Gefeliciteerd dingetje!!!!!! Helemaal keigoed en hopelijk werken de antipispillen
Goeiemorgen! Fris en fruitig.. Wat een kak-weer.. Even m'n bakje muesli met yoghurt verorberen en dan tussen de druppels door naar stage
Ollie1
Geplaatst: 04-10-12 08:15
Mogge,
@Dingetje, gefeliciteerd met je 'nieuwe' job en jammer dat je niet in Renesse start . Heeft dat met de accomodatie te maken ? en wat voor bak is het qua afmeting ? Ik heb niet eens gekeken en hopelijk werken de pilletjes @Aks, veel plezier op stage @Bicci, beterschap en rustig aan
Nou nog 1 en dan ga ik me toch nat laten regenen en twee paardjes rijden
_Dingetje_
Geplaatst: 04-10-12 08:18
Ik weet niet Ollie, is nog iets van vroegah denk ik......smerige accomodatie en er staat me ook iets van bij dat daar elk jaar ook weer gevalletjes van droes zijn en bla bla bla......weet niet staat me gewoon tegen is dit raar??? We hebben 5 wedstrijden van de winter dus kan er best eentje overslaan
Suc6 met het weer
EDIT:
Ze hebben een bak van 20x60 heb ik net op de site gezien
Ollie1
Geplaatst: 04-10-12 08:27
@Dingetje, dat is niet raar hoor... ik heb er helemaal geen idee van daar ik daar écht nog nooit gestart heb. Ik ga het gewoon proberen en de rest wordt écht te ver weg voor mij. Mocht er tijdens de finale wedstrijd bij De Kroo in maart nog een plekje vrijgekomen zijn dan vind ik het leuk om die ook te starten (voor de gezelligheid) en verders start ik denk ik wintercompetitie in Zwartewaal dat is voor mij een stuk leuker voor mijn portemonnee... alhoewel ik de Zeeuwse gezeligheid dan wel ga missen
Is niet gezellig nee als je er niet bent, maar ja je portemonnee wilt ook wat
Ben me aan het orienteren op nog een nieuwe hobby, wil graag pastelkrijt gaan tekenen, dus als iemand hier evaring mee heeft of nog van wat spulletje afwilt, dan hoor ik dat graag.......tips zijn ook van harte welkom (Nu wordt ik vast doorverwezen naar het uit de kunst gebeuren)
Biancacoo
Geplaatst: 04-10-12 09:24
supergoed dingetje..ben benieuwd of je nieuwe job bevalt ! ollie tussen de regen door rijden ! fijne dag toegewenst ! Bicci..beterschap !! pastelkrijt weet ik niets van .... vandaag dierendag....zoontje wil graag Aiya op school laten zien..dus...dat word geregeld straks...is wel lief van hem ! nu duimen dat ze niet een plas ofzo doet in de klas..
avaluna
Geplaatst: 04-10-12 09:32
@Biancao: oh, wat leuk! Hier mochten helaas geen echte dieren mee naar school, maar Connor heeft wel haar mega-grote paard mee én een aapje, dus ze is net Pipi Langkous
bicci
Geplaatst: 04-10-12 09:46
gelukkig, weer thuis... damn wat een snert weer.. uiteraard gelijk 3x zo druk op straat door de normaal-fietsende-maar-nu-bang-voor-de-regen huisvrouwtjes die als-gevolg-van-het-normaal-fietsen amper weg ervaring hebben en er nu gezellig bij komen , nu het weer lekker wat gevaarlijker is door diezelfde regen.. pfffffffffffff
3 files gehad..agjah..baas betaald door dan
achtertuin is veranderd in een vijver, terwijl die helemaal is dicht ge straat.
had nogwel willen hobbelen vandaag... maar zal me maar kalm houden denk..
@ dingetje jammer dat je niet mee doet 20 oktober. Ik neem ook alleen robijn mee hoor. Locatie is ook niet geweldig nee en de droes ook niet maar gewoon lekker van de paarden afblijven en iedereen van die van mij haha. Ollie de grote bak gaat wel losrijbak is niet zo.
Hier ook mega nat buiten. Hoop eigenlijk dat mn pa de pony's binnen heeft laten staan gooi ik ze vanmiddag wel naar buiten. Dan kan ik miss ook nog even rijden/ longeren. Ach we zien het wel nu nog even werken.
tine10
Geplaatst: 04-10-12 10:19
Even pauze hier.
