Tallechie...lijkt me echt niet goed..arm ventje...groot gelijk dat je naar de HA gaat !!! slaapt hij overdag wel makkelijk ?
Mel vind geldboom...hier ligt ook van alles, maar niemand wil het hebben.... B.I. toch iets gewonnen, superleuk, gewoon bewaren voor een van de kids..of als kadotje voor iemand ? het is ook een gave foto ! Tine, fijn dat het hele tandarts gebeuren weer achter de rug is..ik vind dat altijd een sneu gezicht...met zo'n klem in de mond.. Gem..hebben jullie zo veel water gehad ?? T'is hier ook wel nat, maar maakt voor mij en de honden niet uit, ik neem de hardere zandpaden..haha Dingetje is creatief..ik ben erg benieuwd..
Aiya is mee de klas in geweest, en heeft zich keurig gedragen, zelfs applaus..vond ze interessant, want dat kreeg ze voor ze naar huis ging, zat ze dapper naar die 20 kids te kijken..wat doen die nou, met een scheef koppie..haha..
VanHuisUit
Geplaatst: 04-10-12 20:26
Jij hebt mega mooi tuig te koop Biancocoo die Zilco maat pony .... ik weet zeker dat je die toch kwijt gaat raken hoor maar is gewoon kwestie van tijd
Biancacoo: verschrikkelijk veel water . Ik reed richting Schinveld en in een "kuil" vlak voor de grensovergang naar DL lag zoveel water dat er een Pick-Up van het ?? Limburgs waterschap?? met zwaailicht naast stond om iedereen te waarschuwen. Stuur stevig vastgehouden, maar het leek wel alsof het water door de complete carrosserie van de auto heen stroomde .
Ben toevallig vanavond geweest om geld op te halen. Ze verkopen je spullen en houden dan 20% van de opbrengst. En ze hebben echt veel en leuke spullen !!
@ biancacoo jou zilco verkoop je wel een keer hoor !!!
Biancacoo
Geplaatst: 04-10-12 20:48
dat zilco tuig......gelukkig eet het geen brood..
tallechie...zou hij overdag te lang slapen ? of is hij angstig alleen ?? ik heb ook geen idee...schrijf maar wat..vind het erg voor hem en jullie dat hij zo veel moeite heeft met de nacht.. duim dat het over gaat..en wel heeul snel.
crazymel..leuk namen op shirts ! Gem..dat is heel wat water....brrrr.
Ik vind Aiya ook een mooie naam, niet zelf bedacht, die had ze al..
Biancaoo nee hij slaapt niet te lang. Soms een half uur, soms een uur, soms 3 uur. Afhankelijk hoe de nacht is geweest. Heb hem ook al een week lang na een uur wakker gemaakt maar dan is hij ook niet te genieten. Hij gaat in principe om 1930 naar bed, behalve als hij laat nog geslapen heeft.
Als we weg zijn geweest slaapt hij nog wel eens in de auto, maar dan doen we hem gewoon een half uur later naar bed.
Het is niet echt angst, als ik bij hem blijf, maar hem wel in bed laat, dus als ik er naast zit zeg maar blijft hij ook huilen
Akshay
Geplaatst: 04-10-12 21:23
Hier net thuis Een afsluiting van een hoofdstuk
Nu zin in morgen keep your head up
Laatst bijgewerkt door Akshay op 04-10-12 21:53, in het totaal 1 keer bewerkt
biancaaatje
Geplaatst: 04-10-12 21:49
ik zou nog fotootje spammen, duurt even, fotootje van gisteren.
Heeft hij oorpijn misschien, als het alleen is als hij ligt?
happytime
Geplaatst: 04-10-12 22:27
daan moet maar even naar de foto van sophie kijken....zo"n mooie meid..daar word je stil van verder alles vergeten wilde vanavond nog wat mennen,was gelukkig thuis op de longeercirkel bezig met overgangen rijden en.....alle zegen kwam van boven....... nat(sun liep wel lekker nageeflijk met een stortbui op haar hoofd )
Tine oorpijn niet, oren zijn schoon. Wij zitten nu meer aan keelamandelen te denken. En als ik op internet kijk zijn dit ook wel de symptomen die hij heeft. dus ga dit maar voorleggen aan ha. Slecht slapen, slecht willen eten, temperatuurwisselingen
Net dus paracetamol gegeven, tandendruppels voor de zekerheid en net weer naar bed gebracht. Morgen om 8 uur bel ik direct, hopelijk krijgen we een verwijsbrief
De nacht is mee gevallen. Om 2330 D weer naar bed gedaan. Om half 7 wakker, fles gegeven en tot 8 uur bij ons op bed geslapen.
