[AR] [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 20:55

Ben ik weer. Tuig en pony zijn spik en span. (nu nog de nageeflijkheid :D ) Als het goed is, wordt het morgen een mooie dag, dus gaat helemaal goed komen.

Gave foto's Rivaldo!!

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 20:55

napie: van harte gefeliciteerd
en voor de wedstrijdrijders: hoe is het gegaan???? vertel, vertel en veeel foto"s :D
dochtertje van mijn stalgenootje ook weer blij: na het treurige einde van de pony donderdag.....morgen een nieuwe pony,en een witte (haar droomkleur,haar mama vind het een mindere kleur ha ha )

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 21:18

hihi, dat kan ik me voorstellen.

Alhoewel ik ook vandaag weer merkte dat een pony een stuk sneller gewassen en gevlochten ( 1 uur) is dan een groot paard (2 uur). Bovendien is het vlechten ook een stuk makkelijker. Niet steeds krukje op en af.

Wel leuk voor haar

IvysToeter

Re: [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 21:19

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 21:27

@IT; fotos kan nu even niet, heb geen camera hier..
hoewel, zal morgen eens met m'n telefoon proberen :)

Ik mis alleen de indruk van één van de kaken.. ik heb maar afdruk van 1..
het is niet echt extreem dik geworden, of blauw (nog) maar het doet zeer, en m'n spieren trillen/stuipen afentoe flink..

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 21:27

Hahaha dat filmpje wat een geweldig kindje dat ie er steeds weer op rijdt! (of is het steeds een andere? :') ) die naam Ed past ook perfect bij dat beessie :D :D

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 21:29

JAAAAAAA, ik ben zeker erg blij!!!!!!

2e in het nationaal kampioenschap dekhengsten in het tuig :D. Marengo ging super, ging echt zitten en liet zich goed zien. Mocht samen met nummer 1 overrijden. Mensen stonden op de tributen te kappen en te juichen en dat was helaas even te veel voor hem, kreeg hem niet fijn in het ritme en sprong een paar keer aan in galop. Hij was wel enorm close met nr 1 :).
Vorig jaar nog ruim achter aan, nu liepen er echt super pony's (oa een oud kampioen!) mee en deed hij het dus geweldig.

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 21:29

He dames, het gaat hier na behandeling iets beter. Nu hebben we het alleen even gehad over waarom ik dit de laatste jaren meer en meer heb, krijg ik stil de hint dat het beter zou zijn als ik weer zou gaan rijden, ik weet het niet dan zouden er ukken weg moeten, kan ik dat, wil ik dat.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 21:31

@Dennis; gefeliciteerd!!!
en ik ben heel benieuwd naar fotos! :)
@sonjim; jij woonde een eind hier vandaan toch?..

_Patrick_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 21:33

Heb bijgelezen maar geen zin om te reageren, heb een dipje

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 21:35

Landgraaf bij Pinkpop wel een eindje ja.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 21:36

wist anders wel een optie voor je om te rijden...
..

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 21:39

Oh my god hihi ik lig helemaal in een deuk.. en dat jochie maar volhouden.. Vond het wel eng toen hij zo bleef hangen.

Gefeliciteerd dennis!

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 21:49

Op jouw kanjer daar zou ik geen nee tegen zeggen, maar even naar breda om te rijden ben bang dat ik dan ruzie krijg vanwege de tijd die het kost. Wellicht ga ik in de buurt eens rondkijken om iets te kunnen bijrijden.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 21:51

Dat filmpje... _O- ik dacht eerst wat een shipz pony maar heb nog even wat meer filmpjes van het jochie en de pony bekeken en op een of andere manier zijn ze vaak ook heel leuk met elkaar. Maar moet eerlijk zeggen, als moeder heb ik er als toeschouwer erge moeite mee , maar als kind had ik zelf ook zo'n pony, Fioletta }> <3 En dat jochie, hij blijft doorgaan, dapper mannetje.

Wat grappig Sonjim dat je het advies krijgt weer wat te gaan rijden. Je hoeft natuurlijk geen paard te kopen (ja, sorry, ik weet wie het zegt :o ), je kunt ook een paardje zoeken om bij te rijden O:) - edit- zie dat je dat zelf ook als schrijft - }:0 Wel fijn hoor dat het nu al wat beter gaat!

