[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 08:54

Goedemorgen! Sterkte Tine :(:) en ook Dingetje :(:)

Hier al was erin, gestofzuigd en helft van beneden gedweild plus ene trap, man en zoonlief voorzien van de nodige fourage en het huis uit en de honden uitgelaten, dus nu tijd voor even :9k straks nog kattenbakken, vuilnisbak, plees en de andere trap en de was er weer uit en dan ook nog tussendoor optutten en netjes want naar een presentatie van een student bij een bedrijf plus een heel ingewikkeld document restylen en begrijpelijk maken B-) ... nou dan is de dag wel zo'n beetje om en kunnen we nog naar het hockeyveld plus koken. Oftewel geen paarden vandaag :+

Iedereen maak er wat vandaag :)ddd en wil je niets maken dan :(:) en :*

:evaw:

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 09:19

@VHU: ik ben jaloers op jouw activiteit, vanmorgen, hier kwam ik de grens niet over... -:(- . Ik rijd altijd door het veld en dan mis je natuurlijk de omleidingen, kwam maar niet weg := . Kind bijna een half uur te laat op school, ben net pas goed en wel weer thuis.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 09:22

Oeps Avaluna dat is zo'n dag dat je denkt kan ik weer opnieuw beginnen }:0
Waarom mocht je de grens niet over / kon het niet?

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 09:22

vandaag alweer 2 jaar getrouwd met de beste, de liefste, de grappigste, de gezelligste, de knapste, de leukste,....
tjah...eigenlijk gewoon de allerbeste!! man van de hele wereld!!!

Afbeelding

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 09:23

@Aks/Crazymel: gezellig!

@Maisie: <3

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 09:24

@Bicci: wat een mooie taart, gefeliciteerd!

@VHU: wegwerkzaamheden. Ook eigen schuld als je altijd een veldweg neemt, ik heb flink lopen stressen, kwam alleen maar bos tegen, hahahaha. En met paard kom ik wel door maar met de auto niet.

bicci

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 09:26

en die taart was lekker!!!
jammer dat die op is, haha

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 12:10

morge....
Bicci..van harte met je trouwdag !!! die taart ziet er :9 uit...maar ik moet er nu even niet aan denken..
hier ziek :brr: thanks to la place.....rottig voer daar zeg.. :Y)

zie mooie foto's van robin, geweldig mooi word hij, gezellige foto's van mel en aks..superfilmpje !
zie nog een naamfoutje..biancailona heeft sophie, ik heb eagle..haha lastig al die bianca's hier.. *D
vhu is al druk geweest... _/-\o_ petje af..
verder sorry voor wie ik gemist heb..zoek uit wat je kunt gebruiken.. :(:) <3 *\o/* }:0 :brr: /3 :j _/-\o_
ik heb hele ochtend geslapen en zoonlief blijft over op school, ik kots alles uit mijn lijf.. :r %) sorry....

Fijn egonieuws van deze ochtend, na belabberd opstaan
We waren eergisteren en gisteren huskypup's kijken voor 4e teamlid..en ja hoor..na 2 nesten gekeken te hebben op zaterdag en zondag...hebben we gekozen voor een teefje uit een nest wat nu 3 weekjes jong is..de ouderdieren zijn heel gaaf, en het karakter zooo lief ! dat zoeken we !! dus nog 7 of 9 weken geduld...en dan is mijn team gereed om een team te gaan worden.. _O-
maar nu eerst uitzieken... %) >;)

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 12:41

@VHU, ik ga overleggen en verders bespreken we het wel via PB ;)
@Biancacoo, beterschap meis :(:)
@Bicci, gefeliciteerd met je trouwdag *\o/*
@Maisie, knappe foto's van Robin *-:)
@Aks, gefeliciteerd met de gezinsuitbreiding van 'Felix' :D
@Crazymel, heerlijk ontspannen filmpje :j

Hier weinig te melden. Brutus is geschoren en staat onder een 200 grams dekentje. Ook heb ik hier geen knappe hoef-en dierenarts, dus houd het maar mij mijn eigen mannetje <3

Net wel een hele leuke menpony gezien wel op de welshveiling geveild gaat worden <3 . Ik ben benieuwd naar de aanvullende informatie (stokmaat/leeftijd etc)

Afbeelding

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 13:00

Ollie die is wel cool zeg. Zeker een nwr. Wanneer komt er meer info over de veiling eigenlijk. 4 jaar geleden is daar ook robijn geveild die stukken heb ik nog wel.

Biancacoo beterschap en gefeliciteerd met de pup !!!

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 13:39

@Maisie, het staat bij mij op FB, ik stuur de link met foto's al door... de aanvullende gegevens volgen volgens mij nog. Volg jij het NWCP's op FB ? dan kun je ze ook zelf bekijken...https://www.facebook.com/#!/welsh.stamboek

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 14:20

super foto ollie, knap dier....ik moest wel even slikken..dacht meteen terug aan mijn Melody...haha :')
Het is altijd spannend zo'n veiling..niets voor mij,....kost altijd centjes, maar wel gaaf om te zien.

Brutus geschoren..dekentje op, super !
aks wil Boer...zoeken maar..
ik vind boer zoekt vrouw/ boerin zoekt man erg leuk...die boer zoekt boer..sorry...kan ik echt niks mee ... :Y) vind het een rare kwast..mag ik niet schrijven ik weet het.....

