Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

tara in de stress want dekensingel kwam haar been in vast(heb nog nooit een pony zoooo uit haar dak zien gaan,moet ze toch wel gewent zijn met de strengen?)
janouk schreef:Zo Janouk heeft 20 euro opgehaald voor Brooke in een uurtje en heel wat rondjes gelopen. haha En ik heb weer heel wat verhalen over Brooke verteld.
Streekmarkt was hier op de Rijnlanderweg. Helaas waren heel wat standhouders afwezig door het slecht weer. Al werd het s middags prima weer.
super!!!!
hoooooooi
wat was ze lief!!! we zaten alle 2 van top tot teen onder de blubber maar hadden lol

bicci schreef:gaaf he?
ben zo blij met de reclame die brooke er ook mee krijgt bij iedereen die de wspa nieuwsbrief krijgt
@ janouk, vertellen over wspa en brooke is feitelijk belangrijker dan geld ophalen
dus bij elke persoon die over die stichtingen hoort, maak je kans, dat het een vaste donateur kan worden, toppie toch?
! Je hebt zeker gelijk
. Maar evenwel respect voor Janouk
!
! Heb meteen ook wat aanpassingen laten doen, o.a. de bokstoel naar het midden. Het lijkt me prettiger om recht achter de pony te zitten met de dressuur, maar ook wanneer ik door hindernissen cross.
(Snuitje moet echt hebben gedacht: waar zijn de hindernissen
), modder & regen
, wagens die eindelijk weer naar huis komen en paarden weer op stal (gezellig!) en inzet voor goede doelen
.... dus eerst gelongeerd **ze steeg zo'n beetje op en leek wel 1.70** toen was ze weer droog en beetje op adem en daarna nog in de bak rondgestapt en wat galop, niet van hoogstaand niveau maar zo kon ze haar stress beetje kwijt.
) hoe verschillend kunnen paarden toch zijn
haar aan de lijnen gehad, paar keer op het erf wat op en neer gelopen, ging heel goed.

. Arme kind heeft zich ook flink pijn gedaan. Pony is echt gemeen, op allerlaatste moment maakt hij een haakse bocht, tja, zoon wordt dan gewoon gelanceerd.
super dat jij dat al gedaan hebt !
bezig geweest vandaag
, vandaag toch behoorlijk gezondigd daar ik wel van alles wat wilde proeven
, morgen weer streng
hoop dat hij er morgen weer op wil....

Ollie die zijn gewoon te mooi&lekker