[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 07:54

Goedemorgen. Eindelijk, de zon schijnt weer.

Hier eindelijk een redelijke nacht gehad. Was dan ook wel heel erg nodig.
Zometeen mijn fiets naar de fietsenmaker brengen. Is mijn gewone (niet mijn atb). Achterband staat op knappen, heb geen zin in klapband, maar ik kan dat ivm kettingkast niet zelf (met atb wel, die band haal je er zo af)

Dan na schooltijd gesprek op school. Blijkbaar zijn ze eind vorig schooljaar erg geschrokken van onze bevindingen. Ik dacht dat we alles al wel besproken hadden, maar goed, ik ga wel weer heen.

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 13:14

zo he he droog weer......
gisterenavond les gehad in de wedstrijdbak in bos,sun had de rit erin maar er was er nog 1 die flinke vaart erin had.........paul met janouk..... *\o/* vooral toen paul weer richting de manege ging.....plankgas vloog er een geel gevaarte voorbij zoefffffff (wat nou impulsverlies???)

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 13:17

Tine, succes met het gesprek op school..nooit leuk als er problemen zijn..
HT Zoefffft voorbij met Sun..haha....en Janouk ook al met flinke impuls door de baan....hmmm...?? niet toevallig een filmpje van, haha.. :# ??

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 13:19

Het impulsbos :+

Fijn gesprek gehad op school. Nieuwe meester lijkt ook goed.
Zometeen lekker ritje door het veld met onze pensionado's

baudyh

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 15:40

Het is heerlijk vandaag. Vanmorgen even naar emmen geweest. Zomer shirtjes in de uitverkoop gekocht. 5 shirtjes en 1 truitje voor 33 euro. en nieuwe wandelschoenen. Helaas wel de gewone prijs. Maar ik ga over 3 weken op vakantie en moest dan nog wel ff wat nieuws hebben.

Net even de boekhouding bijgewerkt. Nu db zijn stal even doen.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 16:00

Dat is mooi goedkoop Baudyh, nog vakantie over 3 weken, lekker hoor !!

Gem, ben je al terug met het schip ?....alles goed gegaan, hoe is het met grote Moos ?

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 13:06

Ja over 3 weken ga ik met mijn moeder 11 dagen naar kos. We zijn helaas niet de enige die naar kos gaan. Ben best wel nieuwsgierig of we daar veel vluchtelingen zien. Afwachten maar.

Bijna klaar met de ramen wassen. Wat een prut klus is dat toch,hoewel het nu wel makkelijker gaat. Heb zo een wassing van Kärcher. Maakt je raam gelijk streeploos droog. Maar al die spinnen overal bbrrr. 3 kanten gehad nog 1 te gaan.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 14:15

Ramen wassen...blegh... ^) ik probeer dat zo lang mogelijk te vermijden.. :j lukt me altijd erg goed....

gisteren wat te veel gedaan..boven mijn hoofd staan schilderen aan de muurschildering....voel vandaag meteen mijn nek...dus even kalm dagje vandaag....

Ja die vluchtelingen....heftig is dat...

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 14:31

baudyh:kennis kwam terug van kos en die hadden nergens last van,die zaten overigens wel aan de andere kant van het eiland waar het niet zo toeristische is.
bah ramen lappen, ik ben zo goed in strepen trekken.... _/-\o_

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 14:34

Wij zitten 2 km van kos stad. Dus dat is niet zo ver. Ik denk persoonlijk dat het best mee valt. Zolang je het niet op zoekt. Het zijn daar over het algemeen "rijke " vluchtelingen. Ik vind het erger als het hele arme mensen zijn die niks hebben en dan zit ik daar in een poepie chique hotel.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 15:00

Biancacoo schreef:
Ramen wassen...blegh... ^) ik probeer dat zo lang mogelijk te vermijden.. :j lukt me altijd erg goed....

Ik ben daar ook heel goed in hahaha.

Net weer terug van de osteopaat. Ben weer flink toegetakeld. Straks nog met zoon naar viertal les.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 15:49

Goeiemiddag :wave: ! Hier nog aan het varen, net geladen op de grens van DL en Aut en nu weer op de terugweg richting Rotjeknor.
Weinig nieuws over Moos, hij staat volpension en M houdt een oogje in het zeil of alles goed gaat. Heb wel gehoord dat zijn bejaarde paddockgenootje eind deze maand gaat verhuizen. Balen...

Ik kan momenteel niet overal op reageren, buitenlands mobiel internet op een stickje, maar lees mooie dingen mee!
Voor nu ben ik vooral aan het duimen voor M met het oog op de Hippiade en uiteraard wens ik Janouk (en wie nog meer hier?) ook alle succes!

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 16:44

Nog fijn aan t varen, en mooi weer !!
Moos red zich vast goed, jammer dat stalgenootje gaat verhuizen...

