[AR] [HK] "in een rijtuigie...."

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

L_Rivaldo

Re: [HK] "in een rijtuigie...."

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 21:25

Ja nu wordt onze shet x welsh clubje wel echt wat kleiner.. maar inderdaad mensen en ik zeggen dat het het beste is.. maar nu heb ik echt een leeg gevoel dat ik dit ga doen..
krop het denk ik een beetje op

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 21:27

Hm ja is moeilijk he, maar waar gaat hij nu naar toe dan?
je zei stichting ofzo?

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 21:29

ja.. daar heb ik hem vandaan :).. mag hem ook niet verkopen en zelf een huisje zoeken dat doen hun omdat ze hem uit de handel willen houden.. helemaal goed natuurlijk..

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 21:31

en welke stichting? :o

Sil is mijn eerste pony, dus weet niet echt hoe het voelt een paard te verkopen, maar het lijkt me niet fijn.
Maar je weet iig dat die stichting een goed huisje opzoekt. :)

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 21:57

ja maar ik weet ook dat er informatie achtergehouden is. Wie dit deed weet ik niet.. Maar mij is verteld dat het 2 jaar geleden was.

Hopelijk krijgt hij nu wel een passend huisje.. man wat vind ik het nu moeilijk worden zeg :(
Dit is voor mij ook de eerste pony die ik weer weg moet doen. Rivaldo was mijn eerste.

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 22:00

Ja poedersuiker he...
Van welke stichting heb je Quenzo vandaan?:)

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 22:01

Dat zet ik liever nog niet openbaar ivm dat ik het hele verhaal nog niet weet ;)..

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 22:03

aaaah oke :) nou succes iig!

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 22:20

dankje.. begin nu wel wat te tranen.. bah.. voel me nu echt even niet happy erover..

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 22:24

huilen is goed voor je :(:)

Mag ik trouwens weten welke maat singel jij hebt? en wat voor zadel :)

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 22:47

Balen Rivaldo, maar goede beslissing. Ik zou het niet kunnen terwijl dat wel het beste is.

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 22:50

Napie schreef:
Balen Rivaldo, maar goede beslissing. Ik zou het niet kunnen terwijl dat wel het beste is.

ben het hier helemaal mee eens.

Het is een dappere beslissing hoor.

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 22:54

ja ik vind het ook nog best moeilijk hoor.. maar ik moet alles zelf betalen (jullie natuurlijk ook :P) en alles erom heen..

Baal nu wel..
ze kunnen morgen niet
eerst volgende keer kan me pa pas over een week.. daar wil ik niet op wachten dan wordt het nog moeilijker! en betaal ik ook weer een maand stalling.

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 23:27

heey iedreen. ik heb zo goed mogelijk bij proberen te lezen, maar jullie gaan zoooo hard.

de afgelopen dagen druk met de pony's bezig geweest, wezen stappen in utrecht en gister flink koninginnedag gevierd :o

vanochtend privéles gehad met Voice bij marie-josé was echt super. morgen mijn debuut met haar en ik heb er heel veel zin in.

@L_rivaldo wat een sterke beslissing neem jij zeg!

@Tine wat een mooie wedstrijdresultaten

@Royaltje,, hopelijk gaat het straks voorspoediger met de jonge pony.

ik zag ook nog een leuk wagentje voorbij komen.

al zweer ik toch altijd bij mijn eigen wagen.

even spammen, Moby voor de vierwieler. van de week heeft moby voor het eerst helemaal alleen los voor de vierwieler gelopen.. ik ben weer een trotse mams, wat is ze toch braaf <3

Afbeelding

Afbeelding

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 00:14

Wat een heerlijke foto's, wat voor wagen heb jij?

Morgen heb ik het toch voor elkaar gekregen dat we kunnen komen. Klinkt net of ik echt van hem af wil he, maar bedoel het echt niet zo natuurlijk.. het is beter zo.. ik probeer me emotie af te sluiten.. Ik hoor van iedereen dat dit een goede oplossing is.

Mijn pa zei ook.. gelukkig breng je hem niet naar de slacht.. maar naar een stichting die weer een goed huisje gaat zoeken voor hem. Dat geeft me wel wat meer troost en maakt me wat rustiger. Morgen wel vroeg op, wil nog even met hem naar buiten onder het zadel even ons afscheidsritje en nog even genieten van die lieverd. Nog wat foto's maken en helaas inladen met de hoop dat hij niet boos op me zal zijn

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 08:13

Succes vandaag
Ik zei wel dat ik het niet zou kunnen omdat ik dan denk "het zal wel los lopen", de lusten en de lasten en het is zo'n leuk beessie" maar ik heb er toen ook aan gestaan met Jimmy. Die heb ik na drie jaar trouwe dienst naar Texel gebracht ivm plotselinge zomereczeem. Ik was dan een pony kwijt maar hij was ook binnen een maand van zijn zomereczeem af. Achteraf dus de beste keuze ooit maar ik vond het vreselijk om te doen (prettige is wel dat hij in principe niet uit mijn eigendom is, als hij weg zou moeten daar dan ga ik zelf weer een goed tehuis zoeken maar ip worden de paarden daar altijd lekker oud)

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 09:02

Ferro mag ook absoluut bij mij oud worden. Al wordt ie vandaag nog maar 7 en hoop ik er nog een poosje van te genieten.

