[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ipsilonka

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 21:52

Je mag mijn schort wel lenen. Dan kom ik m wel even brengen even voor 12.

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 21:54

Oow wat aardig!! Wil hem ook wel komen halen als dat handiger uitkomt?
Weet dat de wedstrijd niet veel voorstelt maar had zo graag mooi rood schort gehad bijpassend bij mn wielen haha :o

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 21:56

O nee hoor. Ik breng m wel, manlief is toch aan het werk! Mooi eruit zien op wedstrijd is toch leuk :D

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 22:07

aah echt super bedankt!! Heel lief!! dan is mn dag helemaal compleet haha :D (als ik m pas? :P)

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 22:11

Wat valt er te passen aan een menschort? Gewoon wikkelen anders haha.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 09:51

goedemorgen...
wedstrijdgangers heel veel succes vandaag.
Ik heb vanmorgen al vroeg even met de hondjes kort getraind, was lekker koel met 10°.
We hebben de jongste 2 dametjes voorop gezet om eens te kijken of ze de commando's snappen. was even wennen, maar na 2 bochten twijfelend te nemen, namen ze de laatste 2 bochten vol vertrouwen voorop naar links en naar rechts..dus dat is wel gaaf, verder...is de snelheid niet zo heel hoog, omdat het nog 2 jonge honden zijn en 1 ervaren, maar ze vinden het erg leuk om te doen, dat is fijn.

nu staan er sprookjesboomcakejes in de oven..zoontje de kok ! hmmmm hele huis ruikt naar verse cakejes.

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 11:14

goedemorgen

ik leef ook nog steeds..
van de week weer een druk weekje gehad

woensdag met het 4 span de klasse 4 dressuurproef geoefend ging helemaal niet verkeerd. s'avonds les gereden met dempsey.

donderdag weer op cupido gereden na 3 weken alleen gelongeerd te zijn ging best wel aardig.

gister zijn we met het menteam uit eten geweest in schoonoord was erg lekker. maar natuurlijk veelste veel gegeten ik kon geen pap meer zeggen :D

van de week weer me spullen inpakken en dan vrijdag richting deurne *\o/* *\o/*

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 13:04

hier lekker naar het strand geweest met de honden. Zalig weer.
Daarna de druiven geoogst: overvloedig. 5 emmers vol druiven van 4 struiken.
Nu nog bedenken wat ik ermee ga doen.

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 16:14

janouk: wijn van maken voor volgend jaar bij de appelflappen op districtkamp. :)*
hoe heeft iedereen gereden?
ik heb vanmorgen pionnetjes gehobbeld in de bak,sun vind het onwijs gaaf om te doen,zo leuk

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 16:24

Vandaag met Thabor even onder het zadel gereden en Rembrand even in gespannen Niets geks gedaan, maar voel me nu weer zoooo beroerd. Ben dit lichaam echt helemaal zat. Ik wil zo graag lekker met de paarden aan de slag, maar het lukt gewoon niet. Ik vrees dat ik weer alle lessen moet gaan afzeggen. Ben bang dat ik mijn oppas zo ook kwijt ga raken, want die heeft al weken neit hoeven komen.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 16:29

Balen Tine, :(:) kun je niet toch nog wat meer rust nemen, en bijv. een half uur lessen ipv heel uur ? toch wat aan het werk, maar dan weer je lichaam ontspannen ??
ik zeg maar wat hoor..

hier..chagarijnige man...blegh...wat kan een dag dan tegenvallen.... ^)
Maar morgen zal het wel weer beter zijn..hoop ik..