@Ciska/Dennis dat kleine ding zo dapper en dan 2e, super hoor +:)+

_Patrick_ heeft dipje, hoe is het trouwens met de benen van Hidalgo?
Tine heeft poown helemaal schoon *D

Ben mega duf. Heb het gisteren dus hele dag ongelovelijk warm gehad, hele groep had het koud (denk dat ik koorts had of zoiets) maar vandaag dus hele dag steenkoud :brr: Kan nu ook nog niet enthousiast worden om morgen op de wagen te gaan zitten :brr: %)
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 08-01-11 21:53, in het totaal 1 keer bewerkt

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 21:52

sonjim schreef:
He dames, het gaat hier na behandeling iets beter. Nu hebben we het alleen even gehad over waarom ik dit de laatste jaren meer en meer heb, krijg ik stil de hint dat het beter zou zijn als ik weer zou gaan rijden, ik weet het niet dan zouden er ukken weg moeten, kan ik dat, wil ik dat.

Fijn dat het al wat beter met je gaat, zou leuk zijn als je een bijrijdpony kan vinden.
Laatst bijgewerkt door L_Rivaldo op 08-01-11 21:54, in het totaal 1 keer bewerkt

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 21:53

Ik ben ooit ook begonnen met rijden op advies van de fysio en dat vond ik erg, niet heus. Doordat het in het bekken en onderrug zit stimuleert het rijden de juiste bespiering blijkbaar.

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 21:55

ik twijfel wel al langer over de overstap, ik heb toen heel resoluut geroepen nooit meer een grote, maar mis het toch wel. Allen ik ben echt geen verkoper, dus dat weet ik niet of ik kan. Misschien Chico beleerd en al aan Talechie verkopen, hihi dan zou het makkelijker zijn als het bekenden zouden zijn die interesse zouden hebben. Maar dan nog.

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 21:56

Ik denk dat ik morgen ook maar is met rivaldo weer is ohz een buitenritje ga maken. Geen idee hoe het zal verlopen :P.. soms is hij heel braaf (vooral met andere) en andere keer is het echt een aap eerste klas :P

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 22:01

Ik zat ook zo te twijfelen en ben ook daarom eerst op de paarden van de stalhouderij gaan rijden om te kijken of het uberhaupt een beetje ging, fysiek. Narigheid is wel dat als het dus goed gaat je dan wel weer erg veel zin krijgt om zelf weer met een paard aan de gang te gaan :=

Ik wilde dat toen eigenlijk met Zara gaan doen maar eigenlijk is het wel heel goed dat dat hem niet is geworden.... Rizanta is met rijden veel verder en dat is toch wel ontzettend prettig voor zo'n brak lijf :7

@Rivaldo geen blauwe plekken he ;)

bettepet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 22:13

Ik heb in het begin het rijden en mennen gecombineerd. Maar om beiden op wedstrijdniveau te willen doen, heb je wel erg veel trainingstijd nodig. Deze combinatie werkte bij mij niet. ik heb daarom zo'n 4 -5 jaar geleden gekozen om mijn rijpaard te verkopen. Ik heb hier nog geen moment spijt van gehad.. Ik heb nog steeds erg veel plezier met mijn shetten, en toch het doel om zz dressuur te worden.

@ tallechie en tine. Veel succes morgen in Roden. Ik hoop voor jullie dat de prijsuitreiking niet te lang op zich laat wachten.

_Patrick_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 22:19

Met de benen van Patrick gaat het wel goed.
Hij is al een paar dagen niet lekker maar heeft geen koorts.
Misschien van de ab.

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 22:21

ik lag zelf echt helemaal dubbel om dat filmpje!
lekker stel dat jochie en die pony

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 22:31

@Bettepet dat is een flinke ambitie ;)
@Patrick, wat vervelend dat Hidalgo zich ook niet zo tof voelt :(:)

Na heel lang dubben toch het wagentje van Sim maar te koop gezet. We doen er niets meer mee is ook zonde van zo'n mooi wagentje. Maar het voelt echt wel heftig hoor, want ik heb toch echt wel heel veel plezier met dat wagentje gehad ;(

Freddy kan ook prima voor onze Cavelier tweewieler.

Trouwens binnen mum van tijd zweetdeken voor Rizanta te pakken via dat vraag/aanbod topic van bokt }:0

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 22:58

Dennis wat goed ! toppie :D