goedeavond
jeeh prinsjeh terug
hier gaat alles goed.
ik was gister vrij en ben s'avonds met bettepet naar de menles geweest omdat harry op 'wintersport' is in winterberg (waar haha kunstsneeuw ligt)
heb bettepet op de heenweg heel goed geholpen
kar en pony opladen, afladen en optuigen gaat nou eenmaal erg moeilijk met 1 hand als je met de andere hand je telefoon vast moet houden om te bellen haha
telefoon gesprek duurde ruim een uur maar ja was leuk gesprek met leuke jongen dus had bettepet in dit geval echt vette pech 
vandaag met iemand anders en me moeder een buitenritje wezen maken in het bos van anloo
het was van de week nog even de vraag of ik woensdag wel les zou hebben omdat harry voor de fabriek iets moet doen in coevorden en daar dus om 8 uur moet zijn. maar we gaan met vrachtwagen en land rover op tijd naar de manege in erica en dan gaat harry met de land rover naar coevorden toe en dan kan ik lekker 2 span rijden in de les en als harry weer klaar is komt die de vrachtwagen weer ophalen.
toch leuk als mensen zo veel vertrouwen in je hebben dat dat zomaar mag omdat harry toch best wel erg zuinig is op zijn paarden. naast mij en harry rijdt er eigenlijk nooit iemand met de paarden van harry voor de kar.
ik heb op 17 en 18 maart een clinic van gerard leijten in annen. dus paard, auto en trailer... oh ja en harry
zijn al gereserveerd en heb ik er meteen bij verteld dat ie dus niet naar de dressuur en vaardigheids wedstrijd in bronneger kon 
je had harry moeten zien kijken
echt geweldig ik heb er hartelijk om gelachen