als ik bij mijn auto flinke dot gas geef bij 100 km/uur ongeveer heb ik zoiets. Dus als ik vind dat iemand zit te bumperkleven doe ik dat. Erg grappig
Bevalt dat een e-bike Ava? Zit er hier hard over te denken zo een aan te schaffen zodat ik vrijwel nooit meer met de auto naar stal ga. Als ik nu met de fiets naar stal ga en ook nog wil rijden ben ik na afloop gewoon echt te moe
Zag de pupsel foto's op facebook wat een lekkere hondjes waren dat zeg. Vooral manlief hier wil heel graag nog een hond erbij (pup) ik wil eigenlijk een herplaatser maar eigenlijk nog niets, pas na de verhuizing. Maar toen ik de rode lichte pup zag had ik wel even zoiets van ahhhh die is heel leuk
Zoonlief is uit logeren. Ik heb flink gewerkt op de wei. Kruiwagen mest en flink onkruid getrokken. Ziet wei er weer netjes uit. Ber, Piet en logeetje flinke poetsbeurt gegeven (Ollie had geen zin) en hoeven van Ber beetje bijgevijld. Daarna was ik gesloopt
ff wat leidingen schoon gemaakt en weer spul in benzinetank.....en nu afwachten of ik weer blauwe wolken krijg met starten
omdat ik niet meer ohz rij)
.
Vond de 1e meters nog wel spannend daarna ging het goed gelukkig. Was ook in goede handen uiteraard
.
.
gefeliciteerd met het slagen van je dochter, Ava!
de laatste keuring die we nog moesten hebben van het huis is negatief... fundering is niet goed ... er zit nog een kleine kans in dat verkopende partij schadeloos wil stellen (en wij op hun kosten dus kunnen herstellen) maar ik schat die kans gezien het verloop van het verkoopproces uitermate klein.
Ben ik ook weer eens
.
. Mijn 17,5 jaar oude Polo stinkt ook ontzettend uit de uitlaat, maar volgens de VW-garage mankeert er verder niets aan. Gewoon doortuffen en oprijden