[AR] [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 2

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

b485

Re: [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 12:46

Naaltje: Ik zou zeggen de hond niet te zielig meer vinden. Als hij zo kan aanvallen is hij echt niet meer zielig.
Dennis: Marengo ziet er echt super uit.

Laura: ik begrijp dat je slecht tegen verandering kan. (Iedereen heeft wel een kwaaltje: ik kan bijvoorbeeld slecht tegen drukte) Wat ik wou zeggen is dat het voor jou misschien een idee is om alleen (of met je vriend) te gaan samenwonen in je huidige omgeving. Dan veranderd er wel iets, maar niet alles en is het misschien ook dragelijker. Zeker als je over middellange termijn op je eigen benen zou willen staan (want dan 2 keer verandering zou zijn: eerst met je ouders verhuizen en dan van je ouders weg verhuizen). Snap je het nog?

Als het weer een beetje goed blijft, hoop ik strakjes nog met de pony te gaan fietsen. Dit hebben we al lang niet meer gedaan.

En nu terug een schop onder men kont en verder werken.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 12:48

@babs; ik had 'm al door dat hondlief niet zielig meer was.. Maar niet iedereen in 't huishouden..
Ik moest het nu helaas ontgelden :) maar een ding is hem niet gelukt ;) ben niet bang voor 'm ;) net z'n korf af gedaan, heb 'n bezem naast me staan, als ie komt heb ik 'm, en verder negeer ik 'm wel :)

ga zo alles eten geven hier, en hij krijgt van ma maar eten, ga de confrontatie even niet aan

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 12:50

VHU, nee :n het was niet droog.
het miezerde een beetje.

laura, jeetje verhuizen... ver weg? of in de buurt waar je nu woont?
sorry ik heb het al gelezen.

naaltje, heb je oppasdienst?
en de hond je gebeten? wat klote zeg! houd de wond wel goed in de gaten hoor!
heb je een tetanus prik gehad?
inderdaad de hond eventjes uit de weg gaan, maar wel opletten inderdaad dat hij wel op z'n sodemieter krijgt toch?

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 12:53

hier miezert het ook...
troosteloos weer...

@it; geen tetanusprik, was niet open dus niet nodig?
't is net een balonnetje, je ziet onder de huid bloed verzamelen zegmaar,.. dan moet ik me inhouden om 't niet open te prikken he :=
't gaat wel steeds meer zeer doen...

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 13:17

@ Naaltje: wond goed in de gaten houden. Ik heb hier lelijke littekens op mijn been zitten (oke, die waren wel door, maar toch). En inderdaad hem volledig negeren. Maar er moet duidelijk wel iets gaan gebeuren, want zo kan het natuurlijk niet doorgaan. Ik hoop dat jullie een oplossing kunnen vinden.

@ B485: ga nou eens aan het werk }>

@ Dennis: slee is inderdaad een stuk prettiger trekken voor ze. Amerigo heeft het hier nu zwaar. Ik wilde vandaag even zijn huidige kar gaan wegen, maar het is hier spekglad, dikke mist en het dooit niet (sterker het vriest) en ik weet niet hoe het terrein bij de weegbrug eruit ziet.

Volgens mij willen we graag naar topic deel 3, wat gaat het hier snel.....

Vanmorgen ben ik met beide knullies weer naar binnenbak geweest, maar was geen pretje. Dikke mist. En ik baal nu wel echt heel erg hoor. Gisteren heel veel regen gevallen en dat is nu dus gewoon allemaal bevroren. Wie zei ook weer dat het ging dooien???? -:(- Wei en bak zijn nu levensgevaarlijk glad, dus kan de paarden voorlopig niet meer buitenzetten. Ik dacht dat het 6-8 graden zou worden. GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 14:00

jeetje tine!
hier in 't zuiden is het 5 graden,,,
:(:)

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 14:13

laura ik ga niet mennen vandaag, maar kan wel groom spelen als je wil. Word wel morgen dan. Moet vandaag eerst mijn brommer repareren. Kabel van de bougie is gebroken. Ik pb mijn nummer wel ff dan kunnen we wat afspreken,

b485

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 16:43

tine10 schreef:
@ B485: ga nou eens aan het werk }>

Dat heb ik de hele namiddag gedaan. Nu is het tijd om naar huis te gaan en iets met de pony te gaan doen. Sneeuw is deze nacht allemaal weggesmolten door de regen. op deze moment regent het niet. Hopen dat dat zo nog een paar uurtje blijft.

