Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
maar een ding is hem niet gelukt
ben niet bang voor 'm
net z'n korf af gedaan, heb 'n bezem naast me staan, als ie komt heb ik 'm, en verder negeer ik 'm wel 
het was niet droog.
Wei en bak zijn nu levensgevaarlijk glad, dus kan de paarden voorlopig niet meer buitenzetten. Ik dacht dat het 6-8 graden zou worden. GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
tine10 schreef:@ B485: ga nou eens aan het werk

.. maar begrijp wel wat je bedoelt en daar zit ook wel wat in.. denk ook tegen die tijd dat ze wat gevonden heb dat ik er nog een keer overna zal denken.
.. tum reageerde beter op de zweep. Denk alleen dat mijn leidsels veel te lang zijn die ik bij mijn tuig erbij kocht.
. Wormerveer was voor de leuk, nu gaan we voor het echie.
maar neem aan dat als we iets gaan doen het toch wel minimaal 15 graden moet zijn zonder vorst
).... er mag altijd iemand mee op de kar
en bij ons in de trailer kan een pony die in een trailer van 1.90 m hoog kan staan (Rizanta niet dus
). Citaat:Hij zit ook op zwemles, muziekles, heeft een pony en moet natuurlijk ook nog met vriendjes spelen. Nu is het wel zo dat er 2 (en straks misschien 4) klas/schoolgenoten op de judo zitten.
VanHuisUit schreef:Citaat:Hij zit ook op zwemles, muziekles, heeft een pony en moet natuurlijk ook nog met vriendjes spelen. Nu is het wel zo dat er 2 (en straks misschien 4) klas/schoolgenoten op de judo zitten.
Als je met wat ouders een haal/breng poultje op kunt zetten scheelt dat enorm veel tijd. Zo'n poultje heb ik met Han's muziekles. Maar eens in de twee weken breng of haal ik ze.
Lijkt me een heel goed plan, want het duurt een uur en we wonen allemaal dicht bij elkaar (zo groot is ons gehucht niet
) Kan wel boodschappen blijven halen, maar ja, dat doe ik op de dinsdag tijdens zwemmen en evnt woensdag tijdens de muziek ook al. Dat vind ik wel genoeg voor een week. Moet tenslotte ook nog afvallen
. Eigenlijk is judo inderdaad voor kinderen vanaf 5 jaar, maar mijn zoontje mocht ivm oneven aantal bij de judo op school meedoen. De instructeur kende hij dus al van het schooljudo. Dat maakte het toch minder spannend.
Is je behandeling al begonnen? (of verwar ik nu weer een paar mensen; kan het niet terugvinden, is al zoveel paginas terug.)