wat zielig Tallechie, wat je zegt mannetje huilt toch niet voor niets zo erg...arm kereltje
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
. Ik reed richting Schinveld en in een "kuil" vlak voor de grensovergang naar DL lag zoveel water dat er een Pick-Up van het ?? Limburgs waterschap?? met zwaailicht naast stond om iedereen te waarschuwen. Stuur stevig vastgehouden, maar het leek wel alsof het water door de complete carrosserie van de auto heen stroomde
. 
nat(sun liep wel lekker nageeflijk met een stortbui op haar hoofd
Voor Daan van Tallechie, woensdag pas naar de HA......als dit aan blijft houden zou ik vanavond mee naar de HAP gaan.......tis zonde arme ventje
Zoonlief zou zo nog gaan rijden, maar dat gaat zo echt niet. Is niet leuk meer. Volgens buienradar knapt het vanmiddag op, maar ja, dan is er een een volle planning. Even kijken hoe we dat gaan doen.
. Stel je voor dat het wel iets ernstigs is (zal nu niet zo zijn maar stel) dan kan je toch niet wachten tot woensdag? Is bijna week verder
ik voel het wel regelmatig zeuren maar het is goed beheersbaar ...
**word bijna optimistisch over misschien toch nog goed afloop**
hallo allemaal,
)
Ze worden later buiten gezet, ik word nu al een mietje.
En de bak is voorlopig toch niet klaar, dus paarden leven groot vakantie leven
ik vind dat een arts een afspraak niet mag weigeren !! jij betaald er ook voor ! en het is niet voor niets..arme Daan.
Die is wel gaaf
lekker! Als je dan nu eens kon ontdekken wáárom het nu niet pijn doet, zou veel waard zijn toch
dan weet je wat je anders moet doen als het terugkomt.
Over 3 uurtjes gaan we autoshoppen