Goed weekend allemaal.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 18:12

ik snap je helemaal naaldje...
hoewel stoeien niet erg is, das vriendschappelijk.
die hond was gewoon vals en dominant
das weer anders..

hoop dat je niet terug moet naar dokter ofzo, nu alles zo opzwelt

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 18:18

ben nu in Breda
ma ging hondje troosten... want hij was bang.. hmhm.. :n
maargoed, heb 2 eieren aan m'n arm hangen, 't doet tot m'n schouder zeer
Heb m'n werk voor morgen maar gebeld dat ik niet kom.. auto's wassen lijkt me dan weer too much.. Bewegen oke, maar je kan ook té he :+

hier is het pokkenweer trouwens ;)

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 20:07

Ik denk niet dat ik al op mezelf kan.. dan zou ik mijn poný's niet kunnen onderhouden. Ook vind ik samenwonen hihi ook nog te vroeg. :P.. maar begrijp wel wat je bedoelt en daar zit ook wel wat in.. denk ook tegen die tijd dat ze wat gevonden heb dat ik er nog een keer overna zal denken.

Naaltje: vervelend dat je nu zo'n last hebt

Tine: jammer dat de boel daar niet ontdooit is :(

Dennis: rijd je morgen ook een wedstrijd of is het puur de hengst te showen?

Vandaag heb ik heerlijk 2span gereden in de bak :D.. tum reageerde beter op de zweep. Denk alleen dat mijn leidsels veel te lang zijn die ik bij mijn tuig erbij kocht.

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 20:13

Rij het Nederlands kampioenschap dekhengsten in het tuig. Het is dus echt niet alleen maar voor de leuk :). Wormerveer was voor de leuk, nu gaan we voor het echie.

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 20:13

leuk :D

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 20:46

Naaltje schreef:
ma ging hondje troosten... want hij was bang.. hmhm.. :n

:? :n

Als ze zo blijven reageren, ben ik wel bang dat het straks ernstig mis gaat.

(ben hondentrainster geweest, dus weet wel een beetje waar ik het over heb)

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 20:46

ik weet het tine..
we (pa en ik) krijgen het niet aan dr hoofd gepeuterd..
En haar zal die niet gauw pakken, daar staat ie toch al boven..

had toevallig Cesar Milan op staan vandaag en die zei iets als ''Feeling sorry for him only feeds his agression''

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 20:48

Heb paarden later vanmiddag toch weer in de bak gezet. Was niet helemaal veilig, maar goed, er waren ook goede stukken. Bodem is nog steeds knoerthard, maar in ieder geval neit meer glad.

Vanmiddag is zoontje voor het eerst naar judoles gegaan (hij had op school meegedaan aan judoproject en was erg enthousiast geworden). We gaan nu een maand proeflessen nemen. Ik wil even zien of het te doen is. Hij zit ook op zwemles, muziekles, heeft een pony en moet natuurlijk ook nog met vriendjes spelen. Nu is het wel zo dat er 2 (en straks misschien 4) klas/schoolgenoten op de judo zitten.

Mamma heeft het lampje nu wel uit. Zo lekker op de bank hangen

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 22:47

Heb nu al een paar keer een heel verhaal getypt en steeds gooit mijn provider me eruit.
Dus sorry mensen, even geen samenvatting, maar heb wel alles gelezen :o
Ga kijken of ik nu wel kan posten, edit er steeds wel wat bij....

@Tine, Han zit al vanaf zijn 5e op judo, hij vindt het ontzettend leuk en het is zo goed voor die kinderen.
@Naaltje, meid doe voorzichtig en kill the beast, ik heb totaal geen melij met wat voor bijtende honden dan ook
@Babs, wat lekker weer wat met de poown doen!
@Happytime, wat een dag zeg...
@Milanka, zit je nog op je wolk? Zie dat je al aan trainingsschema's denkt ;)
@Rivaldo, meid het kan nog wel een jaar duren of langer voordat ze een huis hebben, verhuizen en jullie huis verkocht is echt, komt goed.

