Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
zit op een trage laptop.
. Mijn dochter (toen drie jaar oud
) zat nog niet op de wagen..., ik dacht dit gaat het niet worden, maar verder lekker gereden, ervaren vriendin was mee en die zei dat het wel goed zou komen.
, intussen zelf meer ervaring opgedaan en inmiddels heel wat fijne kilometers gemaakt
.
.
.
. Dus dat word volgende keer hobbyklasse starten
.
).
dan blijf ik maar rustig ho ho, voorwaarts, ophouding, leidsel enz. doen. Volgens Peter deed ik het goed dus daar ga ik dan maar vanuit, zou het anders ook niet weten. Na twee rondjes kwam er iets van rust, gaan draven, en aan het werk proberen te zetten. Ging langzamerhand steeds beter. Toen kwam het leidsel onder de staart, dat is dan weer zo'n 'oei'-momentje, maar kon het goed oplossen
en zo knutselden we verder totdat ze zich goed liet rijden, dan krijg ik langzamerhand wat druk voor en de laatste rondjes gingen lekker
Instructeur tevreden, ik tevreden, paardje echt zeiknat van het zweet ...ze heeft dan dus wel gewerkt.
) rond, koppie erop, vind ik dan wel een soort beloning voor hoe we bezig zijn geweest. Dat ze nog zo vrolijk is. Maar het is ook een paard waarvan ik inschat dat ze zich helemaal kapot voor je loopt dus we moeten zelf goed op blijven letten.
en we brengen Asmiro de 18e s'avonds er heen.

nou gelukkig vond je het zelf wel goed gaan!

). Dus was gewoon kwestie van te weinig eten wellicht in combi met worm, geen idee. Maar vitaminespuiten is soms ook mijn 'laatste redding'. Als een pony gewoon wat krachtvoer krijgt en afgemeten ruwvoer moeten ze daar hun vitamines makkelijk uit kunnen halen.
, om overhet rijden maar te zwijgen, maar ik heb wel een heel goed gevoel bij haar. Ik vind het zelfs wel prettig dat het mennen nog totaal niet iets is om mee op wedstrijd te gaan want ik denk dat ik dat nog echt niet trek. Dus we knutselen de komende tijd rustig verder