@Janouk vind het zo spannend met de nieuwe haf. Komt hij/zij uit Nederland of uit Oostenrijk (omdat jullie daar ook zijn geweest)?
@Tine sterkte met je hoofdpijn waardeloos dat soort periodes
onze zoon vond tot zijn 11/12e zo ongeveer dat soort weken ook erg gezellig. Dit jaar is de puberteit toegeslagen en is dat niet meer cool
Onze Tommie is wel eens eerder aan de wandel geweest, is ook wel eens paar dagen weg, maar dan zagen we hem wel ergens in een tuin zitten of gewoon op de stoep. Alleen wilde hij dan niet het huis in. Deze keer zagen we hem nergens, da's dan erg zorgelijk. We zijn hem 2x eerder ook echt kwijtgeweest (naja in 15 jaar is dat niet eens zo vaak eigenlijk), zat hij ook opgesloten een keer in een huis, een keer in een schuurtje. En ik weet dus zeker dat ik hem heb gehoord die tijd dat hij weg was, want ik hoorde gemiauw uit de richting van de overburen. Alleen kon ik er maar niet achter komen waar dat precies was (hier straat met veel buren/grote tuinen en grote beneden/boven en hele huizen). Toch wonderbaarlijk vind ik hoor hoe taai die katten zijn. Hij ziet er nu alweer beter uit. Dat hij onder een auto zou komen was ik niet zo bang voor hier in de wijk rijden ze erg voorzichtig en de grotere straten om de wijk heen komt hij nooit. Waar ik dan wel weer bang voor was was dat een of andere idioot hem wat aandoet (je hebt soms zulke rare mensen... ). Maar gelukkig is hij weer thuis
Vanochtend Wiske naar pension gebracht en even bij mijn ouders langs die in het huis van mijn broer zitten voor hun vakantie. Was in Brabant, relatief dichtbij als je bedenkt dat mijn ouders in Oost-Groningen wonen. Nu zo nog even op de fiets naar de pony's ben ik nog even lekker buiten geweest
Maar we zullen de keuring afwachten.
.
Maar weet niet wat....hahaha...
sorry
is mijn gedachte hoor. Een EK goud als team is een historische zege en zou zeker meer in het nieuws mogen
en dan ook nog in Aken absoluut mee eens Tine
alles is vanochtend getekend en dus zwart op wit
maar helaas kon ik ze niet helpen.....werken bij de baas.
brrrr zuuuuuuuurrrrr