tallechie schreef:Ik kwam ook nog iemand tegen waar ik het menbewijs mee heb gehaald. Die had de kinderen en man in het familiepark 'gedumpt' en ging zelf de hele dag de marathon kijken
Ja,... die vlieger ging bij mij echt niet op, ik had beloofd alleen de pony's te kijken en dan braaf mee te gaan naar het familiepark, hahaha...ach en dat was ook erg leuk hoor, die kleine kanjer van ons is helemaal trein fan, dus ja ...die was helemaal gelukkig.
We zagen je op het wegtraject, niet in de hindernissen, we wandelden net naar de auto om huiswaarts te gaan, dus je aanspreken,... dat leek me zo net na de start niet zo'n goed idee...en een oornetje zal wel helpen om het luide geluid allemaal wat te beperken voor Vaele, misschien helpt het idd wel !! super.
vind het erg gaaf om te zien, en knap ook
...zelf vond ik die heuvel/brug naar beneden...wel steil...maar de pony's deden dat allemaal braaf, rem is daar wel handig...en broek ook.
Zou dat dus nog lang niet aandurven...
sheitluis die ik d'r ben...
was ik maar wat dapperder !! nou daar kan ik dan komende tijd aan werken, hihi !
Dan nog een klein dilemma die ik met mezelf heb: wat vinden jullie van onderstaande ??
Ik heb missy een shetlander met hca sulky als alternatief voor het niet kunnen mennen met melody, maarre... kan zo'n pownie dat wekelijks aan als je dat rustig opbouwd, missy is nu ongeveer 97 cm hoog en ik weeg 77 kg....
waarom ik het vraag ? ik heb niet zo'n goed vergelijk, en voel me er niet echt lekker bij omdat ik bijna alleen 2-span met die kleine pony's gemend heb...en geen enkelspan.
Dit is waar mijn man en ik mee begonnen te mennen, onze Belg, en een tweewieler...ik hoefde niet bang te zijn dat het teveel werd voor Lennie

Nu heb ik dus dit als alternatief voor Melody:
Op de foto is missy 3,5 jaar, inmiddels iets gegroeid, en een stuk sterker geworden van het 2-spannen.
Laatst bijgewerkt door Biancacoo op 11-07-11 16:05, in het totaal 1 keer bewerkt