beetje
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

en ducktape opdoen of weet ik wat....

tine10 schreef:Stelletje kwebbels.
Vanmorgen met trailer op pad geweest. Wat een geglibber. Ik moet een stukje onverharde weg vanaf ons erf. Dat was echt spekglad. Auto kreeg geen grip en blijf leuk staan. Dus achteruit gereden, onze bestrating op en toen met een aanloopje ging het wel. Had geen tijd meer om paarden op stal te zetten en trailer los te koppelen, dan kwam zoon veel te laat op school, dus dacht probeer het maar. Daarna maar doorgereden naar manege. Daar ook dikke glibbertoestanden, maar meer ruimte dus niet zo eng. Heb hem weer asosiaal direct voor de deur geparkeerd (daar was bodem op sommige stukken ijsvrij, dus kon gelukkig goed wegkomen). Rembrand ohz gereden, ging naar omstandigheden (mijn lichaam) best aardig; pony deed het ook weer wat beter.
Nu snel naar bed. Doei

maar fleece is niet handig als je een natte zitting hebt
ik had vandaag alleen geen zin om twee keer helemaal zeiknat te regenen dus ben er niet op uit gegaan met de wagen want het regende echt enorm toen ik bij de poowns was. Ik denk ook niet dat ze me het kwalijk namen want ze stonden lekker kop-kont in de stalletjes
gewoon geprobeerd 'ouderwets' te rijden dus ook wijken, schouder voor/binnen, wat wendingen om de achterhand en jawel jawel ben helemaal trots stukjes echt galoptraining gedaan
Rizanta knetterde er dus van tussen inclusief flinke bok
maar daarna niets meer aan de hand, sterker nog super gereden
Ik was niet bang toen ze dat deed, meer verbaasd en dat vond ik zo fijn! We zijn dus weer een stuk gegroeid met z'n tweeen, voelt gaaf
je bent echt helemaal in de wolken met je grote pony he 
komt wel weer goed