Helaas pas woensdag pas naar ha.
Ik zal me klaar maken. Veale zijn manen worden vanochtend getrokken door moeder van staleigenaar. 's middags veale nog even rijden, kar wassen, tuig poetsen en als er nog tijd is pony's nog inspannen. Vanavond nog naar de manege, regel de lessen voorlopig dus moet mijn gezicht ook maar laten zien
@ Crazymel aan de hotfix :J @ Biancailona, wat een heerlijk Sophiebabietje @ Aks heeft een hoofdstuk afgesloten @ Biancacoo, gelukkig geen hongerig Zilcotuig @ Masie is gezellig bij Agnes geweest, moet nog steeds me troep brengen, ligt al 3 weken in de kofferbak van mijn auto
tine10
Geplaatst: 05-10-12 08:42
Goedemorgen
Wat een regen Zoonlief zou zo nog gaan rijden, maar dat gaat zo echt niet. Is niet leuk meer. Volgens buienradar knapt het vanmiddag op, maar ja, dan is er een een volle planning. Even kijken hoe we dat gaan doen.
Tallechie: als hij zo blijft huilen zou ik niet tot woensdag wachten hoor. Snap die ha-en soms echt niet.
VanHuisUit
Geplaatst: 05-10-12 08:59
Net ook buienradar gecheckt, want vanochtend met honden uitlaten compleet doorweekt maar hier is het gelukkig zo voorbij. Zie inderdaad nog enorme pluk buien jullie kant opkomen Tine
Vind dat onacceptabel Tallechie je zou toch direct terecht moeten kunnen bij je huisarts. Ik weet dat het bij jullie op het meer platteland anders geregeld is maar hier in de stad is het dan een groot voordeel dat je de huisartsenposten hebt, die dienst hebben vanaf 18.00 uur 's avonds. Ga je dan gewoon heen met je brullende kind, helpen ze je direct, zeker als kind goed brult in de wachtkamer . Stel je voor dat het wel iets ernstigs is (zal nu niet zo zijn maar stel) dan kan je toch niet wachten tot woensdag? Is bijna week verder
Het is niet te geloven maar ik heb nu al 4 dagen helemaal geen pijnstillers voor rug meer hoeven slikken om de dag fatsoenlijk door te komen ik voel het wel regelmatig zeuren maar het is goed beheersbaar ... **word bijna optimistisch over misschien toch nog goed afloop**
Aks doet ene deur dicht en andere deur open you go girl HT hoe is het met jouzelf? Hebben de spuiten bij ziekenhuis wat geholpen?
Moet nog even wat doen voor mijn werk en dan straks lekker naar stal, wil rijden met Bente en wat grondwerk met Blondie. Fijne dag allemaal!
Ipsilonka
Geplaatst: 05-10-12 09:11
hallo allemaal, Ik lees over een Daantje die niet lekker is, een VHU zonder pijnstillers (ik duim voor je ) Overal regen regen regen regen. Ik heb de paardjes binnen laten staan Ze worden later buiten gezet, ik word nu al een mietje. Ik moet nog zoveeeeeel doen! Karretje ophalen bij Happytime, tuig scoren. Maar de dagen vliegen om En de bak is voorlopig toch niet klaar, dus paarden leven groot vakantie leven
Biancacoo
Geplaatst: 05-10-12 09:14
Goedemorgen.. Biancailona, geweldig fototje van Sophie !! super. Tine, sneu voor je zoontje !! droog word het nu voorlopig niet. vhu..hier op platteland ook huisartsenposten, en idd uiteindelijk word je daar ook goed geholpen. zeker als hij ook koortsig is iedere keer tallechie, lijkt mij niet in de haak, en ik zou gewoon met schreeuwend kind bij de HA gaan zitten als ze weigeren om me een afspraak te maken, maar...daar ben ik misschien wat onaardig in.... ik vind dat een arts een afspraak niet mag weigeren !! jij betaald er ook voor ! en het is niet voor niets..arme Daan.
veel plezier vandaag vhu..hoop dat je het droog houd, wat super dat je zonder pijnstillers gaat nu..top ! Aks..goed bezig, vallen, opstaan, en opnieuw beginnen ! je kunt het ! voor de rest..niet helemaal bij vandaag..dus..tot later..
@VHU; lekker! Als je dan nu eens kon ontdekken wáárom het nu niet pijn doet, zou veel waard zijn toch dan weet je wat je anders moet doen als het terugkomt.
Hier druk aan het opruimen Over 3 uurtjes gaan we autoshoppen