Ja mijn instructrice geeft ook rijles en gaat helpen met inrijden, maar ze denkt dat ik er een zadel op kan gooien en rondjes kan gaan hobbelen . Hij vertrouwt mij 100% en ik hem, dus dat zit wel goed .
We gaan niet op buitenrit. Te slecht weer, moet wel leuk blijven. We moeten beiden een uur rijden en dan zouden we een route doen van ongeveer 1,5 uur. Loopt waarschijnlijk zwaar en zoontje van tine moet mee.
@Bicci, super, jullie hebben dus menner kunnen vinden? @Tass ik heb toen ik langere tijd was geblesseerd zo vaak en veel grondwerk moeten doen dat ik het nu bijna nooit meer als training doe. Wel stukjes gewoon voor bevestiging en 'handigheid' (als het achter je aan lopen, terug gaan, stilstaan enz) maar niet meer in roundpen / bak. Wil er zo snel mogelijk op of achter
Ach, die van mij is 2,5, dus valt nog weinig erop of erachter .
Maar ik vind dit een mooie en goede voorbereiding op het rijden/mennen straks . En we vinden het allebei leuk .
Nouvel
Geplaatst: 11-08-11 12:02
tass wat een leukerd! gave foto's ook, lekker bezig zo saampies!
jee wat een wind weer zeg, het lijkt wel herfst, op de temp na dan, want het is eerder benauwd dan koud, raar weer... net alle stallen gedaan, want bijna iedereen is op stal op vakantie en veulen even halstertje om gedaan en voetjes opgetild, echt een grappig ding is het!
Hoe vinden jullie deze geniale foto nou .... Zo baasje, zo paard . Ik was wat aan het vertellen en mijn haar uit mijn gezicht halen door de wind en Fiotje stond gewoon rustig te wachten .
Ik zou toen samen met mijn oom een week in een hotel gaan zitten rond de datum dat de merrie was uitgerekend. 5 feb wezen kijken, heb hem voelen schoppen in de buik . 6 feb kreeg ik in de ochtend vroeg een smsje dat hij was geboren. Onverwachts want de merrie had geen tekenen van bevallen . Ze heeft alles alleen gedaan en hij was helemaal gezond.
We deden de staldeur open en dit stond er .
Ik was op slag verliefd. Ik wist dat dit de opvolger van Blond ging worden en dat dit het perfecte paardje voor mij zou worden en ik had gelijk .
Rhine_
Geplaatst: 11-08-11 13:37
Leuke foto's tass!
@ vhu we kunnen de trailer 30 cm verhogen (meer niet ander past ie niet onder onze poort).
Blond heeft best erge zomereczeem dus fokken met haar was geen mogelijkheid. Toen kreeg ik via bokt een bericht van iemand dat hun veulen verkocht werd als het een hengstje was. Dus ik zei ik neem hem. Nou zo kwam van het een het ander. Ik heb nu nog steeds contact met de fokker stuur regelmatig foto's door .
Tass
Geplaatst: 11-08-11 13:54
Om het af te leren
Nu is hij alweer zo groot .
Nouvel
Geplaatst: 11-08-11 14:11
echt heel gaaf!
zo heb ik Ferro eigenlijk ook gekocht, met Fifi fokken is lastig hier in de omgeving, vanwege de stallings- en weidegangmogelijkheden en toen hebben we ipv een veulen fokken vorig jaar Ferro gekocht...
Aaaah frustraties, hele dag zit ik te suffen op de bank.. uiteindelijk de kracht verzamelt me om te kleden en naar stal te gaan.. stap ik de deur uit begint het toch te gieten! Terwijl het de hele tijd droog is geweest Dus nu zit ik weer ff... ff wachten tot het iets opklaart haha.