Biancacoo en Tine allebei al vroege vogels

Lees wel steeds bij, maar heb weinig toe te voegen geloof ik.
Oja, we gaan Mick leren springen aan de longeerlijn. Hij had nog nooit een balkje van dichtbij gezien en moest heel erg wennen dat hij daar veilig zijn beentjes over kan zetten, haha, hij bleef eerst met een voorbeentje erover heen hengelend staan. En besloot daarop in volle galop de andere kant op te rennen *held op sokken*. Toen maar even aan halstertje meegenomen en samen met hem over de drie balkjes gelopen. Hij moest er beetje bij snuiven, maar durfde daarna natuurlijk wel allen
Al snel deed hij het in een drafje, helemaal trots denderde hij over die balkjes heen, maar hij raakte het balkje, dat rolde weg en hij struikelde er half over, tsja, toen moest hij van schrik natuurlijk weer even rennen... Gelukkig heeft hij toch begrepen dat die balk hem niet achterna komt en geen slagtanden heeft, want na deze wat stroeve start, leek hij er zowaar plezier in te gaan krijgen en ging uit zichzelf in een galopje. Ik heb hem eerst maar even van de balkjes weg laten lopen zodat de hulptroepen de balkjes hiervoor even geschikt op 3 meter afstand konden leggen en daarna mocht meneer het in galop proberen... en ja hoor, hij ging er met oortjes strak rechtop in zo'n driehoekje bovenop z'n kop overheen en begon zowaar een echte springbeweging te maken, met zo'n afzet, mooi om te zien. Deze kennismaking hebben we het maar even bij balkjes op de grond gehouden en nu ga ik van die kunststof springblokken halen, kan ik aan de longeerlijn beetje oefenen zo. Is echt wel leuk om zo een paard iets nieuws te leren, je ziet dat hij erg zijn best doet en het ook nog beetje spannend vindt

. Morgen weer het strenge regime en vandaag mag ik ook nog even genieten
een buitenrit met Bruutje maken en vanmiddag ga ik de paarden van mijn vriendin nog even rijden. Morgen komt ze weer naar huis dus dan hoef ik alleen Joekel nog maar te rijden
.
. 
en gaan we de laatste kilo's te lijf
en jij hebt ook een gezellige 'familie' zondag
en
.
) en ik knutsel wel route in elkaar, gezellig! Ik kan zelf het beste op zaterdag evt zondag. Het is bij ons afwisselend, bos, landweggetjes, berm, langs akkerranden, van alles wat zeg maar. Gaan jullie trouwens Rockanje rijden, Enjoy the Ride wordt daar 20 oktober geloof ik georganiseerd, kan zowel mennend als onder het zadel?
Met van dat warme weer als vandaag durf ik hem ook nog echt niet af te laten..