geloven zeg ik dacht toch echt dat ik een 16 inch had gekocht. Dus Rivaldo, vraag SanderLotte even om de exacte maten van de wagen want die van mij is waarschijnlijk wat groter en zwaarder. Moet wel zeggen dat ik dit wel een prima formaat vind...voor Alwyn dan. Voor Sim is hij echt te groot, hij trekt hem wel maar het lijkt echt niet.
sil houd ook van gras, maarja hij staat al 24/7 op t land.. Dus vaak is hij liever bij mij en krijg ik hem met moeite t land in haha
wel een verlanglijstje met veel dure dingen haha