Wassen kan ik sowieso al niet meer. Ik kan niet meer lang voor over staan / bukken. Dus ben heel blij dat mijn zus helpt. Op zich wil het mennen wel maar dan moet ik wel een goede dag hebben. Ik zie wel even hoe het gaat, als het niet meer gaat stop ik wel. Maar is wel weer zonde van het geld.
oke nee ouders hebben nogsteeds de dierenarts uit de oude woonplaats en het is een fijne. Zo weten ze nogsteeds dat wij een dikke rooie kater hebben (die daar inmiddels al 13 jaar niet meer is geweest )
De verbouwing begint op te schieten. Ze gaan vandaag het bad plaatsen, vloer egaliseren, muurtje metselen. Als het goed is kunnen we aan het einde van de week weer douchen. Alleen het badmeubel (de wastafels) is nog niet binnen. Hopelijk komt ie deze week nog.
HEb net even een dutje op de bank gedaan, maar schrok telkens wakker van het lawaai
tallechie, wel een lekker vooruitzicht dat je einde van de week weer kunt douchen.
ik moet me zo ook eens gaan aankleden en richting huis gaan. en dan wéér omkleden en richting paardjes. maar weet niet wat ik bij de paarden ga doen, want het is vies weer...
Hier is het ook niet echt denderend weer. Ik wilde eigenlijk ook nog even naar stal, maar denk dat ik nog maar een dagje thuis blijf. Morgen ga ik sowieso.
Niet alleen in bels land is het ik heb geen zin dag.... hier ook zo'n dag. Ben zo ontzettend moe....
lieve luitjes bedankt voor alle lieve pbs en hulp ik zal daar vanavond op reageren en bijlezen in het topic mijn excuus daarvoor het gaat hier al wat beter mijn moeder heeft mij gisteren geholpen en vandaag gaatmijn verzorger. raar maar waar al ken ik vele niet in het echt maar de lieve pbs waren erg fijn.
nou kon ik sowieso niks, maar het is idd niet leuk. maargoed, wij nederlanders he 't moest niet zo koud zijn, sja, bijwerking is dat 't dan gaat regenen
laura, meid doe maar lekker rustig aan. als je je even niet zo fijn voelt dan hoef je echt niet verplicht hier te reageren hoor.
bicci, ik zit met hetzelfde. poetsen? 2 van de 3 pony's zijn nat = nutteloos mennen? geen zin om nat geregent te worden (tenminste nu niet, misschien als ik straks op stal ben dat het me niks kan schelen) en rijden? eeuhhh dat word 'm sowieso niet haha.
net effe mijn gezicht afgedept met gezichtstonic, creme erop en mijmn haren geborsteld en in staart gedaan. voel me wel iets beter. al heb ik nog wel last van een lamlendig gevoel. ga zo maar naar buiten ondanks het weer, gaat het vast beter.
naald valt nie om dat is nou 't enige voordeel van m'n stage nu, dat ik iig toch niet kan rijden wel een nadeel, m'n auto loopt vol water nu dus ik heb straks een natte reet...