Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Gooi nog een nieuwe aan 

http://link.marktplaats.nl/344119727 IvysToeter schreef:denk ook wel dat als ik het echt graag wil dat sabine nog wel een keer langs wil komen .

dus ik zou alleen gaan voor iets wat je echt 10000% aanspreekt en echt helemaal past binnen jouw plaatje.
.. Rivaldo is al in het 2 span uitgebracht. Ik moet het inderdaad nog leren. Wil zowiezo in het begin eerst het enkelspan bevestigen bij zo'n pony 
..
of een erbij bij Sim of een bij Alwyn. Bij Alwyn zie ik het helemaal voor me zo'n chique spannetje welshjes
).

Of m'n laarzen dringend inlopen
), maar ik heb het ook graag simpel. Woest hier op bokt heeft me al overhaald om met andere kleurtjes te beginnen, heb peesbeschermers (bruin met lichtblauwe rand) gekocht, maar ik heb ze nog maar zelden aan gedaan... Ik weet niet of je er iets mis mee doet, maar Romeo loopt nu lekker, en ik weet niet of peesjes nodig zijn.
't begin klopte 
ouwe hobby 
*
.. maar ik zal altijd kunnen kijken of ik de velgen die zwart zijn een andere kleur zou kunnen geven. Qua prijs is hij echt een koopje en 2 jaar oud. Ben alleen bang dat ik hem niet in mijn trailer kan opbergen en dus 12,50 per maand extra ervoor moet betalen echt zo'n onzin :S
Peesbeschermers en zo heb ik altijd in zwart gehad. Maar nu voor de pony een rood setje besteld.
(ook ietsje te kostelijk
) Zoals jij gewoon een bepaald kleurtje kiezen zou ik ook nog doen, maar het moet geen kleurfestijn worden.
mocht ik naar het bos gaan dan krijgt ze wel bescherming om. Ook bij vaardigheid/speel uw spel.
Geen bos in de buurt.