Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
VanHuisUit schreef:Ik vind het maar niets zo in de prut. Die van mij kunnen ook nu nog 24/7 het land op als ik zou willen maar dan staan ze dus ook in de prut. Heb wel een mooi stuk betonplaat en schuilcontainer maar wat een zooi wordt dat met die nattigheid. Je werkt je drie slagen in de rondte wil je het een beetje om aan te zien houden. Dus ze staan nu gewoon op stal, bij mooi weer op de wei. En straks maart/april hoop ik dat het een mooi droog voorjaar is, kunnen ze het land 24/7 weer op.
.
L_Rivaldo schreef:Net terug van 1,5 uur mennen, 3 lagen aan maar het was genieten vanavond nog met ze naar les.
L_Rivaldo schreef:ik moet me elke keer er zo toe zetten, maar is me toch gelukt ook omdat ik naar me oude verzorgster toe ging dan spreek je een tijd af en dan moet ik wel hihi. De les was ook al 2 weken geleden afgesproken was wel genoeg eigenlijk het mennen maar ja ik moet nu toch betalen dan ga ik maar![]()
Super toydoll, fijn dat hij het zo goed op pakt.
VanHuisUit schreef:@Blingh, is het je eerste wagen? Leuk hoor. Vind het lamoen wel erg smal. Je kunt dat evt laten uitbuigen als je het ook te smal vindt.