Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
jouke_h schreef:Is dit weekend weer moederdag??
Heb gisteren menles gehad, in de regen. We begonnen slecht doordat mevrouw 1 lange zijde niet over wilde en over haar buitenschouder weg knalde en zo bijna alle bordjes meenam. Later ging het echt super. Moeten we gauw weer gaan doen!! En weer lekker naar buiten kilometers gaan maken.
jouke_h schreef:Is dit weekend weer moederdag??
Heb gisteren menles gehad, in de regen. We begonnen slecht doordat mevrouw 1 lange zijde niet over wilde en over haar buitenschouder weg knalde en zo bijna alle bordjes meenam. Later ging het echt super. Moeten we gauw weer gaan doen!! En weer lekker naar buiten kilometers gaan maken.
Wat goed van je dat je dat nog wist. Hij belde me vandaag op: mama, mag ik alsjeblieft nog twee daagjes extra blijven? Ik haal hem nu dus pas vrijdag op....manlief is vanaf morgen ook vrij zijn we twee hele dagen / 1 halve dag met z'n tweeen, zonder kind. Nou dat is echt lang geleden hoor! Dus we gaan morgen uitgebreid 5 mei vieren (is feestdag in Nederland)Citaat:@ VHU: geniet nog van je vrije daagjes! Tot wanneer is je zoon weg?(ik dacht morgen maar ben niet zeker ) Leuk hè, zo een relaxte buitenrit
Citaat:wobbe heeft een sulky vakantie kan hij daarna weer aan de slag. ik ga wel gewoon met hem fietsen, longeren en lange lijnen.
beetje conditie opbouwen etc.
VanHuisUit schreef:Fijn dat Wobbe weer thuiskomt! En dat je sulky er waarschijnlijk volgende week is!
Wat een ellende zeg een verrotte as.Wat goed van je dat je dat nog wist. Hij belde me vandaag op: mama, mag ik alsjeblieft nog twee daagjes extra blijven? Ik haal hem nu dus pas vrijdag op....manlief is vanaf morgen ook vrij zijn we twee hele dagen / 1 halve dag met z'n tweeen, zonder kind. Nou dat is echt lang geleden hoor! Dus we gaan morgen uitgebreid 5 mei vieren (is feestdag in Nederland)Citaat:@ VHU: geniet nog van je vrije daagjes! Tot wanneer is je zoon weg?(ik dacht morgen maar ben niet zeker ) Leuk hè, zo een relaxte buitenritHet is wel stil maar ook wel eens erg lekker dat je nergens rekening mee hoeft te houden (erg he, ontaarde moeder
)