yeeeeeehhh gezellie
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

aaahhh... lieffig van jullie ladies...
dank voor die geweldige samenvatting en daarna ook nog eens dank aan nouvel..nog een supersamenvatting, ik ga er voor deze keer helemaal in mee.
kar en pony opladen, afladen en optuigen gaat nou eenmaal erg moeilijk met 1 hand als je met de andere hand je telefoon vast moet houden om te bellen haha
telefoon gesprek duurde ruim een uur maar ja was leuk gesprek met leuke jongen dus had bettepet in dit geval echt vette pech 
zijn al gereserveerd en heb ik er meteen bij verteld dat ie dus niet naar de dressuur en vaardigheids wedstrijd in bronneger kon 
echt geweldig ik heb er hartelijk om gelachen
Allereerst bedankt voor de samenvattingen
Sluit ik me mooi bij aan
.
maar omdat we toch vaker zonder wagen dan met wagen op pad zullen gaan met het paard en ik een mentrailer toch wel heel groot en lang vind
wordt het bij ons hoogstwaarschijnlijk toch een gewone trailer. Maar we zijn er nog niet over uit hoor.
en de clubkampioenschappen mag ook vast wel weer maar dat is pas in juli dat duurt dus nog even. en voor harry is het ook wel een beetje eigenbelang want zo worden er weer 1 á 2 paarden meer getraint
Fijn dat je zoveel met de paarden mag doen, je doet een hoop voor het team, leuk dat dat gewaardeerd wordt.
met appeltaart, moed verzamelen om naar stal te gaan, wat een pisweer zeg