) Als het goed is, wordt het morgen een mooie dag, dus gaat helemaal goed komen.Gave foto's Rivaldo!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

) die naam Ed past ook perfect bij dat beessie
. Marengo ging super, ging echt zitten en liet zich goed zien. Mocht samen met nummer 1 overrijden. Mensen stonden op de tributen te kappen en te juichen en dat was helaas even te veel voor hem, kreeg hem niet fijn in het ritme en sprong een paar keer aan in galop. Hij was wel enorm close met nr 1
.
ik dacht eerst wat een shipz pony maar heb nog even wat meer filmpjes van het jochie en de pony bekeken en op een of andere manier zijn ze vaak ook heel leuk met elkaar. Maar moet eerlijk zeggen, als moeder heb ik er als toeschouwer erge moeite mee , maar als kind had ik zelf ook zo'n pony, Fioletta
En dat jochie, hij blijft doorgaan, dapper mannetje.
), je kunt ook een paardje zoeken om bij te rijden
- edit- zie dat je dat zelf ook als schrijft -
Wel fijn hoor dat het nu al wat beter gaat!
Kan nu ook nog niet enthousiast worden om morgen op de wagen te gaan zitten
sonjim schreef:He dames, het gaat hier na behandeling iets beter. Nu hebben we het alleen even gehad over waarom ik dit de laatste jaren meer en meer heb, krijg ik stil de hint dat het beter zou zijn als ik weer zou gaan rijden, ik weet het niet dan zouden er ukken weg moeten, kan ik dat, wil ik dat.
.. soms is hij heel braaf (vooral met andere) en andere keer is het echt een aap eerste klas