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 23:37

Ramen lappen? Mmm, zou ik ook eens moeten doen. Net als onkruid wieden en een paard verkopen. Hihi komt allemaal wel.
Gem lekker aan het varen! Moos lekker volpension dus geen zorgen om.
Tine, druk druk druk!
Baudyh lekker op vakantie, heerlijk!
Ht Lekker wezen rijden met Sun!
Vandaag met Det in de bak thuis gereden. Morgen longeren en zaterdag naar Ermelo. Echt heel spannend zijn heel veel sterke rijders bij in t M paard. De winnaar van de KWPN jonge menpaarden vorige week..... En nog een aantal hele sterke. Als ik aan de goede kant van de helft zit, ben ik echt blij. Vorige week goed getraind en op een goed spoor gezet bij Paul. Echt fijn om les van te hebben. Als het goed is komt hij 2 oktober weer lesgeven in Wormerveer. Hoop dat ik dat een beetje kan herhalen nog de winter door, dat er meer mensen willen.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 07:58

Ik heb een glazenwasser, die voor 15 euro elke maand alle ramen rondom lapt. Daar ga ik niet zelf voor op de ladder staan. Dat heb ik er voor over.

fijn Ips dat, Paul V je goed heeft kunnen helpen met de voorbereiding. Even puntjes op de I Hij vond Janouk niet geschikt als menpaard haha ~~}> dat werkt niet motiverend in de les, dus we komen niet bij jullie lessen. O:)

Maar Mirjam Pappot heeft met mijn Paul gewerkt om puntjes op i te zetten. Lekkernfanatieke instructie. Maar dat hoef ik jou niet te vertellen haha

Ook bij ons in de ring doen hele goede pony's mee, gaaf, genieten om te kijken.
het wordt prachtig weer. Belooft een prima dag te worden

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 08:19

Subtiliteit is niet zijn sterkste kant, ook tegen mij niet hoor. Maar kan het wel handelen haha. Ik heb hem vroeger met Pablo ook echt wel eens vervloekt echt boos op hem geweest. Nu lach ik erom :D Mirjam is een topper! En vind ook echt dat ze jouw Paul een enorm stuk vooruit heeft geholpen de laatste tijd. Echt super om te zien.

Gister hebben wij hier met hele goede cijfers de interne audit van Jumbo gehaald. Dat word vandaag gevierd met wolkencake en aardbeienkwarktaart !

Heeft iemand hier weleens de marathon van Heeten gereden? Misschien wil ik toch nog een sgmw rijden dit jaar. Morgen eindelijk mijn bodyprotector binnen!

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 08:34

Super JUMBO prestatie. Hard voor gewerkt. Feestje.

Wij kunnen ook prima tegen kritiek, maar als het niet opbouwend is, ga ik er niet voor hetalen haha dan houd ik het geld liever in mijn portemonnee.

janouk loopt echt superfijn. Beter dan ooit te voren. Echt een kadootje om met haar te rijden. Paul vindt het jammer dat dit hun laatste wedstrijd is hahaha ik ben onverbiddellijk. Nu mag ik onder het zadel verder trainen zonder rekening te houden met Paul zijn menwensen. En Janouk meer met been- en zithulpen te gaan trainen ipv stemhulpen. Dat kost mij punten in de ring haha

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 08:37

Goedemorgen.
Alle hippiadegangers: heel veel plezier en succes.

Ips: ik had het niet druk hoor gisteren. Vandaag wel een beetje. Zo eerst Rembrand en Amerigo mennen, wei uitmesten, huishouden (dat schuif ik al een paar dagen door hahah), eind van de middag heeft zoonlief dan nog les met Sam (die het gisteren bij het viertal weer nodig vond om bokkend en scheurend de baan door te gaan omdat ze achteraan moest, zucht.... zo zonde van het vertrouwen dat eindelijk hersteld was) en dan alles inpakken voor onze trail trec. Erg veel zin in!!!!

Fijne dag allemaal

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 08:39

Veel plezier in de trec met Patrick. Geniet ervan

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 09:08

Je hebt gelijk hoor Janouk! Het is zo persoonlijk welke instructie bij je past. Weet je al meer over de nieuwe haflinger?

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 09:31

Goedemorgen allemaal..
Alvast heel veel succes hippiadegangers !! zet m op in Ermelo !!
Janouk, dat is geen geld voor de glazenwasser !! _/-\o_ en Janouk geen menpaard..hahaha.... :wow: hoe kan een mens zich vergissen..jullie bewijzen toch echt het tegendeel ! straks kun je mooi trainen voor de working equitation !!
Ips, met Det goed bezig en een goede audit gehad !! super. en goede instructie is zo belangrijk..maar ook lastig om te vinden !
Tine, alvast veel succes en plezier bij de trec.

Al op de fiets zoon naar school gebracht en wat boodschappen gedaan....kunnen er weer even tegen..haha..
nu koffie..en dan weer verder met van alles en nog wat..

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-15 09:32

@ IPS... Wij hebben 2x in heeten gereden.. leuke marathon met niet al te moeilijke hindernissen..

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 10:14

Bianca alweer op de fiets. Dat klinkt toch wel als een enorme vooruitgang. Toch?
En goede instructie is goud waard, maar je moet soms even zoeken. Ik moet zeggen dat ik momenteel echt niet mag klagen over alle verschillende juffen. Erg blij met ze.

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 10:32

Bedankt, Lanouska! Niet te moeilijke hindernissen klinkt al muziek in mijn oren haha.
Instructeur woont 160 km verderop... Maar leer er veel van. Vorige week ook echt zoveel mogelijk opgeschreven. Je vergeet details zo snel.
Fijn Biancaoo dat je weer lekker bezig bent!
Ik les eigenlijk veel te weinig. Maar afgelopen jaar met de opleiding dan krijg je al zoveel info. Nog meer mensen om je heen is dan gewoon te druk.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 10:40

Dat is een hele reis ips,.160 km....

ja, volgens mij flink vooruit gegaan..alleen tillen enzo is nog ruk....fietsen gaat nu gelukkig ook weer goed.....en gaat me makkelijker af..ik heb het idee dat ook mijn lage rugpijn met die nek te maken heeft gehad...ik heb weinig/geen uitval naar mijn linkerbeen meer..dus kan s'morgens goed opstaan en zelfs gewoon meteen sokken aan doen..haha...dat kon ik niet een half jaar geleden..
wie weet..word ik nog eens fit !!