[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 20:12

Lanouska... :(:)

Avaluna beterschap voor je dochter.
frensie eet smakelijk !
Tine succes met de les !

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 20:15

Tine ik heb op het men district gekeken. Heb me nog niet ingeschreven. Ik houd altijd die kalender aan en kijk ook nooit verder.

Zal er morgen wel naar kijken.

Ben moe, daan moet zo de fles.

Heb wel bij gelezen

Lanouska sterkte. Ben benieuwd wat er aan de hand is. Klinkt ernstig.
Laatst bijgewerkt door tallechie op 16-01-12 20:42, in het totaal 1 keer bewerkt

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 20:17

hier nog 1 moe.....straks nog aangebroken stro/kuilbaal opzij leggen ,morgen komt de nieuwe lading maar.....
veel te veel gedaan vandaag := ,buik doet zeer ervan (stom lijf die straft meteen af he) %) :(

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 20:25

Heb net met de Plus messenzegels spaaractie een koksmes en een santokumes opgehaald..... nu nog kijken wat ik er mee kan :x :o? :Y)

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 22:24

Gem: messenwerpen?
Ht: hier afgelopen weekend ook veel te veel gedaan, dat moet ik nog een paar dagen bezuren, maar goed, dat wist ik van te voren. Anders kan ik niets, dat is ook niet leuk.
Tallechie: ik kijk naar de menkalender, maak dan een planning en kijk dan eigenlijk zelden meer op de districtsite. Daar staat nl verder niets interessants, alles is verouderde info.
Frensie: lekker gewerkt en nu nog dienst.
Avaluna: sterkte met je dochter
Lanouska: pb staat open he en je kan me ook bellen hoor.

Les met Rembrand ging best fijn. Ik vind hem nu wel "raar" rijden, nu ik meer op Thabor rijd, maar goed, dat verandert komende tijd wel weer hahah. Heb op de heenweg nog bijna botsing gehad met 2 overstekende reeen. Arme Rembrand, ik moest hard remmen.

Heb een probleem met het vinden van juryleden voor mijn volgende wedstrijd. Van de 16 kunnen er 10 al niet. Gaat spannend worden zo. Of ik moet ze van nog verder weg halen, maar dan moet de vereniging helemaal geld gaan bij leggen bij de wedstrijd. Dat kan niet de bedoeling zijn. Twee weten nog niet, die bellen me morgen terug, dus daar wacht ik nu eerst maar even op.

sonjim

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 22:24

Gem wil je nog meer zegels dan ga ik ze voor je bewaren als ik bij de plus ben?
Lanouska wat het ook is sterkte.
Tine raar dat de datums niet kloppen.
Manon beterschap voor je kleine mup, Ik zei gisteren tegen Latifa dat jij 2 welsh pony's hebt en een dochter in haar leeftijd, vraagt ze nu steeds wanneer gaan we daar eens heen dan.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 22:27

@Sonjim: dan moeten we maar gauw eens afspreken, kunnen ze samen rijden of voltigeren :j

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 22:33

Moeten we ook doen zondag had ik mijn handen vol hihi, maar als ik een keer bij jou langskom met de auto valt dat mee. Ik kom trouwens aangespannen naar de les toe is dat voor jou geen optie als je met vervoer zit?

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 22:39

Tine: zoiets ja }> ! Messenwerpen, messentrekken, mooi speelgoed hoor :D _O-

Sonjim: lief van je, maar de actie is zaterdag voorbij, vandaar dat ik de volle kaarten maar eens ingeleverd heb :) . Ik heb nu nog een stuk of 7 zegels, maar lang niet genoeg zegels om nog een klein mesje van 40 zegels te kunnen scoren. De grote koksmessen waren 80 zegels; ben je best een tijd voor aan het sparen. Dus als er nog iemand een paar zegels nodig heeft?

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 22:46

Ik spaar ze niet maar ik denk dat ik wel 2 messen weggegeven heb in totaal

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 22:47

@Lanouska toch niet met de hond? Of nog erger? Sterkte meid.
@Tine komt vast wel goed :j
Oja, je zei nog van die hobbyklasse dat er zo weinig waren, ik hoop echt dat de KNHS en de organiserende verenigingen het wel een of twee jaar in proef houden want tja, mensen moeten ook weten dat het mogelijk is, dat is niet bekend na een wedstrijd zeg maar...
@Gem ik vond dat je voor die messen echt veel bij elkaar moest sparen (en dan vergeet ik het :+ )

Zo net even knettergoed college in elkaar gezet...wat heb ik toch een leuke baan :D
Enne.... Gijpie is weer terug *\o/* bij VI

Zou ik vrijdag met groom fijne rit gaan doen met Bente en met de pony's, is zoonlief vrij van school ... :roll: nou ik hoop dat ik een speel-adres voor hem kan regelen had zo'n zin in even met Bente naar buiten....

