Avaluna beterschap voor je dochter.
frensie eet smakelijk !
Tine succes met de les !
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
! Messenwerpen, messentrekken, mooi speelgoed hoor
. Ik heb nu nog een stuk of 7 zegels, maar lang niet genoeg zegels om nog een klein mesje van 40 zegels te kunnen scoren. De grote koksmessen waren 80 zegels; ben je best een tijd voor aan het sparen. Dus als er nog iemand een paar zegels nodig heeft?
)
bij VI
nou ik hoop dat ik een speel-adres voor hem kan regelen had zo'n zin in even met Bente naar buiten....
van gisteren dus....had gevraagd of ze even gelongeerd kon worden (leek me wel goed, even spiertjes in beweging) en ze was heeeeel rustig
het is wat dat betreft aan de ene kant een heel fijn paard, ze blijft voor je sjouwen, maar aan de andere kant dus ook heel moeilijk, want je ziet dus echt niet aan haar of ze nu moe is of niet... Ze had geen dikke benen of stijf hoor, dus het valt nog mee en ik weet ook dat je grensverleggend bezig moet zijn wil je de conditie e.d. omhoog brengen maar ze is echt heel moeilijk te peilen qua vermoeidheid. Mijn vorige paarden gingen dan bijv wat ongecoordineerder lopen, of langzamer lopen of stonden direct op drie benen in de box, aten minder of wat dan ook. Maar bij haar zie ik dus niets.....
volgende keer nog maar wat beter opletten.... heb ook hartslag gecheckt was ook gewoon beneden de 60 toen ik haar op stal zette.... 
Wel stom dat er dus maar twee mensen zijn die die wedstrijden mogen jureren. Moet je dus eerst hun vragen en dan je wedstrijd gaan plannen.. maar goed, bixie word natuurlijk ook maar heel weinig gedaan met mennen..
Weer eens wat anders dan creatief met kurk!
Na het werk nog met de labrador naar de dierenarts, die heeft geirriteerde voetzooltjes en zondag wilde ik er eventjes naar kijken en toen gilde ze het uit van de pijn (tis wel een aansteller hoor). Een pootje ontlast ze ook wat meer, maar niet duidelijk. Heel ernstig is het niet, want zodra je de bal pakt is ze alles vergeten

....owkee....cito toets..hij is 5 denk ik dan, maar schijnt normaal te zijn, hij vind het zelf helemaal te gek !!!
mini studiebol....
en fijn dat het beter gaat met de hond.