Jeetje PrinsjeH wat een toestand! Dat is inderdaad niet normaal en ook niet iets wat je zomaar aan de kant zet in je hoofd. Wat ontzettend zonde want hij deed het zo goed. Wat bizar zeg dat hij zo gaat flippen, dat verwacht je toch niet (en je zult altijd zien bij die waar je het van verwacht gebeurt het niet en bij die paarden dat je denkt dat zit wel goed zit gebeurt het wel, bah!) Ik weet niet wat ik zou doen maar denk dat ik persoonlijk zou afgaan op het oordeel van Peter over dit. Hij heeft de ervaring om te kunnen inschatten of het toch nog goed gaat komen of dat het te gevaarlijk is / zal gaan worden. Ik weet niet of je samen op de wagen zat of dat Peter er ook bij was? Misschien dat in de onervarenheid je bent gaan inhouden ipv voorwaarts rijden en dat hij daardoor steeds meer is gaan steigeren (heb ik met Snuit gehad). Met Snuit was er toen geen omheining maar wel een drukke weg waar we overheen schoten gevolgd door een heg waar we ook doorheen gingen, dat lijkt dan minder dramatisch want er is niets 'stuk' maar dat was (ook) levensgevaarlijk. Je ziet hoe hij nu loopt, het hoeft niet het einde van het mennen te betekenen. Bij mij was het achteraf gezien echt mijn onervarenheid. Hoe dan ook het is wel gebeurd en ik vind het echt heel naar voor jullie
Wij hebben vanmiddag menles, zal de schade eens bekijken
@Tallechie veel plezier!
Weet niet of het bij jullie allemaal ook zulk grauw weer is
hier beetje niks zeg.
Manlief slaapt nog, zoonlief ligt nog in coma, ik ben maar aan de
gegaan
beetje bijkomen.
Iedereen fijne paardendag gewenst, take care.
@Tine wat een supergave foto's, wat knap van jouw paarden en wat leuk dat nu iedereen met de paarden en de pony bezig is. Die foto trouwens van P die wegloopt met zijn pony, echt om op te vreten
**even ge-edit op dt fouten
**
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 09-07-11 08:08, in het totaal 4 keer bewerkt