[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 14:20

We duimen door hoor!
Heb dan inderdaad geen druk en is erg lastig rijden (vooral vaardigheid hahah, je bent soort stuurloos), maar goed, het wordt steeds beter, dus dat komt wel goed. Ik smeer 2x per dag srl gel op de borstspieren, dat scheelt ook al veel.

Vanmorgen liep ze superfijn in de bak met zoonlief. Had op fb heel leuke dressuuroefeningen met balkjes gevonden. De oefeningen voor stelling en buiging eruit gepakt, dat vindt ze nog erg moeilijk, maar ze deed goed haar best. Daarna naar het bos geweest. Had erg veel dazen verwacht, dus maar creatief geweest met coolerdeken en menvliegendeken. Was niet nodig, geen daas gezien. Nou ja beter zo dan andersom ;-)

https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/hp ... 6416_o.jpg

https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/hp ... 6718_o.jpg

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-15 20:20

Grappig zo totaal in vermomming Tine :+
Ik vond dat doodeng als Bente zo deed. Ze ging dan ook nog met haar staart zwiepen, kon er niet met zweep aan zitten en geen druk en steeds hoger springen. Ben blij dat het bij jullie waarschijnlijk kwestie van wennen is. Bij ons is het nooit beter geworden :\

Zo grappig, kreeg berichtje over Blondie. Ze is dit jaar gedekt en krijgt volgend jaar dus een veulentje. Gedekt door Welsh C hengst, ook zo'n blonde vos.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 07:55

Goedemorgen,
vhu, leuk, blondie met een veulen volgend jaar, dat zou leuk zijn!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 11:18

Goedemorgen (nog net ;-) )
VHU, wat leuk, Blondie met veulen straks.

Vanmorgen om half 8 les gehad met Sam. Nog wel galop gehad. Toch wordt totaal plaatje steeds beter. Daarna had zoonlief ook nog les met Amerigo. Daar is ook mooie verbetering te zien. Leuk!

Nu even slapen (althans dat hoop ik) en dan maar naar recreatieplas om af te koelen.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 13:20

:)F *\%/* *\%/* :)F

Het is niet te geloven .... maar al onze eisen zijn ingewilligd en de aankoop van het huis gaat dus door.
Ik ben helemaal beduusd en sprakeloos :))

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 13:26

Joehoe *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* :)F :)F :)F :)F Y)(^)

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 13:58

*\o/* Y)(^) gefeliciteerd vhu !!!! Wat een opluchting ! Diepe zucht ! Heerlijk voor jullie.

baudyh

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 14:36

Super VHU, geniet ervan.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 16:07

Afbeelding

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 19:28

Dank jullie wel. Kunnen het nog nauwelijks beseffen hier :+
Morgenochtend vroeg maar ff rustig stukje rijden met Ollie dan land ik wel weer op aarde (niet letterlijk hoop ik dan haha).

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 20:02

Haha, doe maar niet letterlijk nee!

Zoonlief heeft net de ponykar helemaal spik en span gemaakt. En ik heb de tuigen schoon en in het vet. Vast bezig met de voorbereidingen voor het DK

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 22:34

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-15 23:05

VHU: toppie van harte,mag je eindelijk weer shoppen en je servies sneller dan gedacht gebruiken :j
tine: handig zo'n zoon die goed helpt met schoonmaken *\o/*
ik heb vanmorgen de wagen naar cavalier gebracht,de stoelzitting gaat verhoogd worden zodat mijn ellebogen niet verdwijnen IN de stoel maar erboven. +:)+ van de winter word de voorrem eraf gehaald en de pedaal gaat een andere functie krijgen....er zit nu een handmatige molenrem op,die word aangesloten op de pedaal waar nu nog de voorrem zit,dus molenrem kan ik dan zelf met voet bedienen :)*

vanavond een vies klusje gehad......eindelijk de vijver leeg gehaald met mijn broer, jagges wat een drek,18 vissen verhuisd naar de sloot(7 zelf gehouden dingen fokken maar aan en niemand wil ze)nu weer fris en fruitig,want wat een stank uit die vijver %)

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 09:26

Gefeliciteerd VHU!!!!! Echt super *\o/* *\o/*

Hier ook lekker bezig. Zo nog even schilderen en dan vanmiddag weer pony's.

Gisteren Cardi en Ferro nog gereden en 2 pakken graszaadhooi gehaald voor de winter.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 13:53

HT: klinkt als een stinkklus
Maisie is lekker bezig.

Hier vanmorgen met Sam en Rembrand bosritje gemaakt, daarna met Amerigo wat trailtrecoefeningen gedaan. Erg grappig. Nu even slapen en dan zien dat alle spullen in de auto passen en vanavond ponys nog wassen en vlechten.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 18:32

Ferro ook weer actief Maisie, mooi zo :j
Wat zal dat hebben gestonken HT :))
Heel veel succes morgen Tine! Was het nog een beetje te doen met rijden? Het was hier nogal warm.

Vandaag maar niet gereden ik was nog beetje wiebelig en moe van alles. Vanochtend bleek toch nog iets in de formulering in het koopcontract wat nog niet klopt het is ook om gek van te worden -:(- :x gaat het niet meer om over hoor maar ik had toch gehoopt dat het nu eindelijk gewoon rond was 100% :roll:
Ooit zal het kloppen :P

Ollie alvast maar aan de electrolyten en pulp gezet het is nu al flink warm en zondag wordt het ook nogal warm. Zondag endurancewedstrijd. Gaan we doen als trainingsritje ivm mijn ribben kan ik niet zo snel maar goed, pony moet wel goed worden voorbereid uiteraard.

