tallechie schreef:
Ziet er leuk uit. Wat weegt hij (echt)?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Maar deze wagentjes van Aars zijn goede wagentjes, hij maakte inderdaad veel op verzoek. Schat hem op zo'n 150 kg?
).
super wagen !!
zou ik ook zooo graag nog ooit eens willen leren !!
jammer dat we zo ver uit elkaar wonen...
wellicht vinden ze iets (scheefzittende wervel, bandje dat niet lekker ligt) wat heel simpel is maar groot ongemak geeft. Een van mijn paarden heeft echt bij tijden stok kreupel gelopen, en dat was dan als ik al 10/15 km gewoon had kunnen rijden, van een nagel die was blijven zitten na het beslaan. Die was gaan 'zweven' en drukte af en toe ergens tegenaan. Hebben we er met veel moeite uitgekregen, maar dat was dus alleen te zien op foto, want hij was al helemaal in de hoef verdwenen. Ding eruit, hoef netjes gemaakt, paad heeft toen wel 8 weken rust gehad want had gekneusd hoefbeen opgelopen door die zwevende nagel, maar daarna helemaal OK. Ook een keer een paard met verschoven wervel. Heeft toen mbv acupunctuur zijn nek gekraakt gehad, was direct over. Dus meid, het hoeft echt niet alleen het einde te betekenen. We duimen voor je
), buigproeven en toen het foute been uitverdoven. Het zou in de knie moeten zitten. Knie op de foto, slechte knie zou einde verhaal zijn. Maar hij had nog nooit een shet met zulke goede knieen op de foto gehad! Dus kreeg wat metacam en de boodschap haar op rust te zetten mee. Zo eerst 4 weken op rust, toen werden ze ge-ent dus nog ff thuis na laten kijken en zat er nog wat vocht in het gewricht. Dus nog eens 4 weken op rust, na overleg nog eens 4 weken. Tot ik het niet meer aan kon zien. Dus uit eindelijk osteopaat er bij en na het bezoekje was ze meteen helemaal rad. Later in haar dracht kon je nog wel zien dat haar spieren niet optimaal ontwikkeld waren rond haar knieen (na dat bezoek weinig kans gehad om ze op te bouwen voor dat haar buik dik werd).
.
,

Ik zal hem zo weer in bed leggen, hij begint moe te worden.