Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

, kan dan ook alleen maar mee vallen, toch?
, gelukkig wordt ook hier de wei wat kaler. Kan me voorstellen dat je eerst even longeert
.
. Wat leuk zo samen met Harley
Voor Storm moet er ongeveer 15kg af, dan zit hij ook weer goed in zn vel. 

Denk dat zoe nog wel iets meer mag afvallen dan 50 haha. Lacuna schreef:haha dat valt best mee VHU. Vandaag de shetten gemeten met zo'n weeglint, kom voor Zoë (ca 95 cm) uit op 275 kg... Daar mag zéker 50kg vanaf.. Storm viel me nog mee, die zit nu op 217 kg en meet nu ongeveer 1.05cm, net zo groot als Sunny dus!Voor Storm moet er ongeveer 15kg af, dan zit hij ook weer goed in zn vel.
. Van de week 275, dus we gaan de goede kant op
.
). Ik vind het ook heerlijk om haar te zien bewegen zie is nu inderdaad nog erg van de vlotte maar als ze wat meer rust vindt, soms heeft ze van die stukjes gaat die nek mooi rond en gaat ze ook meer zitten
Moet er alleen straks met aandraven op letten dat ik niet onder de indruk ben met die grote passen dus dat ik haar wel durf te laten gaan en daarna wat rust erin praten. Gelukkig ben ik Rizanta gewend die kon er ook wat van
ze passen nog maar net tussen de burries van m'n tweewieler 

, aan de longe werken vind ik altijd doodeng (ben een keer ondersteboven gegaan met paard aan de longe, persoon hield paard tegen toen die ging stuiteren en toen ging het helemaal mis) dus Riette heeft Bente 1x vastgehouden, 1x beetje begeleid maar eigenlijk zat ze los en vandaag deed ik alles maar zelf / alleen. Er is dan wel 'toezicht' dat als er iets gebeurt ze 't peerd kunnen pakken (en mij oppakken
) maar ik vind dat vasthouden heel eng
En ze weten wat sturen is, immers ze staan al voor de wagen, stemhulpen kennen ze ook al (als het goed is dan he).
of het moet een heul handig ruitertje zijn die echt niet bang is om snel te gaan. Snuit bokt niet ofzo maar is nogal...eueuue....onstuimig. Als ik hem vasthoud kan Han er goed op hoor, longe gaat ook nog maar los heb ik hem wel met ander kindje erop gezien en dat was

de anderen ook.
en ojee wat trek je dan een bekijks met een 4 span...