Vanochtend heel vroeg uit bed want moest naar Amsterdam hele dag training geven en voor die tijd natuurlijk nog de pony's doen.
Kreeg vandaag nog een SMS'je van stal van Rizanta, had gevraagd of ze haar wilden longeren, ze had lekker rondgesjouwt, gelukkig.
Morgen gaat meninstructeur met haar aan de slag, ben zeer benieuwd ...
Ik moet morgen weer hele dag training geven :O

Oja, meeting lijkt me leuk, alleen geen idee met welk paard/pony met Snuit durf ik alles wel aan geloof ik :7 maar neem aan dat als we iets gaan doen het toch wel minimaal 15 graden moet zijn zonder vorst ;) ).... er mag altijd iemand mee op de kar :D en bij ons in de trailer kan een pony die in een trailer van 1.90 m hoog kan staan (Rizanta niet dus :+ ).

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 23:00

goedenavond!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 23:22

Citaat:
Hij zit ook op zwemles, muziekles, heeft een pony en moet natuurlijk ook nog met vriendjes spelen. Nu is het wel zo dat er 2 (en straks misschien 4) klas/schoolgenoten op de judo zitten.

Als je met wat ouders een haal/breng poultje op kunt zetten scheelt dat enorm veel tijd. Zo'n poultje heb ik met Han's muziekles. Maar eens in de twee weken breng of haal ik ze.

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 00:06

oeps naaltje, dat is niet best met je arm.
dennis, gave foto op de kar, grappig ik heb zo"n soort kar , modelletje hoger voor welshpony, jammer dat ik er niet meer mee rij, dus als er liefhebbers zijn(nieuwe mopet-bandjes onder,alleen een kwast erover heen halen)

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 00:19

Ik ben even minder aanwezig kan niet echt goed op een stoel zitten en voel me prut. Mijn rug wil echt niet

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 00:38

VanHuisUit schreef:
Citaat:
Hij zit ook op zwemles, muziekles, heeft een pony en moet natuurlijk ook nog met vriendjes spelen. Nu is het wel zo dat er 2 (en straks misschien 4) klas/schoolgenoten op de judo zitten.

Als je met wat ouders een haal/breng poultje op kunt zetten scheelt dat enorm veel tijd. Zo'n poultje heb ik met Han's muziekles. Maar eens in de twee weken breng of haal ik ze.

De moeder die er nu bij was stelde dat ook al voor. :D Lijkt me een heel goed plan, want het duurt een uur en we wonen allemaal dicht bij elkaar (zo groot is ons gehucht niet ;) ) Kan wel boodschappen blijven halen, maar ja, dat doe ik op de dinsdag tijdens zwemmen en evnt woensdag tijdens de muziek ook al. Dat vind ik wel genoeg voor een week. Moet tenslotte ook nog afvallen :Y) . Eigenlijk is judo inderdaad voor kinderen vanaf 5 jaar, maar mijn zoontje mocht ivm oneven aantal bij de judo op school meedoen. De instructeur kende hij dus al van het schooljudo. Dat maakte het toch minder spannend.

@ Sonjim :(:) Is je behandeling al begonnen? (of verwar ik nu weer een paar mensen; kan het niet terugvinden, is al zoveel paginas terug.)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 01:10

Zjipz Sonjim, echt sterkte hoor :(:)
@Tine, iets voor jou? [EA-TK-AR] Shetlandermarathonwagen.
Ook wel iets voor mij moet ik zeggen maar ben blut en zou eerst mijn eigen wagen moeten verkopen. Hier is het nu voorlopig zo ik mag nog wel iets maar dan moet er eerst iets anders weg :+

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 07:12

goedemorgen

leukdat hij mee mag doen bij judo tine.
Vhu druk met trainingen geven
millanka nog op de rode wolk?
Sonjim sterkte meis doe rustig aan

ik kan niet meer slapen:(

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 07:13