och daantje toch.. tis wat, je blijft maar kwakkelen.. 
VHU ook niet lekker..
Dennis hoe kom jij aan die informatie?
Tine moest shoppen.. he vervelend zeg
Im inderdaad even goed naar laten kijken.. straks zit daar iets niet lekker en ben je straks te laat en word t blijvende schade... succes..
It al gewend aan je nieuwe status to be?
Net ook hele avond op t hondenveld gestaan.. Belle mn oude hond lijk ik toch geen plezier te doen met treibal. Das een nieuwe hondensport waarbij ze niet hoeven te rennen of springen, dus ik dacht dat is een leuke oude dag voorziening. Maar ze zit me echt steeds aan te kijken van mmm moet dit? Terwijl met flyball ze altijd super enthousiast is.. Kleine Aila deed aardig dr best tijdens de gehoorzaamheidsles, maar er zitten er paar baasjes bij ons in de groep die maar niet kunnen onthouden hoe bepaalde oefeningen ook alweer moesten.. grr.. het duurd dan steeds zooo lang, dat voor je weer aan de beurt bent je vast gevroren staat..
en dan dat zeikweer erbij, bah!
Eef kan ik vrijdag mee naar t weiland wandelen en dan even kijken hoe ze aan de longe op het zachte loopt. Afhankelijk daarvan laat ik de chiropractor weer komen of niet.. Het liefst doe ik het wel, maar als ik op het moment wat geld kan besparen moet ik dat doen. het is wel weer 118 euro in een uurtje uitgegeven..