Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
man met hamer kwam extreem langs rond de 25 km... kon eigenlijk niet meer vooruit zo'n last van mijn lijf ... was er helemaal beroerd van ... stond te trillen op mijn benen bij de finish duszzz .... Ollie was heel braaf, heeft erg fijn gelopen. Maar wedstrijd had dus net ff 6 km korter moeten zijn
beetje zooi opruimen en wat wasjes gedraaid beetje aangesukkeld.
We hebben zo'n enorme sprong vooruit gemaakt. Dressuurmatig ging het ook fijn. Natuurlijk zijn er nog veel verbeterpunten (en die zullen er ook altijd wel blijven), maar ben heel tevreden. Alleen knopje halt is even zoek. Tenminste, netjes halt, zonder kop in de lucht en schuin staan. Maar goed, duurt weer een hele tijd voor ik weer kan oefenen, pony heeft weer volle agenda. Daarna Amerigo sinds weken ook weer eens dressuurmatig voor de wagen gehad. Poe.... weet niet of ik daar nog weer Z mee ga starten. Het was hard werken
Heel hard werken. Toch maar weer proberen vaker te doen, alhoewel de motivatie zo wel weg zakt.
luie zweet eruit
het is hier behoorlijk benauwd weer, dan is het ook wel lastig opstarten, weet niet hoe het bij jullie is?
blijven toch donderstenen die Welshjes
Ber en Ollie hoefden nog niet maar Piet stond er wat scheef bij en daar hou ik niet van. Nu alles weer netjes. Altijd zo schattig die kleine hoefjes.
gaat nog om een regel in koopcontract willen ze het toch weer anders. Dat gaat niet gebeuren want ze zitten buiten hun termijn om te reageren. De verkoopmakelaar probeert het dan toch ook weer dat maakt me echt woest. Echt te zot voor woorden. Maar goed adem in adem uit en anders advocaat erop we zijn er klaar mee
we zouden alleen de bokstoel ophogen,is ook top gedaan
handmatige molenrem is nu aangesloten op de pedaal van de voorrem(die is eraf) geen piep meer in mijn lamoenstokken en er zat een iets los wat niet los mag zitten onder de wagen(vergeten wat) groom kan netjes vasthouden want de stang is verzet......vanavond testen met marathonles......
wat een gedoe
dat is heftig....weet er alles van, is echt waardeloos, ...Hoop dat het snel opgelost is !!
wat een opluchting. Zat waarschijnlijk in studentenhuis paar huizen verderop opgesloten. Ik wist ook zeker dat ik die kant op een paar keer een kat had horen miauwen (laatste 2 dagen niet meer...) en ben daar ook gaan kijken maar er was niemand thuis (meeste studenten zijn hele zomer weg). Gisteravond kwam daar iemand thuis zag mijn man toen hij Wiske uitliet en toen hij bij huis terugkwam rende Tommie naar hem toe. Hij is flink vermagerd maar ziet er gezond uit. Heeft ons de halve nacht wakker gehouden met kopjes geven en bleren om eten
Hoe gaat het met Janouk? Komt er al een vervolgboek??
We hebben idd Peter laten weten, die hoort en ziet genoeg paardvolk en we gaan geen advertentie zetten voorlopig. Hoe gaat het met jou en je mannen thuis? En met Ollie??? Ik heb laatste maanden niet meer meegelezen en heb geen fb meer dus ben niet meer up to date met je paardenavonturen.
hier alles goed, wel heftig jaartje gehad. Van zwaar overspannen vorig jaar via sabbatical naar verhuizing en straks wellicht B&B in Rotterdam. Ollie is mijn lot uit de loterij, top-pony met top-instelling. Heerlijke endurance pony, mag inmiddels klasse 3 (maar geen idee of mij dat ooit gaat lukken en dat doet er ook niet toe
).
En zo te lezen blijf jij positief maar zit het fysiek allemaal nog niet 100% goed??? Goede voornemens heb ik ook altijd (om af te vallen dan) maar komen slecht tot uitvoering
Gisteravond deed zoonlief mee aan de talentenjacht tijdens de spelweek. Hij heeft een liedje gezonden (zonder cd ofzo) en is 4e geworden. Super trots op hem, zou ik echt niet durven. Straks 2 pakken pannekoekmix weg zien te bakken, rond 12 uur moet ik dat dan naar dorpshuis brengen, zodat de kids straks lekker kunnen eten. Alle ouders is gisteravond gevraagd een pak mee te nemen.