Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
, maar het veld is het afgelopen half jaar best veel aandacht aan besteed. In april was het nog oerwoud, stond het vol met boompjes, ondoordringbaar struikgewas, bramenstruiken, véééél ondergrondse wortels en andere ellende. We zijn met een hele ploeg bezig geweest om alles om te zagen, af te knippen, uit te graven, door de takkenversnipperaar te halen, af te voeren etc. etc.
.
. Was al blij dat ik niet boos werd op mezelf. Ik zit nog te knoeien met alles en teugellengte is daar één ding van. Die krijg ik maar niet lekker op maat. Maar goed, de zon scheen, dus dan gaat de camera mee
.
.
. Zij heeft haar lamoen idd in een soort knik lopen, maar de strengen lopen nog wel omlaag. Zo te zien heeft Det idd meer bewegingsvrijheid binnen het lamoen, dat was ook de reden dat lesmees met het idee kwam om het lamoen om te draaien. Stoeltje staat idd een stuk hoger
. Nadeel is dan wel dat je hem niet meer naar voren of achteren kunt schuiven. Hij heeft dan een starre verbinding neem ik aan.
)
Jij en Moos zijn nog een redelijk nieuwe combinatie dat is altijd aftasten, dus vooral het hoofd koel houden hoor. Als we allemaal gelijk perfect reden is er ook niets aan
En inderdaad zomaar een nieuwe wagen aanschaffen is een dure grap. 
. bicci schreef:haha, leuk royal
hier filmpje van gisteren.
zo gelachen![]()
https://www.facebook.com/photo.php?v=54 ... _processed
).
. 

Beter zo als dat je wel veel schade had toch?

)