Hier heerlijk getraind. Eerst met Sam gemend. Ik had er nog geen 5 minuten voor nodig om haar aan de teugel te krijgen. Heerlijk!!! Dus daarna weer met de overgangen aan de slag. Van stap naar draf vind ik nog niet goed genoeg. En toen, heel dapper, besloten om ook maar eens galop te gaan doen. Ja, ik weet het, ze heeft al vaker gegaloppeerd, maar dat was altijd uit eigen initiatief, niet van mijn kant
. Ze snapte het eerst niet helemaal, maar het is gelukt. Ik was zelfs zo dapper dat ik zoonlief heb laten uitstappen. Heel tevreden gevoel. Daarna heeft zoonlief gemend met Amerigo, dat ging ook heel erg goed. Aan het eind nog even stukje de weg op gegaan. Rembrand krijgt denk ik vrij. Denk niet dat ik vanavond nog puf heb. We gaan zo namelijk naar de waterplas, dus dan ben ik doorgaans gesloopt als we weer thuis zijn.
vhu...
maar ze belde af omdat de wagen(die ze erg mooi vinden) te licht vinden voor het paard
( mijn moeder heeft geen verstand van paarden maar zei meteen toen ik het vertelde: een paard voor dat karretje, dan kijk je in de kont)
dus zat er al om 7.30 uur op. Was heerlijk! Nu wel een beetje gaar

Waarom is er een Kiantha en een Kiantha 2? Ik heb helemaal geen verstand van fokken en namen en zo, dus ben wel even nieuwsgierig
maar 'jouw' vosje Immie, Kiantha 2, die heeft wel de liefste uitstraling van allemaal hoor
. Denk toch van het hele huizengedoe en kan er ook totaal niet tegen als het zo warm is. Vanavond maar pizza en patat gegeten, klinkt erg slecht maar zit in ieder geval flink zout in, zoonlief vond het niet erg
dat verzameld galopperen had Bente ook altijd als ze moe werd of als haar borst zeer deed of wat het ook was. Ik vond dat erg onplezierig want had dan ook geen druk meer, was ze eigenlijk niet te rijden. Heb jij nog wel druk dan?
). Is van Arabia zo vreselijk mooi vind ik dat. Andere servies was daar ook van dus beetje zelfde stijl. Van alles (diner, onbijtbord, kom en kop) 8 stuks, echt prachtig