[AR] [HK] "in een rijtuigie...."

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

LADPR

Re: [HK] "in een rijtuigie...."

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 10:24

Zo was het ook niet bedoeld hoor Sanne, je moet zelf doen wat jou het beste lijkt natuurlijk

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 10:26

Die van HCA is ook simpel maar veel degelijker dan die van HSHP.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 10:28

Sandra, heb momenteel even een stop gezet op het maken van dekjes enzo tot ik alle lopende bestellingen af heb.
Mijn werk en koetsiersbewijscursus en alle bijkomende dingen momenteel vergen veel tijd en energie.
MAar nu eerst de 3 dekjes van Eliine af, daarna ga ik wat voor mezelf knutselen en expirimenteren met dikkere onderleggers

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 10:31

LADPR schreef:
Zo was het ook niet bedoeld hoor Sanne, je moet zelf doen wat jou het beste lijkt natuurlijk

Heb het gewoon voor de laatste keer duidelijk neergezet.

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 10:36

Ja wat ik dus zeg het is helemaal niet aanvallend bedoeld, dus je hoeft niet gelijk in de verdediging te schieten is nergens voor nodig.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 10:41

lian, ging niet alleen om dingen die in dit topic naar voren komen hoor, maar ook andere oordelen van verschillende mensen.
Maar ik ga liever uit van experts/wagenbouwers en mensen met 15/20 jaar ervaring, als mensen die zelf geen ponys voor de kar hebben of mensen die net beginnen met mennen.
Begin zelf ook, en mijn pony staat ook nog niet voor de kar, maar zorg er wel voor dat ze de beste spullen krijgt en dat het ook eerlijk is voor de pony. En alle mensen die ik erover gevraagd heb die vinden mijn keuze eerlijk voor mijn pony, en dat vind ik belangrijk.

Madame ging gister of vandaag wel voor het eerst voor de kar. Maar heb Ciska nog niet gerpoken of het al gebeurt was :d
Ga gelukkig zaterdag weer bij haar kijken Haha!
Jammer dat ik om Amsterdam heen moet, anders had ik door de weeks ook wel eens gaan kijken, maar met dat verkeer hier is het onmogelijk.

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 10:43

Ja maar dat bedoel ik dus je hoeft je niet te verdedigen, geniet er gewoon lekker van.

Heb je al een idee wanneer ze weer naar huis komt

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 10:44

Ik ben verliefd op dit tuig.
Advertentienr.:149823586

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 10:44

Ze blijft er in ieder geval nog tot de volgende (hopelijk niet) hengstigheid. Maar wil dat het inspannen en rijden ook er helemaal goed in zit, dus weet het niet. Als ze klaar is

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 10:45

Dus in ieder geval nog een maand zeg maar.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 10:49

yup

Ze staat wel leker bij Dennis en nicky in het land, mooi koppeltje zo samen.
En wat ik gehoord heb ik ze erg braaf, maar had niet anders verwacht.

xElienx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 11:25

Evelli schreef:
Sandra, heb momenteel even een stop gezet op het maken van dekjes enzo tot ik alle lopende bestellingen af heb.
Mijn werk en koetsiersbewijscursus en alle bijkomende dingen momenteel vergen veel tijd en energie.
MAar nu eerst de 3 dekjes van Eliine af, daarna ga ik wat voor mezelf knutselen en expirimenteren met dikkere onderleggers

bij mij zit er trouwens 1 laag van die vulling in. we hadden minimaal 2 lagen afgesproken......
eigenlijk heeft hij nu niet zo veel nut.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 11:34

nee hoor, weet niets van 2 lagen vulleng
want dat is op de manier waarop ik ze maak niet mogelijk, ga daar namelijk vanaf nu mee expimenteren

vind het heel jammer dat je er blijkbaar niet tevreden mee bent
maar daar valt nu niets meer aan te doen.

