Crazymel: dat tuig is wel heel anders. Daarbij kan toestaan wel direct gevoeld worden in de mond. Bij gewoon mentuig ligt er meer gewicht op en zal het strakker zijn.
VHU: groom is er nog wel, alleen ben ik na de hippiade of te moe of te druk, dus daarmee sinds hippiade geen rit meer gemaakt. Hopelijk vanaf november weer wat mer tijd voor buitenritten. Verzorger: van de ene hoor ik niets meer, de andere is vorige week geopereerd maar hoor ik ook niet van hoe het daarmee is, terwijl ik wel steeds belangstelling heb getoond. Ik weet het even niet hoor, misschien dat ik er toch maar weer mee ga stoppen. Tijdwinst levert het voorlopig nog absoluut niet op (kost alleen maar tijd)
Hier ga ik morgen (als klopkabouters meewerken tenminste) pony ook maar scheren, vacht is al zo dik

Heb net de nieuwe poes op de deel losgelaten (wel kattenluik afgesloten, maar er zijn vast nog wel wat ontsnappingsroutes, hopelijk vindt hij die niet). Is nog wel wat vroeg, we hebben hem 2 weken, normaal doe ik dat pas na 3 weken. Maar hij was zo zielig alleen en als het lukt, blijven alle katten nu dus even een paar dagen binnen op de deel en dan gaat in het weekend het kattenluik weer open.
Vanmiddag heeft de buurman met zijn heftruck onze 6 kuilbalen voor me op de deel gezet, dus nu weer wat meer ruimte op het erf.
Hoe is het met Gwin, Daan, pispoes, Lanouska, en nog een heleboel?
Nou, ik neem nog een kopje thee, dan lekker in bad en naar bed. Hopelijk morgen een betere dag.