[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

baudyh

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 19:58

Je hebt hele goede werkschoenen hoor. Ik loop er hier altijd op. Heb een paar hoge van grisport.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 20:00

Als je zweetvoeten hebt is het echt een hel zulke schoenen.. Hoe goed ze ook zijn, volgens mij blijven het zweetnesten...
Doe mij m'n ecco's maar....

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 06:32

Goedemorgen

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 06:58

Goedemorgen,

Werkschoenen draag ik ook elke dag, heb best wel fijne waar je geen zweetvoeten in krijgt.
Nu krijg ik zowiezo nooit zweetvoeten dus dat scheelt.

Vanmiddag rond half 4 komen er mensen voor winoa kijken.
Nog best wel snel.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 07:20

Ik snap dat als je geen zweetvoeten krijgt dat je dat in werkschoenen ook niet hebt :))
Maar als je daar wel last van hebt krijg je plasticzakjes effect..

Ik verrek van de spierpijn :oo

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 07:46

Goedemorgen

Aks: :(:) Hopelijk loop je die spierpijn eruit }>
Inowa: dat is al snel zeg vandaag al kijkers. Spannend

Thabor is toch wel een topper hoor. Ondanks mijn angst gisteren in de les geen stap verkeerd gedaan. Lekker ventje. Dressuurmatig lijkt het nergens op, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik veel te strak zit.

Vanmiddag moet ik zelf naar osteopaat. Ik ben benieuwd of die mijn problemen kan aanpakken. Mijn lieve schoonmoeder chauffeurt, want het kan zijn dat ik een vegetatieve reactie krijg en dan kan ik echt helemaal niets meer.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 08:34

Heftig Tine :(: wat braaf van Thabor is een heel lief paard hoop echt dat de osteo wat voor je kan doen...
Aks spierpijn.... gelukkig is het zo zaterdag en weekend, kun je ff bijkomen. Zal ik je alvast inschrijven voor de marathon van Rotterdam? Jij traint gewoon tijdens je werk :) Vwb veiligheidsschoenen goede sokken schelen ook een hoop. Desnoods paar keer sokkenwissel. Weet ik nog uit mijn horecatijd dat ik in de spoelkeuken uren maakte voordat ik door ging naar het terras (wat ook een ramp was voet-technisch gezien want terrasjes lopen is hel).
Inowa kijkers.... spannend.
En goedemorgen Biancocoo :wave:

Met onze nieuwe aanschaf is (castreren en keuring) goed gegaan :D dus dat is kwestie van herstellen en dan mag hij overkomen. Alleen opmerking dat hij wat aan de maat is qua postuur := dat hadden we zelf ook al geconstateerd :+

Hier erg veel te doen. Qua werk (werk thuis vandaag, heerlijk hoef ik niet in de auto) en qua huis. Dus we gaan in wisseldienst alles aanpakken :list:

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 10:17

Akshay schreef:
Ik snap dat als je geen zweetvoeten krijgt dat je dat in werkschoenen ook niet hebt :))
Maar als je daar wel last van hebt krijg je plasticzakjes effect..

Ik verrek van de spierpijn :oo

Ook als je last hebt van zweetvoeten heb je goede werkschoenen, zijn allen niet te betalen :n

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 10:41

VHU: toppie nieuwe kostganger erbij
aks; dan maar op slipper gaan lopen,geen zweetvoeten meer,lekker wiebelen met je tenen in de buitenlucht :j
tine; succes vandaag,hoop geen ellende erna maar een opgeknapt lijf
Inowa: zo dat is snel,als ze de kleur niet mooi vinden,stuur ze maar hier heen,ik heb een leuke vos staan :j

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 11:09

Haha kleur maakt niks uit.
Ze hebben foto's gezien en zijn compleet verliefd, sprak ze net nog even een dochter is helemaal hyperactief voor vanmiddag.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 11:10

zo...weer even thuis, terug van onverwacht gezellige ochtend, die zijn altijd welkom..haha !
nu lekker de hondjes buiten doen... :j
Tine, fijn dat Thabor het zo goed doet.
Vhu, fijn dat het goed is met Eddy !!
Inowa al kijkers..spannend !
Aks..zweetvoeten....hier ook, erg lastig vind ik dat.. ^)

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 11:20

Ik heb speviale ectra ventilerende werkschoenen aks :)
Ivm zweetvoeten en snel exceem...

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 11:36

Heb gehoord dat je met therme deospary voor 5 dagen dat, dat heel goed helpt tegen zweetvoeten en dan kun je er ook nog elke dag een soort deocremépje op smeren.
Ken iemand met echt vreselijke stinkvoeten (in werkschoenen) :r die gebruikt dit ook en heeft nu droge en geen stinkvoeten.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 11:43

Hier gelukkig weinig last van zweetvoeten (ja, als ik in mijn kaplaarzen bezig ben en het is warm weer). Lijkt me erg lastig.

Bianca: is nu heerlijk weer zo smorgens voor jou om te trainen
VHU: Eddy of hoe hij ook gaat heten goedgekeurd *\o/*

Vanmorgen heerlijk gefreubeld met de paarden. Amerigo even ingespannen.Heerlijk wat kan die pony lopen. Daarna zijn benen geschoren en staart gewassen (was vreselijk vies en wil niet met een poepstaart op cursus zondag), Thabor onderste deel van de benen geschoren.