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 16:36

happytime schreef:
janouk: wijn van maken voor volgend jaar bij de appelflappen op districtkamp. :)*
hoe heeft iedereen gereden?
ik heb vanmorgen pionnetjes gehobbeld in de bak,sun vind het onwijs gaaf om te doen,zo leuk
\
He, dan kan je zondag gewoon meedoen................haha je kan ook achterop als groom bij Janouk een rondje.
Ik zag dat je ringmeester bent s morgens, dan neem ik je job wel even over.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 18:19

leuk pionnetjes rijden !
druiven...hmmmm :9 :9 :9 maar jullie hebben wel heeul erg veel..
lekkere druiventaart van maken ? http://www.kookjij.nl/recept-druiventaart-2

Mijn ene kip is net overleden ;( ...ze leek juist goed op te knappen na de aanval van de vos..gisteren ook nog goed eten en lekker scharrelen..nu lag ze net dood in het hok...niet echt leuk.....
nu ga ik maar een goed thuis zoeken voor de andere, het is ook zielig als die alleen moet blijven..en mijn man wil echt echt geen nieuwe kippen meer...

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 19:29

Biancacoo je zit net even te ver weg anders had je kip wel hier heen gemogen. Samen met Missy, maar daar heb ik niet voldoende ruimte voor ;)

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 19:34

:wave:

:(:) voor tine

biancacoo voor verlies kipje :(:)
En wel fijn gemend met je woefs ;) Gemusht, ik weet het ;)

:wave: naar frensie :)

Vandaag wedstrijd gehad met Ollie en Maaike :)
De uitspraak van de dag is ''Oh, thank god, ze is gewoon normaal'' en dat sloeg dan op de pony :)) ;)

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 19:36

:wave: Aks

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 20:23

Hi :D
Was heerlijke dag met gezellige en goede groom _/-\o_ en toppoown :* na uitladen paar keer gillen naar iedereen op het voorterrein en even heen en weer gestapt toen was het klaar, hooinet aan de trailer en rustig kunnen optuigen en wegrijden. Gewoon lekker genoten van mooie weer, leuk parcoursje, mooi wegtraject en lekker buiten zijn. Wat hebben we dan een geweldige hobby.

En die uitspraak... ja sorry, ben geloof ik nu voor 90% over mijn stress-trauma heen :=

Tine :(:) zo balen ... hoe is het B12 niveau?
Biancocoo wat zunt van 't kippetje.... ja kip alleen is eigenlijk niet iets maar wij hebben dus een jaar lang maar een kip gehad (die had ik toen gewonnen bij een loterij van de ponyclub,bedoeling was natuurlijk dat hij geslacht werd maar ja dat vond ik zielig). Heb verhaal misschien al wel eens verteld, kip werd jaar erop broeds, eitjes gehaald bij de boer verderop en we kregen een haan en 11 kippetjes-kuikentjes. Grappig he. Kip heeft dus dat hele jaar gewoon in haar eentje rondgescharreld. Verdiend geen schoonheidsprijs maar of ze nu zo gestressed was ik weet het niet ....
Ips wat lief van je schortactie, Jenkins hoe ging het allemaal?
HT lekker met de pionnen in de weer *\%/*
Vind het erg grappig dat die pony's dat zo snel snappen, dat het de bedoeling is dat ze ertussen door gaan en na een bocht lekker doorrijden enz. Tenminste bij Ollie leek het kwartje de 2e manche al aardig te gaan vallen.

Nou ga de zooi opruimen }:0

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 22:52

Twee blije types :+
Afbeelding

Nou welterusten :O :Z

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 06:54

Vhu, superknap gedaan ! Mooie foto !
Frensie, missy blijft voorlopig bij ons, kreeg mails van belangstellenden klonk niet als fijn thuis....dus ik hou haar nog hier, plek genoeg.

Fijne dag alvast toegewenst !

