Baudyh Gefeliciteerd. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

voor moeders meestal ook
maar soms ook..
beetje beroerd dat je nu aan de race bent van de champagne
weet je een constructie om iets makkelijker de mest weg te krijgen uit het paddock gedeelte / wei? Want die wei/paddocks schoonhouden vond ik toen we zelf paddock/wei hadden echt heel zwaar werk (mest rapen). En jij hebt twee grote paarden en poown, dat mest heel wat af. Ik weet zo ook niets maar misschien mensen in het topic? Omdat je aangeeft dat je momenteel erge last hebt van je vermoeidheid....
Zou je daar niet iemand voor in kunnen huren of zoiets? Probeer ook maar mee te denken hoor. Of mest verspreiden met sleep en de tractor. Ze zijn toch schoon, wormtechnisch gezien moet dat geen probleem opleveren (je hebt alles zelf in de hand). Het algehele schoonhouden van het terrein, toen wij ons stuk hadden ben ik daar eigenlijk redelijk kapot op gegaan, als ik alles netjes had had ik echt geen puf meer om ook maar iets te doen met de pony's....

Echt helemaal top!
Ik ging er ook helemaal vanuit dat hij niets zou doen. Als ik dat vertrouwen nou ook nog krijg bij het mennen.... komt het helemaal goed. Nu wachten tot hij droog is, en dan in het donker de zomerwei weer zien te vinden. Moeten we nog wel langs die "enge" nieuwe schuilstal. Hoop dat we er samen langs komen en dat Thabor niet alleen naar achteren gaat.
!! 

. Dus heb helaas wel ervaring. De binnenkant van de stal is licht en omdat ik de buitenlamp aan had, zag je dat heel goed. Hij vond het wel spannend, maar bleef gelukkig bij me. 

wat een lekker weer hadden jullie ook zeg, super!
kweennie.

Straks ga ik nog genieten en ontspannen met mennen. Dat vind ik veel schokkender
Zit even wat meer in de meeleesstand, want weinig enerverende gebeurtenissen bij mij

vanwege de kip. Stomme vossen.
Jammer van je sollicitatie alleen, maar er komt vast iets anders op je pad.
Ook hier trouwens nieuwsgierig wat dan zijn naam op de papieren is.
Zelf altijd van de bijnamen geweest voor paarden, maar nooit echt een nieuwe wedstrijdnaam aangenomen.
mijn geheugen is helaas niet zo super....
Nu druk aan het oefenen voor mijn eerste minimarathon ooit aankomende zondag. Heb met de vaardigheidspionnen al 1 hindernis nagebouwd. Sam had het duidelijk naar zijn zin toen we er doorheen gingen
(zijn marathon verleden is hij nog niet vergeten. Hij let ook heel erg op mijn Links/Rechts commando's en je zag zijn oortjes wiebelen toen mijn groom een keer het tegenovergestelde van mij riep
). Die spelletjes hebben pony's super snel door, inderdaad. Ik hoop dat hij zondag net zo enthousiast is als hij het bruggetje ziet 
filmpje! Zij korten het af naar Herk, hihi. Anders gewoon voor de bijnaam gaan en de naam op papier/wedstrijden gewoon lekker Hercules laten. Dan overwint ie wel alles