[AR] [HK] "in een rijtuigie...."

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

L_Rivaldo

Re: [HK] "in een rijtuigie...."

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 22:57

ja het is echt een knap karretje, vind vooral de zitting erg mooi :D Er wordt al druk op gereageerd, dus heb het idee dat ik die zo kwijt ben :P.. al had ik helemaal geen haast ermee.

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 23:03

Als zulke wagentjes er nog goed uit zien is er echt wel vraag naar indd. Nou alleen maar mooi, op naar de marathonwagen toch!?

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 23:05

Toen ik mijn concourswagen kocht dat ik helemaal dat ik een koopje had gekocht, daarom had ik hem ook gekocht omdat ik dacht nooit meer zo iets goedkoops tegen te komen :P Werd me daarna verteld dat er niet veel vraag is naar concourswagens en de gemiddelde prijs dus 200 is :P

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 23:07

ja precies, we hebben hem helemaal opgeknapt.
Helaas zelf nooit mee kunnen rijden.
Ach ik wil gewoon graag de wedstrijdsport in en dan heb ik meer aan een marathonwagen :).. maar ben er nog lang niet hoor :P

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 23:22

heey kletskousen :)

ik meld me nog even op dit late tijdstip, ik lees wat over kinderloze mama's, Laura die haar wagen gaat verkopen en wobbe die al bijna thuiskomt.

zo ik heb een lekker dagje achter de rug. ik pas op iemands huis. pff wat is het toch een taak om alles netjes in orde te houden, zeker met 2 katjes in huis.

vandaag lekker alledrie de pony's flink getraint, misty even aan de longe met bijzet, magic aan de dubbele longe en Moby even flink opgejaagt.

jammer genoeg konden ze het weiland niet op, lammetjes hebben het hele draad gesloopt. ik ben trouwens aan het denken om voor Moby een graaskorf aan te schaffen, goed plan of niet?

de eigenaresse van Voice is samen met haar een week naar stal Bartels om daar te trianen, ahhh ik mis Voicje gewoon kan niet wachten tot ik haar zondag weer zie <3

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 23:52

Beetje bijgelezen. Rivaldo: ik vind het wel een heel leuk wagentje, zal kijken of het iets is voor de eigenaar van mijn beleerpony.

Sjonny werd vandaag voor het eerst door de eigenaar in gespannen. Daarna rondje bos gedaan. Door de plassen enzo. Hij kreeg al snel door dat je bij gaten in het pad even wat harder moet doortrekken. Stap en draf gedaan, ging weer perfect. Hij is alleen zo scheef als wat, het is net een croissantje

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 00:04

Is goed laat maar weten :)

Marianne: Ik heb voor rivaldo een greengard, ben daar erg tevreden over. Bij de andere waar de neus helemaal in gaan, moet je goed uitkijken voor de maat.

Lacuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 08:22

:oo
Ik word er gewoon verlegen van.

Ben wel heel blij dat je tevreden bent met je "les"
Geef je Diddle nog wel een knuffel van me, anders vind ie me straks helemaal niet meer lief :(:)
Enneh... bedankje... Doe niet zo raar. Ik krijg van jou de mogelijkheid om met een heerlijk beest rond te mennen, en dat vind ik gewoon hartstikke leuk! Je moet gauw langskomen om met Sunny een rondje te mennen. (En wie weet schakel ik je hulp wel in als groom als ik de eerste paar keren met Storm, en de eerste paar keren tweespan ga rijden ;) )

Ik ben blij :D
Ik heb gisteren mn nieuwe telefoon gekocht. Die vorige is afgelopen zaterdag verzopen en het ding had blijkbaar totaal geen gevoel voor humor (en geen zwemdiploma) dus die kapte er acuut mee. Nog geprobeerd te reanimeren, nachtje intensive care, maar toen moest ik toch afscheid van hem nemen. Nu een nieuw toestel, met touch-pad. Das wel ff wennen, maar ben in elk geval weer normaal bereikbaar. Kan mn broer zijn toestel ook weer terugkrijgen, haha.

Vanmiddag even naar de gamma (ofzo) voor nieuwe boutjes voor mn sulky. Mn broertje vind het geen gezicht dat ik met verroeste boutjes rondrij, en nu moeten er RVS boutjes op... OK.
Zo, en nu eerst mn huishouden maar doen. Er staat een afwas waar je eng van wordt, er ligt meer poezenhaar dan laminaat en ik moet me toch nog een boel strijk doen.... *zucht*

Groetjes, lacuna

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 09:05

Bij ons een huis vol hondenhaar :\ hondjelief is begonnen met verharen en buiten dat dat ongeveer 3 maanden duurt :\ komen er enorme plukken wit haar vanaf :\
Vanavond maar eens stofzuigen.