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 14:42

Hier ff heen en weer geraced naar Landall Greenparks hoofdkantoor (Leidschendam) voor presentatie van student, was leuk. Student in kwestie tracteerde ook nog op appeltaart dus :9

@Ollie vind het type mooi maar als ik naar die lamoenstokken kijk en het bitje wordt 't beestje ook wel heftig in een houding gereden / wordt wagen getrokken op het bit? Hou ik niet zo van eerlijk gezegd... :o ben mede o.a. door ervaring met Snuitmans (en o.a. wat paarden bij stalhouderij) bang dat je dat er dus niet meer uitkrijgt als ze zo zijn afgericht / langere tijd zo gelopen hebben. Dus dat de basisreactie bij druk toch teveel blijft dat sjouwen en er tegenin.... leidsel zit niet voor niets onder draagriem van borsttuig denk ik dan.... maar goed... is ook maar wat ik dan zie in zo'n beeld hoor. En misschien ben ik zelf ook veel te watterig :+ Pony zelf is prachtig natuurlijk :)

@Biancocoo beterschap, heftig zeg als je zo ziek bent... kan maar zo gebeuren he. Heb het een jaar of twee geleden ook heel heftig gehad van een taartje bij de Bijenkorf restauratie :r tjonge duurde paar dagen voordat ik er weer bovenop was :n wat superleuk, nu ga je dus voor een 4-span *\o/*

**gaat weer verder**

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 15:00

Ik lees wel mee, maar reageer even niet. Nog steeds een hele kudde klopkabouters. Pijnstillers (dubbele dosering) werken maar tijdelijk, dus leef steeds naar innamemoment toe. Zometeen zoon van school halen en goed mikken met volgende dosering, dan kan ik hopelijk toch met Rembrand naar les.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 16:10

Toch maar besloten verstandig te zijn, heb mijn les en oppas afgebeld. Vanavond maar vroeg naar bed, hopelijk is het morgen weer beter. Heb de laatste weken erg veel last van allergie. Vrees dat mijn medicijnen het niet meer zo goed doen. Had al een keer andere meegekregen, maar die deden het nog minder goed, dus maar weer teruggegaan naar oude. Heb niet zo'n hoge pet op van nieuwe ha, dus ga er ook niet zo snel heen.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 16:23

heel verstandig Tine, balen dat je medicatie slecht aanslaat ! veel sterkte...ik hoop dat je je morgen beter voelt..

hier nog steeds.. :brr: wel ietsje opgeknapt, zolang ik maar niets eet... :j

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 16:49

@VHU, ik zal eerlijk bekennen dat ik alleen maar naar het type had gekeken en niet naar de manier waarop hij was ingespannen :o . Ik hou wel van vosjes en het type staat me aan... verders vind ik het allemaal moeilijk te beoordelen van een foto. Wel is het zo dat ik nu extra getriggerd ben waarom oa de leidsels onder het borsttuig zitten :)* (maar ik mag toch niets kopen want dan heb ik echtscheiding _O- )
@Tine en Biancacoo, beterschap voor jullie beiden :(:)

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 16:57

Ik rijd ook met mn leidesl onder het borsttuig. Christiaan heeft zelfs al aangeraden om de ogen
er af te halen. Zie je steeds meer. Ben wel benieuwd wat zo een op gaat brengen.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 17:06

wat is daar dan de toegevoegde waarde van?

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 17:07

Waarom zou je leidsels onder tuig doen? Dan glijdt het toch veel minder soepel, dus toestaan komt dan niet goed door lijkt me, want leidsels glijden niet terug. Komt op mij over dat dit minder vriendelijk is. Maar goed, misschien zie ik het wel helemaal verkeerd.

Kan me ook niet voorstellen dat je zo mag rijden op een wedstrijd eigenlijk.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 17:08

ik snap de toegevoegde waarde er niet van,
de theorie ook niet dus, ben erg benieuwd :))

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 17:17

ollie: dat is inderdaad een knapperd....ik ben geen vos-type maar heb er wel nu 3! _O-
tine gaat vroeg naar bed,klopkabouters willen geen pauze.
die boer zoektman...heb er niets tegen,maar deze boer....word zeeziek als ik naar hem kijk met zijn geknik met hoofd :x
hier werd vandaag zand gestort op onze longeercirkel...beetje fitness gehad :roll:

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 17:54

HT, dat precies bedoel ik met die boer..haha... :j knik..knik..knik...

manlief is thuis lekker met zoon buiten aan het spelen..superkerel heb ik toch..samen gras maaien.haha.. _/-\o_

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 17:58

bekende taartfoto gezien, proficiat ngtje
ps ook bekende folderfoto :') leuk reclame wspa en brooke
tallechie hoest met zoonlief?

verder niet veel bijgelezen, snel weer eens doen. Nu even kidstijd :')

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 18:17

Mooi paardje, ben wel benieuwd naar wat meer info, leidsels zo ken ik helemaal niet.
Lees verder nog over een longeercirkel, geschoren Bruutje (ik moet ook nog scheren) en een nieuwe pupsel *\o/* .
Verder ook nog wat knuffels voor een aantal :(:) :(:) :(:) :(:) :(:) :(:)