Maar ik vind het een goede beslissing snap het helemaal. Robijn wou in het begin niet op de vrachtwagen staan alleen. Toen had ik ook zoiets van oei als dit maar goedkomt anders moet ie weg. Kan dat gewoon niet gebruiken. Gelukkig is ie nu braaf. Nou ja braaf. Donderdag was ie ontsnapt en heerlijk voor me weg aan het rennen over het land. Vrijdag ging ik met m rijden en volgens mij had ie door dat ie iets goed te maken had en gedroeg zich super !!!

Marianne heeft een wagen van de lemerij. Maar die zitten een behoorlijke prijsklasse boven de Dutch. Was zelfs te veel voor mijn budget maar wel mooie wagens !!!

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 10:13

ik hoop dat het straks nog een beetje droog word...
ga zo weer naar wobbe en wilde eigenlijk wel graag rijden met hem.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 10:57

Goedemorgen.

Sterkte Laura.
Goed hoor van moby.

Het is hier momenteel heerlijk weer. Wel wat fris, maar zonnetje schijnt. Heb de was al buiten hangen. Vanmiddag naar Veale doen, als het droog is ga ik buiten mennen en anders ga ik even onder zadel rijden in de bak

magicmist

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 12:51

ben ik weer..heb het erg druk met werken.
moet nu 7 dagen achter elkaar en ben net 1 dag vrij geweest..

vanmorgen menles gehad... eerst 3 kwartier in de stromende regen heen gereden toen een uur gelesd en toen weer 3 kwartier terug.. we waren verzopen!

ga zo s ff bijlezen

magicmist

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 12:53

Jelleee schreef:
Oei een paard getroffen door de bliksem! Hier heeft t trouwens niet geonweert gelukkig.

bah.... bah... is triest..een vreselijk verlies

dutch karretjes zijn stoer..heb ze al vaak gezien in kaatsheuvel,,,ma da word sparen

knappe moby!!

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 13:16

Ik ben er weer helemaal klaar mee voor vandaag.
Gisteren en vanochtend de hele dag met een powerpoint presentatie bezig geweest.
Ik heb mijn elleboog een aantal jaren geleden gebroken gehad en dus vaak last van die arm. Heb snel een overbelaste arm.
Ik had gisteren dus al last van mijn arm en heb vanochtend de presentatie afgemaakt. En net mijn stalkast voor de 2e keer geverfd. Hij is nu bijna klaar. UIterlijk volgend weekend staat hij op zijn plek.
Nu 'moet' ik veale nog rijden, hopelijk lukt het met mijn arm en het gras moet ook nog gemaaid worden

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 13:36

Tjonge Tallechie, je moet wel een beetje rekening houden met jezelf hoor!!!!

Kon ik eens uitslapen, want zoon logeert bij opa en oma, word ik zelf om tien over 7 wakker. :( Maar besloten actief te gaan doen en zo zat ik dus om 8 uur al op de bok achter Amerigo. Met oude bit gereden. Nageeflijkheid is dan iets minder, maar bijna geen gekke spatacties en wel ontspannen en dat is toch zeker zo belangrijk . Na een dik half uur in de bak ook nog even in de wei gaan stappen en heel dapper door de schuiltent heen gereden. Hij keek natuurlijk niet op of om.

Daarna alle spullen verzameld voor een menbuitenritje. Moest man wel heel erg overtuigen, het is namelijk best koud. Maar het was droog en de zon scheen. Met trailer en aanhanger naar Anloo gereden en daar een ritje van een uur door dorp en bos gemaakt. Ging heel erg goed, ben niet bang geweest (maar ja, er waren dan ook geen sloten of kanalen ;) ) Maar goed dus voor het zelfvertrouwen. En voor Rembrand ook wel prettig denk ik om eens ergens anders te mennen dan in de bak of op wedstrijden. Man was wel verkleumd, de arme schat.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 15:50

Laura sterkte ermee! :(:)

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-10 15:51

Zondag gaat Mick naar zn nieuwe plekkie, hopelijk vind hij het er leuk en kan hij samenstaan met de anderen..