[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 21:25

*kruipt uit verd*mhoekje voor IM*

*\o/* yeeeeeehhh gezellie *\o/*

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 21:26

:wave: *\o/*

prinsje is back! :D

IngridM

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 21:28

ja prinsje moet gewoon hier weer komen !!! :-)

Ollie, ja was erg glad door regen maar helemaal goed gegaan, dit keer niet over een grasspriet gevallen hahahah

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 21:28

gelukkig geen gips dat nat kan worden... :+

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 21:30

sexy gipskorsetje :-)

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 21:35

@ingrid, fijn dat je geen glibberacties hebt gehad, waardoor je geen onverwachte bewegingen hebt hoeven te maken _/-\o_
@Prinsjeh, welcome back :wave:

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 21:36

:x aaahhh... lieffig van jullie ladies... :j

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 21:41

Zooooo vhu... _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ dank voor die geweldige samenvatting en daarna ook nog eens dank aan nouvel..nog een supersamenvatting, ik ga er voor deze keer helemaal in mee.

Koetsentrailer kijkers hebben afspraak verzet, belt nog, konden het qua tijd niet redden...dus afwachten maar weer..maar hij staat hier binnen in een schuur, en niet in de weg, dus maakt niet uit.

VHU wat gaaaaf dat je een keer 4 span mag gaan rijden !! stoerrrr..
Ollie, heel veel succes morgen !! ik zal aan je denken !!! zet h'm op !!! *\o/* *\o/* *\o/*

verder geen nieuws hier......ben thuis geweest, en we hebben gewandeld met onze oude hond mickey lekker een rondje van 4 km langs het bos en zoontje met skelter lekker mee !! het bleef droog, dat was wel fijn, en morgen ook lekker thuis, kalm aan doen....

Lanouska nog druk geweest ?? en hoe is het met bettepet ?

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 21:55

IM *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*
PrinsjeH komt langsgekropen.
Nouvel nog wat gekocht bij de 2ehands ruitershop?

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 21:59

niet echt iets gekocht, alleen een 2e hands zadeltje meegenomen voor de merrie die ik rijd om even te passen...
even kijken of dat beter past en zit dan wat ik er op had liggen...

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 22:08

wat zou ik die koets trailer graag overnemen meis.... -O- -O-

heb niet centjes voor helaas -O- -O- -O-

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 22:09

prinsjuh trg....zellii :) :) :)

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 22:33

VHU: gaaf 4-span......passsen de leidsels wel in je handen ;) wel foto maken he?
en ik ben er ook zo 1.....bij de ponys heb ik een grotere smile op mijn gezicht dan bij mijn paarden.... :j
Nouvel aan de 2de hands shop geweest
voor degene die morgen op wedstrijd gaan: succes maak er wat van :j

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 23:04

Bianca ik had hem ook al gespot, maar centjes hier zijn ook op...

Iedereen succes op wedstrijd.

Ik ga weer aan de studie

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-12 23:05

goedeavond

jeeh prinsjeh terug

hier gaat alles goed.

ik was gister vrij en ben s'avonds met bettepet naar de menles geweest omdat harry op 'wintersport' is in winterberg (waar haha kunstsneeuw ligt)
heb bettepet op de heenweg heel goed geholpen O:) kar en pony opladen, afladen en optuigen gaat nou eenmaal erg moeilijk met 1 hand als je met de andere hand je telefoon vast moet houden om te bellen haha ~~}> telefoon gesprek duurde ruim een uur maar ja was leuk gesprek met leuke jongen dus had bettepet in dit geval echt vette pech _O-

vandaag met iemand anders en me moeder een buitenritje wezen maken in het bos van anloo

het was van de week nog even de vraag of ik woensdag wel les zou hebben omdat harry voor de fabriek iets moet doen in coevorden en daar dus om 8 uur moet zijn. maar we gaan met vrachtwagen en land rover op tijd naar de manege in erica en dan gaat harry met de land rover naar coevorden toe en dan kan ik lekker 2 span rijden in de les en als harry weer klaar is komt die de vrachtwagen weer ophalen.
toch leuk als mensen zo veel vertrouwen in je hebben dat dat zomaar mag omdat harry toch best wel erg zuinig is op zijn paarden. naast mij en harry rijdt er eigenlijk nooit iemand met de paarden van harry voor de kar.

