Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
schijnt hier ook eindelijk. Zometeen Sam even longeren (zal nog aquatraining worden) en met Rembrand een buitenritje door het veld. Dan vanmiddag maar tuig poetsen en alles voor de wedstrijd klaar gaan maken.
. Ik was van te voren heel erg zenuwachtig, maar toen ik eenmaal op de bok zat viel het wel mee. Helaas vond Sam het toch wel wat zwaar, dus ze ging snel over naar de galop. In het begin vond ik dat nog eng, later vond ik het vooral irritant. Helaas was de eerste ring een baan die een beetje opliep, dus voor een onervaren pony natuurlijk wel zwaar, oftewel, veel galop laten zien en verder impuls kwijt. Nu heb ik wel ervaring met impuls kwijt (Amerigo), maar het is dan wat lastig als ze steeds in de verzamelde galop gaat als je dat wilt oplossen. In de eerste proef toch nog een wp, maar die jury punt altijd heel hoog, dus dat zegt niet zoveel. Bij de vaardigheid een fout gemaakt, die ik nog nooit heb gemaakt: fout parcours. Ipv nr 12 nam ik nr 19 van de verkeerde kant. Snap nog niet helemaal hoe dat heeft kunnen gebeuren. De jury belde me niet uit, dus heb lekker wel hele parcours af kunnen maken. Tweede parcours heel veel tijd en 1 bal. Maar ze reageerde niet op kijkerige dingen of op de muziek/luidspreker. Dus mijn debuut in de vaardigheid heeft een score van M -2 opgeleverd
wat een super mooi kleurtje, hoe heeft dat ook al weer iets met blakke ofzo
).
mooi dat je de leerpunten van de wedstrijd met Sam ziet. Jullie zijn nog maar zo kort bezig, je moet M vaardigheid doen direct, dat is best wel pittig. Pony vindt het waarschijnlijk ook nog best moeilijk te trekken uberhaupt daar gaan ze dan ook meer van galopperen, ze moet dan gewoon nog kracht ontwikkelen. Komt vast helemaal goed