Bicci: stress door automobilisten die niet kunnen rijden en onverwarmd privezwembad Bianca: wat leuk. Hier niets gehoord over dieren die mee zouden mogen. Helaas. Had Amerigo wel willen doen. Alhoewel, die is daar minder geschikt voor. Rembrand dan maar of een van de honden. Dingetje: wat leuk, pastelkrijt. Heb hier nog veel krijt liggen, maar al heeeeeeeeel lang niets mee gedaan. Kan ook niet tekenen hoor, dus dat scheelt, maar vroeger heb ik er wel leuke dingen mee gedaan. Ollie en Dingetje druk met wedstrijdplanning Dingetje: nieuwe baan. Leuk!! Aks: naar stage. Nog zo zenuwachtig daarvoor of niet meer? Ollie: zal nu nat zijn na het rijden van 2 paarden
Net lekker gestuurd met Rembrand en Amerigo. Zometeen vast de staart van Thabor ontknopen voor de onderlinge van zaterdag. Hij heeft een prachtig volle staart, maar nadeel is dus dat het ontknopen dan wel heel veel tijd kost.
biancaaatje
Geplaatst: 04-10-12 10:32
doe straks even teruglezen, hierbij uitslag fotowedstrijd, ja we hebben prijs. Niet degene die we gehoopt hadden
onze koeienfoto heeft prijs, tja dan mis je alleen nog een nintento 3ds onze prijs is: Mijn Manege 3D – Nintendo 3DS
biancaaatje
Geplaatst: 04-10-12 10:52
was van alles wat we konden winnen enige wat niet handig was.
@tine, nadeel volle staart, die van mij is gehalveerd, baal er flink van. Iemand hier te fanatiek gepoetst zeg maar, nu met het mindere staart verdorie. @bic, beterschapjes @dingetje, heb je al werkjes van je nieuwe hobby? hopelijk van pis probleem van kat af.
avaluna
Geplaatst: 04-10-12 10:54
@Biancailona: hahahaa, maar toch prijs! Ik had gisteren nog gestemd op Griet en Grietje .
@Tine: lekker gestuurd, niet zo nat bij jullie, dan? Hier Liesje met een mega-staart, is idd veel werk.
biancaaatje
Geplaatst: 04-10-12 11:27
de winnaar had ruim 1200 stemmen, daarna ruim 500 en daarna ruim 300 en ik had 93. Maar twijfels bij de winnaar is wel heel veel
@ Tine.....die krijtjes worden nooit slecht dus misschien leuk om weer is op te pakken, heb je misschien weer een beetje rust voor jezelf.....daarom wil ik dat ook gaan doen, even een momentje voor mezelf @ biancailona.....nee joh nog niks gemaakt, ben een beetje her en der spulletjes aan het inkopen om wat te kunnen maken...beetje papier, net nog potloden besteld en gister krijtjes gehaald.....als ik iets maak en het is toonbaar dan deel ik dit zeker met jullie
tine10
Geplaatst: 04-10-12 12:14
Tandarts is net weer weg. Was dus wel heel goed dat ze gekomen is, want Thabor had weer flink voerresten tussen de kiezen. Arm ding. Hij staat nu flink na te zweten van het verdovingsmiddel. Bij Rembrand is ook iets weggehaald, morgen kijken of dat de oorzaak was van het vastpakken van bit.
Nu ga ik Rembrand en Amerigo vast naar de wei terugbrengen, Thabor mag straks als hij weer helder is.
Gem
Geplaatst: 04-10-12 17:32
Mijn les ging vanmiddag niet door ... lesmees vroeg of ik een snorkel had voor Ster. We konden waterpolo spelen tussen de palen met zeepaardjes .... we konden ook gaan dammen... of was opvouwen.... lesmees ging liever stuc'en. .
Toch prijs voor BI . Tja, mijn moeder kreeg ooit uit de "goud-voorraad" na het overlijden van een familielid een set oorbellen (middels loodjes trekken), terwijl ze de enige was zonder gaatjes in haar oren .
Ga morgen ha bellen, trek het echt niet meer... zal toch wat met dat jochie aan de hand zijn... hij huilt echt niet voor zijn eigen lol
Gisteravond wilde hij niet eten, vanavond dus ook niet. Alleen maar huilen. Dus maar op bed gedaan. We wisten echt even niet meer wat we er mee aan moesten. Na een half uur een overstuur kind opgehaald, maar heeft wel half bord eten op gegeten. Hij oogde moe dus net op bed gedaan.
Tegen alle wetten en regels in heb ik een kussen bij hem in bed gelegd. Vermoed dat het iets in zijn hoofd is, want zodra hij rechtop zit is het goed