Ons zoontje is gisteren in het zwembad bij de les heel vervelend gevallen, badmeester schrok ervan, het klinkt lachwekkend, is het dus niet, hij heeft er best veel pijn aan...hij stond gewoon te kijken, klaar om te duiken, iemand achter hem vroeg hem iets...kijkt hij achterom, deed niets geks, maar is met 1 been over rand van zwembad gegleden, waarschijnlijk precies met zijn stuitje op de rand, en plons verder het water in geduikeld, kwam volgens badmeester net op tijd boven, hij was er bijna achteraan gesprongen,....hij was helemaal wit gisterenavond..zo zielig..ik hoop dat het vanmorgen iets beter voelt..het is echt heel zielig...
hij slaapt nog..dus nog geen idee hoe hij zich vanmorgen voelt..verder..vroeg op, hondjes afgewaterd om te gaan trainen straks, het is heerlijk koud.
ik wil even de wedstrijdgangers veel succes toewensen !
zet h'm op allemaal !Ane is het dit weekeinde toch? dat is altijd erg mooi daar !! dat hadden wij met Melody willen doen, is er helaas nooit van gekomen..
zo dat zou snel verkocht zijn inowa....
Onze zoon is ook een keer op die manier zo l*llig gevallen op de ijsbaan. Ook omdraaien, uitglijden en vervolgens hard onderuit, snee in zijn kin (2 hechtingen moesten erin
) en hersenschudding. Dag ijspret.

, die is zeker snel weg, schimmeltje van onze dochter hebben we destijds meteen mee genomen
Zie de plaatjes er al bij 

pfff). Daarna eerst lekker geslapen, toen de paarden naar huis gehaald, Thabor ingespannen en zonder angst zowaar dressuurmatig aan het werk durven zetten. In stap ging het heel erg goed, in draf moet het nog beter, maar het begin is er weer. Zooo blij. Daarna nog kort Rembrand even voor de kar gehad. Ondertussen heeft zoonlief op Amerigo gereden, dus ze hebben alledrie weer wat gedaan.
Weet verder niemand voor de Fries.
. Maar ik vraag me steeds af hoe serieus dat nou is, want ik hoor zelden een reactie op hetgeen ik aandraag aan advertenties
. Laat maar weten per pb ajb (vp en meer info); ik speel het gewoon door.
heb nog niet zo heel lang me rijbewijs en waarsch een hernia in me rug dus vind het eng om lang achter het stuur te zitten.