Helemaal top, we organiseren een feestje binnenkort omdat we 10 jaar getrouwd zijn dit jaar en beiden 50 worden en nu kunnen we in de school van zoonlief, een leuke ruimte huren. Is perfect, want hier naast de deur. Scheelt veel gedoe in huis hond/kind technisch gezien. Kinderen kunnen dan lekker op het speelplein aan de slag en genoeg ruimte voor alle bezoek plus dieren niet van slag en huis geen enorme klerezooi dagenlang
Nou ga zo hondjes uitlaten en ook naar bed...
zelfde heb ik met Ollie. Echt zo'n maatje. Had ik met Rizanta ook. Ze zijn er dus wel, maar dat helemaal fijne gevoel met een pony of paard is wel zeldzaam. Vind ik dan.
ga lekker rijden, het bos in het is heerlijk weer.
maar de honden vinden het heerlijk. Als de hondenuitlaat is geweest krijgen ze altijd iets te kauwen zodat ze de tijd lekker doorkomen totdat we weer thuis zijn.
zijn welgeteld een vrachtwagen tegengekomen in 1.5 uur tijd. Verder drie auto's en een brommer. Nou schoot ook niet op dus
. 

bij die ene vrachtwagen was ik nog soort van bang maar Ollie loopt gewoon door alsof er nog niet een vlieg voorbij komt dus tja, waar hebben we het over
Ik voel me nu wel een enorme stumper met de plaatjes die ik aflever. Dacht al dat zebra huisdier was, gezien de hooiruif

kocht daar altijd weer spullen die ik eigelijk nooit ging gebruiken