ik heb op 17 en 18 maart een clinic van gerard leijten in annen. dus paard, auto en trailer... oh ja en harry ~~}> zijn al gereserveerd en heb ik er meteen bij verteld dat ie dus niet naar de dressuur en vaardigheids wedstrijd in bronneger kon _O-
je had harry moeten zien kijken :D echt geweldig ik heb er hartelijk om gelachen

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 23:07

_O- Allereerst bedankt voor de samenvattingen :D Sluit ik me mooi bij aan }>

Wedstrijdgangers, heel veel succes morgen!!

Vierspan rijden, lijkt me supergaaf, maar ook vreselijk moeilijk. Tweespan lijkt me al moeilijk, maar zo'n los stel dat daar dan weer voor staat... Ontzettend knap -:)

Ingrid lekker op pad geweest, heeft je vast erg veel goed gedaan.

Voel me al weer wat beter, vanmiddag heerlijk geslapen en zo hoop ik ook weer. Morgen lekker rustig dagje.

Edit: ik zie dat HS zo langzamerhand zijn paarden en vrachtwagen aan het kwijtraken is. En controle over zijn wedstrijdagenda.

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-12 23:40

@ tine ik maak zo ie zo al de wedstrijd agenda. hij hoeft alleen nog maar te beslissen of we gaan ja of nee en hij stelde het zelf zo voor deze ene woensdag avond :D
en de paarden die mag ik voor clinics of de clubkampioenschappen wel vaker lenen als ik het op tijd en heul lief vraag ~~}>

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 00:04

Wat leuk Lanouska de clinic en dat je zoveel met de paarden mag doen. Gerard Leijten komt binnenkort als het meezit ook bij ons langs (=goede vriend van mijn instructeur maar we schijnen dan ook iets met de paarden/pony's te gaan doen). Ruim een uur in gesprek met leuke jongen <<)
@HT je hebt in principe twee keer tweespan in je handen maar als ik naar die handen van mijn instructeur kijk hoe hij daarmee bezig is als dat span loopt heb ik ook geen idee hoe ik het ga / moet / zal doen :))
Ik vind mennen met mijn paard ook mooi om te doen, kan veel 'beter' mennen met Bente dan met de pony's eigenlijk, heb Bente veel beter voor elkaar, technisch gezien he. Maar die pony's zijn gewoon zo grappig =:) .
@IngridM wat heerlijk dat je even de deur uit bent gegaan naar je mannetjes +:)+

En ja de trailer van Biancocoo hebben wij ook gespot *D 8-) maar omdat we toch vaker zonder wagen dan met wagen op pad zullen gaan met het paard en ik een mentrailer toch wel heel groot en lang vind ^) wordt het bij ons hoogstwaarschijnlijk toch een gewone trailer. Maar we zijn er nog niet over uit hoor.

We gaan komende week ook bij een hondje kijken. Is een Shiba Inu, baasje overleden, hondje zit nu in opvang. Ga eerst maar eens kijken zonder man & zoon en met Mies want van man- en zoonlief moesten we hem vandaag direct maar ophalen. Leek me niet zo verstandig :=

