Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
sorry
Wij moet nog 2 punten en dan volgen wij jullie ook naar het ZZ hoor. Wij hebben die Z nu wel gezien.
(hier is het enkele rit 370 km)tine10 schreef:Goedemorgen
Janouk: mijn man nog gezien in Middelburg?(hier is het enkele rit 370 km)
ik vond dit al zo'n eind op één dag
ik vind het zoooooo gemeen koud
moet vanavond ook nog tot 22.30 uur.... En dan morgenochtend weer vanaf 8.30 uur ....
Nog even doorbijten, vanaf 17 februari is het rustiger.
) eerst maar even koffie gedronken, beetje bijgekletst en toen Bente opgezadeld (zoooo blij dat ik dan erop kan hahaha) en wat gestapt plus gedraafd. Het was natuurlijk bevroren dus rustig aan wat gewerkt. Zo'n drie kwartier incl stukje uitstappen langs de weg (en dat was pas echt koud). Heeft ze haar beweging weer gehad en ik dus ook. Ze was trouwens heel lekker soepel met rijden
en tja scholen.... ze hebben ook maar te roeien met de riemen die er zijn. Als je alle kinderen zou uitnodigen zou dat ook teleurstellingen geven (immers: ze kunnen toch niet naar dat onderwijs ivm niveauverschil) en ik neem aan dat de kinderen ook begeleid moeten worden, heb je ook weer leerkracht voor nodig, moet ook weer geregeld enz worden. Geloof van mij dat scholen echt niet graag discrimineren maar dat het met budgetten en keuzes maken ook weer echt niet eenvoudig is....en ook scholen doen het nooit goed
Maar ben het wel helemaal eens met Biancacoo kinderen moeten continue ergens heel goed in zijn, anders tellen ze niet mee. Wij hopen eigenlijk juist vaak dat onze zoon gewoon is, en laten hem dat vooral ook blijven... gewoon is volgens mij tegenwoordig heel bijzonder. VanHuisUit schreef:Sonjim en Avaluna gaan een messenmeeting houdenen tja scholen.... ze hebben ook maar te roeien met de riemen die er zijn. Als je alle kinderen zou uitnodigen zou dat ook teleurstellingen geven (immers: ze kunnen toch niet naar dat onderwijs ivm niveauverschil) en ik neem aan dat de kinderen ook begeleid moeten worden, heb je ook weer leerkracht voor nodig, moet ook weer geregeld enz worden. Geloof van mij dat scholen echt niet graag discrimineren maar dat het met budgetten en keuzes maken ook weer echt niet eenvoudig is....en ook scholen doen het nooit goed
.
.
. Goed voor hun eigenwaarde
.
! De bak was wat hard, gelukkig wel rechtgetrokken voor het begon te vriezen, dus ik kon poown + peerdie wel laten lopen. Menpeerdie geef ik tegenwoordig ook pessoatraining als ik ruim genoeg in mijn tijd zit; lesmees heeft geen tijd. Erg sensibel diertje, dus leuk voor de afwisseling, en zo doe ik ook eens wat terug
.
Morgen werken en bereikbaarheidsdienst erachteraan en daarna vrijdag werken dus denk niet dat ik vrijdagavond nog zin heb om boodschappen te doen. Vandaag eten we bloemkool, aardappels en een runderworstje. Morgen nasi en ik maak genoeg voor vrijdag. Zaterdag eten we pizza of halen we een chineesje
en zondag hutspot. En maandag ben ik vrij dus kan ik weer boodschappen halen.
Maar ik vind het wel erg jammer dat jullie er niet bij zijn.