Bente was vandaag beetje moe :+: van gisteren dus....had gevraagd of ze even gelongeerd kon worden (leek me wel goed, even spiertjes in beweging) en ze was heeeeel rustig <<) het is wat dat betreft aan de ene kant een heel fijn paard, ze blijft voor je sjouwen, maar aan de andere kant dus ook heel moeilijk, want je ziet dus echt niet aan haar of ze nu moe is of niet... Ze had geen dikke benen of stijf hoor, dus het valt nog mee en ik weet ook dat je grensverleggend bezig moet zijn wil je de conditie e.d. omhoog brengen maar ze is echt heel moeilijk te peilen qua vermoeidheid. Mijn vorige paarden gingen dan bijv wat ongecoordineerder lopen, of langzamer lopen of stonden direct op drie benen in de box, aten minder of wat dan ook. Maar bij haar zie ik dus niets..... :o volgende keer nog maar wat beter opletten.... heb ook hartslag gecheckt was ook gewoon beneden de 60 toen ik haar op stal zette....

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 22:50

Het zijn dan ook echt mooie kwaliteitsmessen :) . (Ik vraag me af hoe ze het zouden doen bij een leren riem van het tuig, een stuk stuk streng of zo ...... in geval van nood O:) )

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 22:58

Hahaha ik dacht al die Gem is keukentechnisch goed bezig.... zit ze toch te kijken of ze er niet eentje in de wagen kan leggen :+

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 23:02

haha, dacht ook al, Gem gaat aan het koken, maar nee hoor, wil ze ze als gereedschap gaan gebruiken.

VHU: ik doe gewoon het hele jaar (nog 3 wedstrijden bij ons) hobbyklasse en bixie. Hopelijk komen de volgende wedstrijd meer deelnemers. Heb alleen pas net ontdekt (dus maar goed dat ik afgelopen weekend geen bixies had) dat je voor de bixie aparte jury's moet hebben. Tenminste zijn ook gewone menjury's, maar niet alle menjury's mogen ook bixie doen. Nu blijken er hier in een straal van 75 km maar 2 bixiemenjury's te zijn. De ene kan de komende 2 wedstrijden niet en de andere krijg ik nooit te pakken (heb die al voor meerdere wedstrijden proberen te benaderen) Dus bixie gaat waarschijnlijk weer van de lijst af.

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-12 23:45

@ vhu nee niet de hond die gaat steeds beter het midden van de wond is al wel weer open maar de boven kant is netjes dicht en de onderkant van de wond begint van binnen uit weer dicht te groeien

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 00:07

Ssstt jullie Afbeelding ..... straks hoor hubby me nog :x Afbeelding

eefielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 01:48

hahaha die gem.. beetje grote messen mee nemen tijdens je rit.. hoop ik je toch niet in een narrige bui tegen te komen.... ;)

Lanouska wel heel fijn dat kai steeds beter gaat dan!

Tine maar weer druk met wedstrijden organiseren en jury's overhalen of ze aaaaaallllssttuublieft willen jureren. Ah toe... _/-\o_ Wel stom dat er dus maar twee mensen zijn die die wedstrijden mogen jureren. Moet je dus eerst hun vragen en dan je wedstrijd gaan plannen.. maar goed, bixie word natuurlijk ook maar heel weinig gedaan met mennen..

Truste, ik duik mn bedje in.. :O

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 02:11

@Sonjim: met Liesje zou dit wel een optie zijn, met Romeo durf ik dit (nog) niet aan. Die was afgelopen weekend voor de tweede keer in z'n uppie op straat, wat hij overigens prima deed. Heb dan dus manlief als groom nodig, dus dan kunnen we net zo goed met de trailer komen, conditioneel geloof ik ook niet dat hij rit heen, les en rit terug gaat redden :o

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 08:12

Goedemorgen allemaal!!

