Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
wat een nachtmerrie.
. Artsen en therapeuten zijn erg benieuwd hoe het zal gaan als ik eens 2 weken niks doe; hahaha; snorkelen en kanoën gaat vast
. Rijden doe ik nu op Christ zadel zonder beugels; is ff niet anders; ik krijg nu vast een superzit.
Zoon nu op ponykamp. Hopelijk krijgt hij de rest van de week beter weer dan vandaag.
)
word er ondertussen wel een beetje chagarijnig van. Wat erg voor mensen die nu op de camping zitten of zoiets ... zoonlief is hier ook niet echt vooruit te branden maar ik ook niet
maar zou ze nu ook minder schrikken van gewone Hollandse koeien zeg maar?
, toch lekkere rit kunnen doen met Ollie, zo'n 15 km, tempo begon ook weer ergens op te lijken
Ollie heeft haar conditie denk ik niet zoveel verloren (ze zeggen altijd dat dat vanaf 4 a 6 weken niets af gaat nemen), merkte dat ze weer in een lekker ritme kwam. Dat rijdt zo heerlijk
Volgens haar zal ik er over een half jaar hard om moeten lachen. Ik hoop het maar.
Spannend met de nieuwe hond. Wel jammer dat ze niet even tijd voor je hadden, vind dat wel wat slordig hoor. Een hond van die leeftijd heeft al zo weinig kansen.