Mijn telefoon is vorige week overleden :\ ook verzopen.......

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 09:09

aaahhh gecondoleerd met je telefoon evelli!

Laura, je hebt je karretje dus nu al te koop staan?

Napie rijdt met een krom croissantje voor de wagen haha!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 09:12

ja heel handig als je op de VA zit te wachten en die zou bellen wanneer ze aan zou rijden :x maar goed :+ alles is goed gekomen.
Heb nu alleen een toestel waarvan het geluid het niet doet :+ dus moet elke keer iedereen terug bellen omdat ik de oproepen mis

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 10:27

Ja ik wilde er eigelijk tot in de zomer mee wachten, maar doordat ik er andere strengen voor moet aanschaffen en ik toch eigelijk iets anders wil doe ik hem nu al weg.

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 10:35

Murning!

Haha, Napie met een croissantje voor de kar. Ik zie jullie al gaan :P
Lacuna met een nieuwe foon, altijd goed!
Verder huizen vol beestenhaar... hier ook whaha.

Ik zal eens ff wat opruimen hier in huis en dan vanmiddag richting stal. Menles, ff rijden met Vief en 3u lesgeven. Lekker het mooie weer in.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 10:37

:wave:

goeiemorgen! :D
alles goed hier?

oei, sterkte met je foon evelli... :(:)

lacuna, nieuwe foon...
ook al overleden foon, wat een toestand hier... :D

napie, scheve croissant voor de wagen... 8-)

marianne lekker aan de slag geweest...

royal even rustig avondje ingepland...

jenkins verdrietig over niet passend zadel... :(:)

en nog veel meer... :D

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 10:39

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 10:42

volgens mij is een alpha merrie een leidende of dominante merrie...

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 10:43

oh zo dat dacht ik al ;).. Hoopte alleen van niet :P

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 10:47

Nouvel schreef:
volgens mij is een alpha merrie een leidende of dominante merrie...

Klopt.

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 11:17

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 11:19

als je aan zo'n pony begint zou ik 'm eerst heel goed lichamelijk na laten kijken, een pony die gevallen is en daardoor vluchtgedrag blijft vertonen kan goed ergens last van hebben...

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 11:21

ja precies.. qua kleur en maat eindelijk voor het eerst 1tje gevonden die mooi in het span past, maar vind dat hij wel veel ieler gebouwt is dan rivaldo. En inderdaad wat je zegt lichamelijk kan er iets zijn.

Zal zijn bouw nog wat gespierder worden of zal hij altijd wel zo blijven?

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 11:25

@Rivaldo, die had ik ook gespot, surf af en toe op marktplaats niet specifiek voor iets of iemand maar toen ik die zag dacht ik direct aan jou. Dat vluchtgedrag zou je moeten uitproberen kan ook zijn dat het kindje dat er nu opzit zelf het vluchtgedrag veroorzaakt door zit / aanknijpen of iets dergelijks. Ziet er wel uit als een pittig typetje, zal meer Welsh dan shetland inzitten met dito karakter. Maar het kan ook heel goed zijn dat hij gewoon erg gevoelig is en daardoor vluchterig. Alwyn was toen we hem kochten echt een grote angst/wegspring-haas en nu is hij super relaxed. Maar als er een gestresst iemand naast gaat staan verandert hij accuut weer in zo'n schichtig stresserig ding :):) >;)

Citaat:
Hier nog een ontaarde moeder. Mijn zoontje gaan we zondag weer ophalen. Ik mis hem natuurlijk wel, is wel heel gezellig, maar het is ook wel eens lekker om gewoon mijn eigen gang te gaan en niet heel te tijd rekening met hem te houden. Wat zijn we slechte moeders he, foei.
Gelukkig ben ik niet de enige :+

Hebben jullie trouwens een menschort of doen jullie het gewoon met een dekentje als het koud / nat etc is?

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 11:27

:D
wat een ontaarde moeders... :P

ik heb een waterdicht menschort en een thermobroek die ik met slecht weer gebruik...

even plaatje spammen, vond 'm wel heel leuk...
Afbeelding

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 11:29

Ja het is precies de maat en kleur (wel meer wit als rivaldo) maar opzich erg leuk, alleen vind ik hem qua bouw inderdaad meer welsh.
Ik heb toch maar even een mailtje gestuurd, mocht je bij het rondsurfen weer zo'n pony tegenkomen let me know :D

Mooie foto zeg :D.. knap paardje.

Ik heb gewoon een skibroek.. ik woon zowat in dat ding :P

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 11:30

en nog eentje...
opstijgen... :D
Afbeelding

edit, wat de pony betreft, zou je even moeten gaan kijken en zelf uitproberen, verongelukken is zo gebeurd... :+