Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

en dan dat zeikweer erbij, bah!
) want we hadden het altijd hartstikke gezellig !
Nou dit loopt tot begin maart.. maar even kijken hoe ze het doet, maar als het zo blijft stop ik ermee. Komende zomer is haar laatste wedstrijd seizoen flyball en dacht dat dit wel leuk zou zijn om daarna te gaan doen, om der wel bezig te houden.. maar goed, het lijkt erop alsof ze het zelf niet zo'n leuke vervanging vind 
misschien kan het je helpen dat je een knop omzet van nee, ik doe het niet meer. Want dan is er ruimte om weer te gaan genieten zonder het 'zelf' te willen doen....
ben lekker te keer gegaan tegen de directie
dus het ging weer fan-tas-tisch
er is nogal veel bij jullie gebeurd momenteel....
. Herstellen, lekker tutten met de paardjes met Ollie mee op wedstrijd als je verder hersteld bent, even geen moeten, geen denken, geen beslissen meer
.
Was ikke niet hoor! Denk dat je VHU bedoelt. Ik maak natuurlijk nooit ruzieCitaat:@Tine: foei, ruzie maken
en zo'n lekker ding...Ik ben het nog niet verleerd... af en toe iets uit balans en ik zal morgen wel spierpijn hebben.
. Paardje is van mijn vriendin en die was op stal en vond het hoog tijd dat ik er weer eens op stapte
Nou dat heb ik gedaan met knikkende knieën. De reacties waren wel leuk... de mensen op die pensionstalling die mij niet kennen zien mij alleen maar mennen en je had ze moeten zien kijken dat ik ook op het paard stapte en ermee wegreed
enne om eerlijk te zijn weet ik ook even niet meer waarvoor ook al weer..
solly
is dat voor je handen? reuma dacht ik? of haal ik weer iedereen door elkaar..

Vrijdag's ben ik gewoon weg gegaan..... Kreeg enkel een boos telefoontje.. en dat was t.. T was echt n opname van niks.