Bianca: fijn dat Eagle het zo goed doet. En jij ook een goed weekend! En wij staan idd in paardensport, had hem nog niet bekeken.
Aks: gefeliciteerd met auto
VHU: zonder medicijnen
Ht: met medicijnen, maar ook met bijwerkingen.
Ollie: geweldige foto
Tallechie: druk bezig met voorbereidingen.
Edit: iedereen morgen of overmorgen veel succes bij wedstrijden of gewoon rijden
Nou, vanmiddag heeft zoontje lekker getraind met Amerigo. Goed door de plassen heen rijden. Stap en draf ging dat super, in galop kreeg hij het niet voor elkaar. Daarna met Rembrand de ZZ proeven geoefend, maar dat is dus eigenlijk echt niet te doen in mijn kleine bak. Maar ja, ik wil toch wel even weten hoe ze lopen. Zitten wel heel vreemde overgangen in, die eigenlijk helemaal niet kunnen. Vanmiddag Thabor ook vast gevlochten, dus man is nu met gevlochten paard naar springles. Heb vanavond Thabor alleen in de trailer gezet met het schot erin en dat lukte zowaar!! Morgenochtend moet het me nl ook alleen lukken, want manlief is al om half 8 op de vereniging om de wedstrijd op te starten (onderlinge). Dat vind ik te vroeg voor de paarden (en mezelf hahah), dus wij komen pas later.
Nog even een vraag aan jullie, ik wil nl nieuwe voorbomen voor de menwagen van Rembrand. Nu kan ik deze 2e hands kopen, maar ik vind die lus zo vreemd (is het misschien niet hoor, maar ik ken het niet). Dat extra stukje erin is mij onbekend. Is dit juist prettig of niet? Nu heb ik een heel grote lus aan de voorkant, alleen eindigt die in een recht stuk, wat nog wel eens in de schouder prikt. Dus ik wil een ronde, en van RVS. Graag jullie mening.
Laatst bijgewerkt door tine10 op 05-10-12 21:04, in het totaal 1 keer bewerkt