Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
VanHuisUit schreef:Dennis meiden hebben het goed gedaan! Helaas worden hier gewoon geen bixies georganiseerd met mennen en volgens mij vrijwel nergens in het land, dan wordt het ook niets met die rubriek. Ze kunnen niet verwachten dat je met je kind en pony het hele land doorgaat natuurlijk. Erg raar dat er daar een hele les is met bixies en dat niemand meedoet? Maar wat heeft Whitney het snel gedaan zeg naar Z, alsof het niets is
.
(ik heb ook met beide jury's bixie jurycursus gedaan
).
. Dus als er op andere wedstrijden geen bixies uitgeschreven worden moet er maar hobbyklasse gestart worden.
)
Zeker met mooi weer
Uiteindelijk niet ohz gelest, geen menles voor Har en ik was zo 'in m'n hoofd' bezig met van alles en nog wat dat ik was vergeten dat ik 'm op de poetsplaats had gezet en op m'n gemak koffie ben gaan drinken...
Ik was even een slechte baas... gelukkig pony niet geleden
Die stond heerlijk relaxed om het hoekje te kijken toen ik opgeschrokken naar 'm toerende 
Laat ik 't zo zeggen: het is maar goed dat er niemand in m'n buurt was en de auto niet onder de indruk lijkt van flinke scheldpartij

Was wel heerlijk kijken zo in onze "privébios" 
Nja, dan maar een keer extra naar de fitness 

Als ik jou was zou ik het zeker proberen!
Hopelijk gaat het vandaag allemaal wat beter en volgens plan
Zat al op mn scooter om weg te rijden tot ik nog eens achterom keek om te kijken of ik alles had opgeruimd.. zag ik Sil staan kijken
Moest ik hem dus nog naar het land brengen.
Al vind ik het wel leuk met een lachfilm dat iedereen lacht

Ga jij met 10 punten al gelijk over? Ik rij eigenlijk zoveel mogelijk helemaal door, zodat ik als ik over ga echt goed klaar ben voor de volgende klasse.

lekker hoor, bami!!! Hier wordt het lasagne, vers gemaakt, zal zo eens beginnen want dat duurt nog aardig lang...
Daarna nog even naar Meyendel, altijd lekker uitwaaien.
Lanouska nog ergens gespot maar natuurlijk wel ff te druk om te posten, Maisie zal ook nog wel ergens bezig zijn en Askazita ook.... nou ja wij mogen morgen weer aan de slag.
PrinsjeH schreef:Dat trekt vast wel eens wat bekijks??
en mmmlekker hoor, bami!!! Hier wordt het lasagne, vers gemaakt, zal zo eens beginnen want dat duurt nog aardig lang...
Ze stonden goed hoor, ik heb jouw nieuwste knapperd naar binnen gebracht, de braafheid zelve 
Haha, heerlijk hoor!