@Rivaldo, die had ik ook gespot, surf af en toe op marktplaats niet specifiek voor iets of iemand maar toen ik die zag dacht ik direct aan jou. Dat vluchtgedrag zou je moeten uitproberen kan ook zijn dat het kindje dat er nu opzit zelf het vluchtgedrag veroorzaakt door zit / aanknijpen of iets dergelijks. Ziet er wel uit als een pittig typetje, zal meer Welsh dan shetland inzitten met dito karakter. Maar het kan ook heel goed zijn dat hij gewoon erg gevoelig is en daardoor vluchterig. Alwyn was toen we hem kochten echt een grote angst/wegspring-haas en nu is hij super relaxed. Maar als er een gestresst iemand naast gaat staan verandert hij accuut weer in zo'n schichtig stresserig ding
Citaat:
Hier nog een ontaarde moeder. Mijn zoontje gaan we zondag weer ophalen. Ik mis hem natuurlijk wel, is wel heel gezellig, maar het is ook wel eens lekker om gewoon mijn eigen gang te gaan en niet heel te tijd rekening met hem te houden. Wat zijn we slechte moeders he, foei.
Gelukkig ben ik niet de enige
Hebben jullie trouwens een menschort of doen jullie het gewoon met een dekentje als het koud / nat etc is?