@IT adem in, adem uit of ga gewoon hard gillen / trek je terug in een ruimte waar je nergens last van hebt
@Tine, wat vervelend zeg dat de therapie bij jou dus eigenlijk het tegengestelde heeft bereikt. Hoop echt voor je dat je weer zover komt dat je wel weer wat lekkerder kunt rijden. Bij mij gaat het momenteel heel goed, maar ik werk ook niet zoveel nu. Ik wil eigenlijk ook een dag per week meer gaan werken, structureel (zit nu op twee dagen, soms incidenteel meer). Maar hoop in vredesnaam dat mijn been/heup/bekken het wel volhouden. Ik wil heel graag net wat meer uren doen, zodat Rizanta ook in de zomer in Braboland kan blijven staan. Anders komt ze hier naartoe, op de wei, ook prima hoor, maar ik weet zeker dat ze dan een tientonner wordt
Ik krijg mijn man ook (vrijwel) niet mee naar cabaret
zo heel af en toe lukt het hem het theater in te krijgen maar dan moet ik hem bijna ontvoeren. Meestal vindt hij het dan wel leuk
Citaat:
Met mennen heb ik toch hulp nodig en ohz zal ik het alleen moeten kunnen, alleen dat durf ik niet
Als het niet goed voelt, niet doen. Wie weet, als je zelf eerst gewoon alleen rijdt terwijl je les hebt of iemand bij de bak is, dat je toch langzamerhand meer vertrouwen krijgt. Vind het dan wel heel dapper van je en knap dat je hem wel voor de wagen zo voor elkaar hebt 
Mooi vooruitzicht, ritje in de DFW!!