Gem is creatief met messen ;) Weer eens wat anders dan creatief met kurk!
Bente was toch wel een beetje moe na de lange rit van zondag.
Avaluna en Sonjim hebben dochters die graag willen meeten :D
Gelukkig gaat het met Kai beter!!!
Tine is jury's aan het zoeken. Altijd lastig. Wij organiseren nu gelukkig geen Z meer ohz, omdat de bak te klein is. Vind ik helemaal niet erg, want het was altijd lastig om een Z jury te vinden.
Eefielover hoe gaat het met Eefie?

Nou, heb wel geslapen tijdens mijn dienst, had geen bijzonderheden, maar het duurde even voordat ik sliep. Was denk ik bang dat ik weer door een opdracht heen zou slapen. Dus wel een beetje een kort nachtje. Ach ja, doe ik vandaag maar even wat rustiger aan :) Na het werk nog met de labrador naar de dierenarts, die heeft geirriteerde voetzooltjes en zondag wilde ik er eventjes naar kijken en toen gilde ze het uit van de pijn (tis wel een aansteller hoor). Een pootje ontlast ze ook wat meer, maar niet duidelijk. Heel ernstig is het niet, want zodra je de bal pakt is ze alles vergeten ;)

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 09:00

Hier ook een hele goed nacht. Om 2345 Daan gehoord en weer op zijn buik gelegd. Daarna nog wel twee keer gehoord, maar sliep hij weer verder. Om half 8 was hij wakker. Hij is een beetje verkeerd wakker geworden dus chagrijnig :-)

Vanmiddag weer menles en vanavond weer naar de dierenarts.

Frensie weer een rustige dienst gehad
Gem die in het circus wil met messen :-)
Kai die weer wat beter gaat

Ik zal even een was aanzetten, Daan fles geven, huishouden en studie

Edit schrik me net rot... was achter bezig en opeens hoor ik de hond keihard blaffen... blijkt er een hond op tv te zijn :+

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 09:59

Goedemorgen allemaal...
Tine juryproblemen...tja dat blijft lastig !
Gem...word messenwerpster,...succes daarmee
tallechie's hond die maakt haar even goed wakker vanmorgen..
avaluna en sonjim moeten meeten voor de kids.
vhu wil op buitenrit..maar zoonlief is dan vrij.

Lanouska....heeeeeeel veeeeeel sterkte nogmaals...ik denk aan jullie !! het zal niet veel helpen maar toch !!

zoontje van 5 jaar heeft vandaag cito toets.... :roll: ....owkee....cito toets..hij is 5 denk ik dan, maar schijnt normaal te zijn, hij vind het zelf helemaal te gek !!! := -:) mini studiebol....

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 10:12

goedemorgen

Hier ook wel eens last gehad met bixie jury. Wij hadden toen iets van 3 deelnemers. Maar ook een jury die
dat niet mocht. Is uiteindelijk wel goedgekomen.

biancooo spannend cito toets maar bij zulke kleintjes al?
Tallechie heeft lekker geslapen. Gaat het met dribbel al beter?
Lanouska :(:) en fijn dat het beter gaat met de hond.
Gem gaat haar messen testen op haar tuig :Y)
VHU heeft een super stal waar haar beestjes lekker verzorgd worden.

Gisteren alleen even de stallen gedaan en Robin gepoetst. hij heeft echt heel lang haar en zweet ook snel als
ie zich druk maakt op de wei. Verder is hij wel braaf. Dit weekend heb ik nog wedstrijd en dan pas in maart weer dus kan ik
met hem aan de slag. Beetje longeren aan het halster wil ik maar mee beginnen.

O ja gisteren heeft remko jeroen weer voor de kar gehad. Was inspannen en wegrijden dus gelukkig geen
trauma overgehouden aan zijn sloot avontuur. Nu maar hopen dat het nooit meer gebeurd.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 10:47

Maisie waar heb jij 3 maart marathon?

Lekker met Robin aan de gang. Super van Jeroen.

De jeuk is weg bij Dribbel, maar we zijn pas vanaf zaterag begonnen. Hij blijft wel honger houden, maar hij mag niet meer hebben. Dan wordt hij te dik. Hij moet er even aan wennen

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 10:57

Goedemorgen iedereen !

Nieuwe dag; nieuwe kansen :-)

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 11:48

IngridM schreef:
Goedemorgen iedereen !

Nieuwe dag; nieuwe kansen :-)

_/-\o_