Geiten hebben weer een paar uur (aangelijnd deze keer) kunnen grazen.

Wat een heerlijk weer is het, zit zo te genieten.

Ben benieuwd wat osteopaat vindt. Vannacht ook weer zoiets geks. Had het rond 2 uur weer flink koud (nog niet aan het klappertanden), dus een trui erbij gepakt. Ieder normaal mens zou het bed uitzwemmen met een pyama, sokken en een trui, ik had het net aangenaam :o

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 11:52

Afbeelding

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 11:53

Was ook best wel opluchting dat het goed is met hij wiens naam nog niet vaststaat :+ begin me er echt op te verheugen dat hij komt en afkeuring is zo'n mega domper voor de verkopende partij ...

Klinkt als fijne ochtend Tine, top! En die Amerigo, knappe poown. En wow wat een mooie herfstfoto!
Nou Aks met al deze tips moet het toch mogelijk worden enigszins prettig in je schoenen te gaan staan :)

Hier al heel wat gedaan in huis en aan het werk. Zo ff boodschappen en dan weer hard verder. Het is echt zo'n lekker werk-doe-dagje :)

:wave:

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 12:37

mooie foto Tine !

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 15:40

Tja, Aks is zo goed bezig de laatste tijd, denk dat wil ik ook :D Maar zij maakt ze wel beter ;)

Net bij osteopaat geweest. Heb er een goed gevoel bij. Voel me nu wel brak, maar dat was heel normaal. Over 2 weken weer.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 19:50

gáááve foto tine! :) Lijkt alleen íets scherpte te missen. Maar heel mooi!

Na osteo véééél water drinken! :) De boel beetje doorspoelen :)

Oef, dat was dag 2 :)) Was om half 5 klaar met werken. Zat om 5uur te paard :D Rondje door het bos gestapt! :)
Enneh.. Bizar hoor, maar mijn pootje is het blijven doen! :oo Zou dat mega veel lopen dan ook echt góed zijn? :)

En wbt de voeten-tips; Ik ga als ik wat loon heb ontvangen eens kijken naar van die wandelsokken :) En doe nu braaf elke avond voetjes insmeren met creme :) Heb aan 1 voet heel ernstige kloven, dus die doet nog zeer ook :') *zucht* :))

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 20:54

Wandelsokken zijn enorme aanrader.
Arnica zalf in heel dun laagje en voeten zoveel mogelijk 'out in the open' ... :(:)

Jeetje studentenhuis eindje verderop heeft heel heftig feestje .... :# vermoed dat ze straks als ik ga slapen allemaal ladderzat zijn en allang omgevallen :+

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 21:11

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 21:42

Aks: klopt, mist iets scherpte. Heb gewoon zo'n automatische stand van de camera gebruikt. Kan ook handmatig, maar geen idee hoe dat moet (zou ik handleiding eens moeten lezen) Heb een Canon Eos 300 D

Net vergadering gehad van de vereniging, was gelukkig heel snel klaar. Dus nu even op de bank en hopelijk goed slapen. Morgenochtend weer op weg naar wagenmaker om te kijken naar nieuwe wagen.

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 22:19

_Marjola

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 23:04

Mooie foto Tine!
Leuke cadeau's VHU :) En fijn dat de pony door de keuring is gekomen!
Aks druk aan het werk en wandelen. Gelukkig dat je lichaam het goed houdt.
Inowa hoe is het met de kijkers gegaan? Supersnel al dat je kijkers over de vloer hebt.
Gem leuk topic! Ik zal morgen proberen een foto te maken van de hindernissen in Hoofddorp als daar nog iets bijzonders bij zit. (Wel met mobiel, maar hopelijk zijn ze uiteindelijk duidelijk genoeg)
Jenkins: helaas geen ervaring met zulke dromen. Als ik wakker word van een droom was het meestal niet zo gezellig...

Vandaag nog een derde lichtmast bij de bak neergezet (om het middenstuk beter uit te lichten). Daarnaast weer pionnen in de bak gezet (vaardigheid afstand 1.50) en 2 springhindernissen neergezet als doorgang. Dan denk je goh daar zal ie vast wel even naar gaan kijken, maar nee die man (mijn vader) die naast de bak een geultje staat te spitten voor het elektra van de lichtmast dat is pas spannend! :wow: Heerlijke logica hebben die beestjes af en toe. Maar wel lekker gereden en goed gewerkt aan het mikken op het poortje en omstellen. Ook voor het eerst geen één bal eraf gereden tijdens de training (okay eentje lag een keertje te wiebelen, maar dat telt niet :P).

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 23:35

Kijkers zijn waarschijnlijk kopers.
Ging super goed en kindje was erg vertrouwd met winoa.
Ze gaan zondag nog bij een A pony kijken die M startgerechtigd is en in België M loopt (?)
Die had ze gisteren ook bekeken maar ze gaf toe dat ze een beter gevoel bij winoa had.
Die A was maar 1, 15m