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 11:38

Gister was het 9 uur dat ik eens aan Keet toe kwam, dus Keet heeft gister vrij gehad. Gaan prutsen met een groene pony als je moe ben werkt niet.
De bedoeling is dus vanavond Lachen.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 11:39

nope, daar heb je gelijk in.

sammykuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 17:17

ben ik weer
@ keetje om nog even op je verhala in te gaan 140 kilo vind ik een goed gewicht hoor Ja vooral hoe jij beschrijft wat je er mee wilt gaan doen. Ik zou van mijn leve niet op een kar de weg opdurven die 80 kilo weegt hoor. Als ik weet dat mijn pony mij zo mee kan sleuren en ik rond dat gewicht zit heb ik er geen veilig gevoel bij eerlijk gezecht. En je weet zelf ook wel of je nou een echte menner bent of net begint je ziet het zelf wel aan een pony of het makkelijk loopt of niet (zelfs iemand zonder verstand van paarden zou het kunnen zien) dus veel plezier met je nieuwe kar Haha!

welsh_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 17:40

Ik ga helemaal met Samantha mee!! Kijk het gewoon even aan, maar volgens mij moet het geen probleem zijn. Ik zou ook niet weg durven rijden met een kar van 80 kg !!

sammykuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 17:42

he ellen hoe gaat het met je arm ? al wat beter of nog steeds pijnlijk en dik? Ach gut

welsh_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 17:47

Nog steeds pijnlijk, wel wat minder dik, maar ik kan hem nog steeds niet bewegen. Zit dus echt in huis opgesloten aangezien ik dus ook geen auto kan en mag rijden !!

sammykuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 17:48

welsh_lover schreef:
Nog steeds pijnlijk, wel wat minder dik, maar ik kan hem nog steeds niet bewegen. Zit dus echt in huis opgesloten aangezien ik dus ook geen auto kan en mag rijden !!

hmm das balen zeg Ach gut hopen dat het snel over is had je zondag nou wel kunen rijden of was het toen al gebeurd (sorry maar weet niet meer wanneer het nu was gebeurt Bloos )

en aangezien er veel kleine pony bokkers zijn hier miss kunnen jullie me helpen Haha!
[AR] het trainen van kleine pony´s?

welsh_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 18:00

Ja ik heb afgelopen zondag gereden !! Helemaal vergeten hier te melden.

Eerst de vaardigheid gestart: hier liepen ze beiden echt hartstikke lekker, zelf bijna een poort vergeten en dus een extra volte, maar foutloos en binnen de tijd Go jij! Go jij! .

Toen het wegtraject: ik was helemaal verbaasd aangezien de jongste zo fanatiek was dat ik de oudste af en toe aan moest sporen !! Na het wegtraject had je eigenlijk een kwartier rust maar het liep in en mocht gelijk starten. Aangezien ze tijdens het wegtraject zo lekker gelopen hadden dacht ik dat het wel zou lukken en gewoon gestart.

In het begin ging het echt lekker het liep lekker, het stuurde lekker totdat we bij de waterbak aankwamen. Hier ging de jongste vol op de rem. Hij ging er wel in, maar rustig in stap...... Aangezien ik om kwart over 2 pas aan de hindernissen was begonnen was het water (ondanks dat het een hele goede waterbak is daar) naar mijn idee toch best zwaar en om dan op gang te komen in het water lukt niet echt. Na het water had de jongste het ook wel een beetje gehad en het tempo kwam er niet meer in. Wel foutloos gereden, maar geen goede tijd. Aangezien het een lastig parkoer was en er velen fout gereden waren was ik toch nog 11e Go jij! Go jij! !!!

sammykuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 18:03

goedzo mooie plaats hoor Ja en dit was toch ook de eerste keer in een waterbak of niet ? (had ik dan verkeerd begrepen Knipoog )

vorig jaar had ik met de pony van mijn vriend meegedaan maar die was nu niet getraind dus hebben het overgeslagen wel altijd leuke wedstrijd Haha!

welsh_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 18:06

Nee ze hebben in rijsbergen ook al de waterbak gehad, maar toen hebben ze echt stil gestaan voordat ik ze er eindelijk in kreeg. Dus het is al wel een vooruitgang dat ze nu niet stil stonden, maar er in stap in gingen.

sammykuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 18:08

welsh_lover schreef:
Nee ze hebben in rijsbergen ook al de waterbak gehad, maar toen hebben ze echt stil gestaan voordat ik ze er eindelijk in kreeg. Dus het is al wel een vooruitgang dat ze nu niet stil stonden, maar er in stap in gingen.

ow oke dan ik ga binnenkorst eerst bij jos van deuren kijken wat fury met de waterbak doet Vork heb wel door plasjes gereden maar dat is toch net wat anders he haha

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 18:35

Ik krijg net een sms, mijn kleine meid heeft voor de tweewieler gestaan Haha!