Onze oude kat is al 4 nachten weg ... heb er geen goed gevoel over. Nu dacht ik net dat ik hem hoorde miauwen maar kan hem nergens vinden. Hoop toch niet dat hij in een huis hiernaast (niemand thuis, vakantie, heb geen sleutel of wat dan ook) opgesloten zit ofzo... baal er zo van, heb dan liever dat ik weet dat hij dood is ;(

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 06:56

Goedemorgen,
ht doet stinkklusje, .....goed bezig, jammer dat niemand de vissen wilde hebben.
vhu leeft op wolk...
tine succes vandaag ! En veel plezier, ik hoop dat het niet te heet word.

Wij zitten nog op de camping in limburg, ons zoontje heeft het super naar zijn zin ! Erg leuk.
De honden doen het super, er is een speelveld precies naast onze staan plaats, daar maakt alleen nog iemand anders gebruik van met 3 husky's, dus ze kunnen lekker even elke dag los daar, superfijn.
Gisteren rondje gewandeld, was ook even lekker.
Verder. ..vandaag bij kennissen met heel veel husky's op bezoek, ben benieuwd naar hun honden en hun kennels, even ideeën opdoen, en hun nieuwe aanwinst een reutje bewonderen.

Fijne dag iedereen... :wave:

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 17:23

Wat heerlijk even naar Limburg Biancacoo :j
Ben benieuwd naar de resultaten!
Hier dagje relaxed :z {:}

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 17:40

Geheimpje......,,,,,, nieuwe haflinger gekocht onder voorbehoud van goedkeuring.
*\%/*

Maisie

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 17:53

Oei krijgt Janouk concurrentie. Weet niet of ze daar zo blij mee zal zijn haha.

VHU kat al weer terug? Vind dat ook niets als je ze een paar dagen niet ziet.

HT wagen aanpassen voorremmen er af wel slim ja.

Biancacoo lekker op de camping. Is dat dan een speciale camping als je met zo veel honden komt?
(geen idee hoe dat werkt).

Vandaag oefen wedstrijdje gereden op de burghse dag. Ferro ook meegenomen om er weer een beetje in te komen. Hij deed goed zijn best. Stond een lekker windje dus was niet te warm.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 18:18

Geen concurrentie, want de Hippiade wordt de laatste menwedstrijd in het enkelspan van Paul en Janouk. Daarna heb ik Janouk eindelijk voor mezelf als rijpaard *\o/* eindelijk.

De districtskampioenschappen zouden hun laatste wedstrijd zijn, haha maar Janouk heeft zich geplaatst voor Hippiade. Mooie afsluiting van haar mencarriere in enkelspan.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 19:40

Spannend Janouk. Maar.. ik begrijp dat het dan tweespan wordt HRB & HR princess of zoiets :+ :D :)* ?
Leuk wedstrijdje zo even tussendoor Maisie. Nee, helaas kattemans nog niet terug. Overal gezocht waar hij normaal is, aangebeld of ze hem hebben gezien etc. :\ Tommie is redelijk 'bekende persoonlijkheid' bij ons in de straat (zit heel vaak op een meterkastje in een tuin bijv, of bij de school op een pilaar), maar het was mensen ook al opgevallen dat hij er een paar dagen niet was :\

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 21:54

En.......tine, hoe ging het?

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 22:29

Even egopost (en is ook nog kopie.Sorry)

Vanmorgen om kwart over 5 ging de wekker, om half 7 weggereden en om 21.45 waren we weer thuis. Oftewel, compleet gesloopt maar heel voldaan. Vandaag dus Districtskampioenschappen gehad.

Patrick reed pas voor de 3e keer mee in de B dressuur en L vaardigheid en wist gewoon, op het kampioenschap!, een 9e plek (van 15) te bemachtigen. En dat als enige kind tussen allemaal volwassenen. Bij de vaardigheid ging het helaas een beetje veel mis. De parcoursbouwers konden zo ongeveer het hele parcours opnieuw neerzetten. Tja, je kunt nu eenmaal niet sturen met hele lange leidsels ;) . Hij had de topscore qua strafpunten :list: .

Ik reed met Samoerai (overigens ook pas de 3e keer) in de L dressuur en M vaardigheid (dit zelfs pas de 2e keer) mee. De dressuur ging heel erg fijn, wat een enorme sprong vooruit na vorig weekend. Heel erg blij mee. De vaardigheid ging ook goed, 1 bal en tijdsoverschrijding. Heel tevreden met dit resultaat, als de kampioenschappen 1 maandje later waren geweest...... (droomt verder). Ben in de dressuur 9e (van de 19) en in de vaardigheid 9e (van de 15) geworden.
Best wel beetje trots, zonder angst gereden!! Moesten ook stukje over weggetje met veel fietsers en autos, langs fontein. Brave pony vond alles best

Met Amerigo was het alles of niets in de vaardigheid. Tot dan had de nr 1 1 bal. Dus ik moest foutloos zien te blijven. Tja, toen viel er toch een bal. Dan maar gaan voor de snelste tijd. Dat lukte, maar ja, dan moet je niet nog 2 ballen meenemen :+

Jammer dat we dit jaar niet naar de hippiade mogen. Maar we gaan Rembrand en Amerigo nu omscholen voor de trailtrec. Morgen maar eens gaan oefenen.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 09:46

Goedemorgen,
janouk, ik duim voor een goedkeuring, erg gaaf nieuws !!
Tine, een drukke dag gehad!
Vhu, wat balen dat de kat weg is...niet leuk..
maïsie, weer met ferrometalen op pad, fijn!
is idd een camping waar honden mee mogen, zij hebben zelf ook husky's, dus zijn ermee bekend.
staat nog iemand met husky's, maar dat zij er wel 9.