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-12 00:25

@ vhu ik mag inderdaad vrij veel met de paarden. ik mag ook 17 juni met 1 van de paarden op het zuidenveld rijden in de hobby klasse :D en de clubkampioenschappen mag ook vast wel weer maar dat is pas in juli dat duurt dus nog even. en voor harry is het ook wel een beetje eigenbelang want zo worden er weer 1 á 2 paarden meer getraint

gerard leijten heeft het ook druk hier in het noorden. hij komt nog 2x in zuidwolde om een fanatiek clubje les te geven (waaronder wij dus ook) dan is er op 2 maart nog vanuit het district een clinic en op 17 en 18 maart komt ie dan in annen *\o/*

een uur bellen voor leuke jongen en mij is niet echt veel doen we wel vaker. we hebben het over de gekste dingen en zit ook in de paarden. maar we moeten nog steeds een x wat leuks gaan doen dus het is afwachten hoe dat gaat

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 09:21

Goedemorgen.

VHU: Shiba's zijn leuk, maar het zijn geen makkelijke honden hoor!! Wel mooi als je een maatje vindt voor Mies.

Ik ga zo moddermennen met Rembrand. Heb geen puf om naar de binnenbak te gaan en wil toch wel graag trainen. Gisteren is er weer vreselijk veel regen gevallen. Dressuurmatig zal ik niet veel voor elkaar krijgen, maar goed, train ik vast de achterhand wel goed op deze manier.

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 10:00

VHU spannend bij het hondje kijken! Hoop voor je dat het klikt met Mies.
Lanouska aan de flirt :) Fijn dat je zoveel met de paarden mag doen, je doet een hoop voor het team, leuk dat dat gewaardeerd wordt.
Tine succes met moddertrainen.

Vannacht lekker de hele dienst kunnen slapen. Nu nog dienst tot 17.00 uur. Maandag lekker vrij :D

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 11:34

Zo even aan de :9k met appeltaart, moed verzamelen om naar stal te gaan, wat een pisweer zeg >;)

@Tine wil er ook echt de tijd voor nemen om te kijken wat wandelen en kijken of er een klik is. We hebben nu een husky, is ook niet de makkelijkste soort maar dat gaat erg goed..... Ik wilde zelf het liefst een stabijtje of gewoon een boerenfoxje of iets asbakkerigs met wat haar / grappig snoetje en 'simpelers' zeg maar, maar manlief is echt van de pool/oerhonden (hebben vroeger thuis Noordse Elandshonden gehad). Dus ik ben er nog niet over uit hoor....

@Frensie wat heerlijk lekker doorgeslapen. Nou hopen dat het vandaag ook rustig is en dan kun je morgen genieten van je vrije dag +:)+

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 14:01

haha Tine gaat moddermennen nieuwe tak van sport :-)

Lanouska helpt Bettepet maar half hahaha.

Frensie lekker geslapen ondanks dienst

VHU bezig met een shibu nogwat, zijn wel mooi !

Ik ben me al maar aan het orienteren op lange teugelen om straks met de shetties te doen :-)
Nu eerst schoonouders op bezoek....

eefielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 14:13

VHU spannend! Vind dat hele mooie honden, maar ik ben er denk ik niet consequent genoeg voor..

Voor de wedstrijdgangers, succes!

Lanouska moet werk gaan maken van die flirt :o

IM is lekker bij de shetters geweest en gaat zich oriënteren op lange lijnen.

wat een klere weer! bah bah.. zou gaan wandelen met honden en vriendinnetje met haar honden, maar we zouden langs de uiterwaarde lopen.. nou dat is denk ik geen succes, volgens mij staat het water inmiddels weer zo hoog dat dat waarschijnlijk watertrappelen word.

Rijden zit er nu ook niet in. Ik merk dat ik snel sjaggie ben van het vieze weer en dan niet relaxed genoeg blijf om lekker te kunnen mennen, dus dan maar liever niet..

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 15:08

Vandaag met bijrijdster en Janouk naar wedstrijd geweest onder het zadel. Janouk was erg braaf, maar de ruiter was erg gespannen voor de wedstrijd en dat zie je terug in Janouk. Teveel fouten in de proef om een winstpunt te rijden. Het beeld was verder netjes.