Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
[AR-ITP] Heeel klein meisje stuurt op de HCA met Buckje rond
totdat hij slechter ging zien en er wat te stram voor werd. Onze husky vindt dat soort dingen allemaal erg beneden haar stand, haalt zo af en toe als het haar uitkomt flostouw of balletje, maar daar heb je het speel-technisch gezien wel mee gehad
wordt niet altijd op prijs gesteld, erg jammer dan
en ik was gisteren in een pestbui dus ....
maar wel alles kunnen doen wat ik wilde doen
nu alleen nog paar werkstukken van commentaar voorzien (ga ik morgen pas doen hoor) en dan ben ik weer 'bij' (en dus niet meer chagarijnig
).
dit staat dus op beide kanten van de helm.
Ik vind dat dus zo geweldig aan die husky's
Of als iemand denkt ze even bij zich te roepen (van die mensen die denken dat ze 'maar moeten leren te luisteren'), lopen ze gewoon weg
Als je boos wordt kijken ze de andere kant op en doen echt niets meer voor je.
moest toch thuis zijn) dus ik heb morgen toch paar uurtjes voor mezelf
Maar super dat je het hebt gedaan.
, maar gelukkig ben je nu weer lekker thuis. Wat leuk, die foto's en die kleine meid
.
) pony...
wat een heerlijk ding zie hem zo rondstuiteren
heb geen zin om weer uuuuuuuuren door het bos te moeten sjouwen of elke dag de ochtend beginnen met rondje fietsen (heb ik jaren gedaan met de andere hond en ook met Mies).
. Ik zeg met Brutus in het tweespan
en knap die bubbels doe je dat met een speciale airbrush techniek ?
... En ik mag een paardje van iemand bij gaan rijden.... wil het proberen.... echter mag het niet ten koste gaan van mijn eigen beestjes

ben ik best jaloers op hoor....