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 08:47

Wat leuk voor je Biancocoo dat Missy voorlopig gewoon nog blijft. Gezellig.
Tine, toen wij nog afhankelijk waren van oppas (Han wil nu geen oppas meer, redt zichzelf natuurlijk al heel aardig) liet ik ook als ik die week niets extra's had de oppas in ieder geval 3 uurtjes komen. Wat er ook was. Zodat ze altijd die 3 uur had. Desnoods ging ikzelf gewoon de deur uit boodschappen doen of ergens studeren. Voor een oppas is het natuurlijk wel belangrijk dat ze ergens van uit kunnen gaan. Goede oppas is goud waard dus om de binding te houden deden we het dan zo.
Was ook altijd bang dat ze anders misschien ander adresje erbij zou zoeken, waardoor ik mijn flexibiliteit helemaal kwijt zou zijn.

Voor de nieuwe pony hebben we de volgende naam verzonnen (hij heet anders maar vind ik niets :x ) Olympia's First Edition. Roepnaam Eddy :+

Manlief zit weer in buitenland, zoonlief is naar school, ik zal hier de boel eens onderhanden nemen, hondjes uitlaten en dan zelf ook naar mijn werk.

Fijne dag allemaal!

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 08:53

nu ben ik benieuwd hoe ''anders'' hij heet :))

Ik doe een poging tot weer wat beweeglijk worden omdat ik vanmiddag met Lacuna op stap ga. Allebei met de sulky rondje doen :D

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 09:01

Even snel; ik zag heel leuke foto's van jenkins man op de bok *\o/* , stralende vhu met een mooi bontje <3 , eddy is cool :j , hier wat ver voor kipje :(:) , jonkies deden het goed in de voorste positie, knuffel voor tine :(:) , weet hoe klote dat is.
Mmmmm, cie druiventaart lijkt me lekker.

Hier afgelopen zaterdag romeo eindelijk weer eens ingespannen, lekker van genoten.
Gisteren geholpen bij menwedstrijd, lijkt me toch wel leuk om volgend jaar mee te doen :D .

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 12:52

Afbeelding

Super, super trots ben ik. Gisteren naar Luhmulen geweest samen met Gerrit. Ann in Time G.W. Roepnaam Anni, deed mee aan in internationale wedstrijd voor enkelspan Mennen en tevens de Duitse kampioenschappen. Na de dressuur stonden ze vierde en na de marathon eerste maar de eerste 4 stonden heel dicht bij elkaar. En dan van nummer 57 naar nummer 1 de vaardigheid in. Het werd steeds spannender. We zaten bij elkaar mat zijn ouders en oom en tante en de sponsor ( officiele eigenaar Anni) nagels te vreten.
Toen Phillip en Anni de baan in kwamen mocht hij 1 balletje rijden. Krijg nog kippevel als ik dit schrijf. En wat deden ze....................................................Foutloos. Oh geweldig wat een ontlading. Hij won de wedstrijd en werd Duits Kampioen.
We werden door iedereen gefeliciteerd, Duitse bonschcoach , eigenaar van het paard dat tweede werd. En ze vroegen allemaal of wij ook niet zo een paard voor hun wilde fokken. WOW dat is echt kikken. Heb ook Rudolph Pestman nog gefeliciteerd en ook daar mee aan de praat geweest. Die kwam erachter dat wij ook uit Drenthe kwamen, kleine wereld. Wilde ook wel een Anni hebben. ha ha.

Echt een geweldige dag. Anni is maar een gewoon paardje om te zien. Niks speciaals eigenlijk. Tot je der voor de kar zet. Echt geweldig.

Afbeelding

Hier is Anni weer thuis in zuid Duitsland. Op naar het WK volgend jaar.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 12:55

Gaaf Baudyh !!! _/-\o_
aks..veel plezier vanmiddag !

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 13:08

VHU ziet er super uit. En dat halster hoofd echt niet hoor. In nood kan je der gewoon aan het hoofdstel pakken. Ze ziet er veel mooier uit zonder dat halster!!
Maar super dat het een succes was.
Nu de rest ff bijlezen

De champagne is niet goed gevallen gisteren, werd vanacht wakker met mega buikkramp en heftige diarree. Dus ff rustig aan vandaag.